جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

نگاهی به ویژگیهای Sky Fiber

397

بازدید

شبکه شهری Sky Fiber را بگونه ای طراحی و اجرا کرده است که مطابق با استانداردهای جهانی و با ویژگیهای منحصربه فرد، آماده ارائه خدمات به کاربران باشد.

تکنولوژی قابل اطمینان :

 استفاده از تکنولوژی ATM بصورت بیسیم در Sky Fiber بعنوان یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ارتباطات در قرن بیست و یکم ، به تنهایی می تواند عاملی برای انتخاب و اطمینان به عملکرد عالی این راهکار ارتباطی محسوب شود.

قابلیت اطمینان بالا:

 backbone شبکه بیسیم Sky Fiber با استفاده از خطوط انتقال مایکرو ویو در فرکانسهای ۲٫۵GHz ، ۳٫۵GHz و ۲۳ GHz پشتیبان مطمئنی برای ارائه خدمات ارتباطی بیسیم در سطح شهر تهران فراهم آورده است.

 

امنیت تضمین شده :

استفاده از VPN در لایه شماره سه و VLAN در لایه شماره دو شبکه، تضمین می کند که فریمهای اطلاعاتی به محض ورود به شبکه Sky Fiber به بسته های غیر قابل نفوذ تبدیل شده و عملاً امکان دسترسی به محتوای آنها برای هیچکس بجز گیرنده امکان پذیر نخواهد بود.

 

پهنای باند کاملاً اختصاصی :

 پهنای باندی که برای هر مشترک Sky Fiber در نظر گرفته شده است، بصورت کاملاً اختصاصی محاسبه و تخصیص داده می شود و مشترک می تواند در تمام ساعات شبانه روز از حداکثر آن استفاده نماید.

 

ظرفیت بالا :

 خدمات Sky Fiber در حال حاضر برای هر لینک ارتباطی از سرعت ۶۴ Kbps تا ۱۰Mbps ارائه میشود. لذا مشترک می تواند بدون نگرانی از محدودیت های آینده برای ارتقاء سرویس، با توجه به برنامه های گسترش فعالیت های خود و مسائل اقتصادی از این خدمات استفاده نماید.

 

سازگار با شبکه موجود شما :

شما می توانید شبکه موجود خود را به سادگی نصب یک دستگاه plug-and-play به اینترنت یا شبکه دیگری در آنسوی شهر متصل نمایید. Sky Fiber به شما امکان میدهد تا بدون داشتن نگرانی از اینکه شبکه کنونی شما با چه تکنولوژی کار می کند، ارتباط آنرا با اینترنت یا شبکه های دیگر برقرار نمایید. در واقع اگر به موضوع ساده نگاه کنیم Sky Fiber به شما امکان میدهد تا در مدت چند ساعت بصورت مجازی با یک کابل Ethernet(یا یک خطE1 ) از یک ساختمان به ساختمان دیگری در شهر برقرار کنید.

 

کاهش هزینه راه اندازی :

گروه شرکتهای داتک با سرمایه گذاری بر روی بستر مخابراتی بیسیم Sky Fiber در سطح شهر تهران، قسمت اعظم هزینه برقراری ارتباطات نقطه به نقطه (P2P) یا نقطه به چند نقطه (P2M) را برای شما انجام داده است. بنابراین کافی است که شما هزینه برقراری ارتباط محلی به این شبکه را متقبل شوید.

مطابق با نیازهای شما

صنعت یا تجارت سازمان شما هر چه باشد Sky Fiber می تواند مشکلات ارتباطی شما با اینترنت و یا دیگر دفاتر و شعب مربوطه در سطح تهران را رفع نماید، چرا که :

 

• Sky Fiber نسبت به خدماتی که برای شما فراهم می کند، یک راهکار کاملاً اقتصادی است.

• Sky Fiber در دسترس بودن و کیفیت سرویس مورد نظر شما را در ۹۹٫۹۹ درصد اوقات تضمین می کند.

• این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید به تدریج پهنای باند ارتباطی خود را افزایش داده و با توجیه کامل اقتصادی از مزایای دسترسی پرسرعت به اینترنت یا شبکه شهری خود بهره مند شوید.

• کارشناسان فنی ما به محض در خواست شما، نسبت به بررسی و تحلیل لینک ارتباطی مورد نظر شما اقدام خواهند کرد.

• پس از توافق و مشخص شدن نوع خدمات، سرویس شما در عرض چند ساعت راه اندازی خواهد شد.

 

تعرفه خدمات Sky Fiber

ردیف پهنای باند هزینه کانال VPN (تومان) هزینه Internet (تومان)  کاربری

۱ ۱M 270,000 1,043,000 اداری

۲ ۲M 390,000 1,868,000 اداری

۳ ۴M 790,000 3,300,000 اداری

۴ ۶M مذاکره ۴,۸۰۰,۰۰۰ اداری

۵ ۸M مذاکره ۵,۶۰۰,۰۰۰ اداری

۶ ۱۰M مذاکره ۷,۰۰۰,۰۰۰ اداری

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi