جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۴ ستاره تاثیرگذار جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

497

بازدید

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در حالی به سرعت نزدیک می شود که بهترین بازیکنان دنیا در حال آماده کردن خود برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی سال هستند.
بلیچر ریپورت نوشت: اگرچه دنیا در حال حاضر کمبودی از نظر بازیکنان درجه یک فوتبال، از نام های مطرح اروپا و آسیا گرفته تا ستاره های نوظهور آمریکا، ندارد ولی بیشتر نگاه ها به چهار نفر خواهد بود؛ کریستیانو رونالدو از تیم پرتغال، لیونل مسی از تیم آرژانتین، نیمار از برزیل و لوییس سوارز از اروگوئه.

** کریستیانو رونالدو
وی شاید بزرگترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۴ باشد که امسال با روحیه ای متفاوت تیم ملی پرتغال را همراهی خواهد کرد.
این بازیکن ۲۹ ساله با توجه به عملکرد درخشانی که در رئال مادرید دارد، شاید بتواند سرانجام منتقدان را ساکت کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد چرا که بسیاری معتقدند او هم اکنون در اوج است و این به نفع تیم ملی پرتغال در جام جهانی خواهد بود.

 

** لیونل مسی
بزرگترین رقیب رونالدو در لالیگا که پرچم دار تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود.
او ماشین گلزنی بارسلونا است و در طول دوران حرفه ای خود بیش از ۳۵۰ گل به ثمر سانده است.
با وجود این، مسی در تیم ملی آرژانتین در ۸۳ بازی فقط ۳۷ گل زده است اما هنوز هم از نظر بسیاری، بهترین بازیکن دنیا به شمار می رود.
گفته می شود تا وقتی او در اوج آمادگی باشد، آرژانتین می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی باشد.

** نیمار
در مورد نیمار همین بس که په له اسطوره فوتبال برزیل، او را بهتر از مسی می داند.
نیمار در جام جهانی ۲۰۱۰ معروف شد اما برزیل در آن مسابقات از هلند شکست خورد و برای هشتمین بار نتوانست به نیمه نهایی برسد.
ولی در این دوره نیمار چهار سال با تجربه تر شده است و با بازی در کنار بزرگانی چون مسی، قطعا در خاک خود عملکردی تماشایی در مقابل هوادارانی که او را می پرستند، به نمایش خواهد گذاشت.

** لوییس سوارز
بازیکنی که امسال دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده است. مهاجم لیورپول در فصل جاری مسابقات لیگ برتر، توقف ناپذیر ظاهر شده است و تلاش می کند همین روند را در تیم ملی کشورش هم ادامه بدهد.
وی چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد و در جام جهانی قرار است در کنار دیه گو فورلان بازی کند.

وین رونی از تیم انگلیس، باستیان شوان اشتایگر از تیم آلمان، روبین فان پرسی از تیم هلند و رادامل فالکائو از تیم کلمبیا دیگر ستاره های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خواهند بود.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    قوانین بازی بولینگ

    ورزش بولینگ چیست؟ بولینگ بازی ‌ای با قدمت بسیار است که از زمان های دور تا به حال یکی از محبوب ترین بازی ها بین مردم نقاط مختلف جهان بوده است. توپ و پین های بازی بولینگ را در آرامگاه پادشاه مصری ای که […]

    چگونه با شنا لاغر شویم ؟

    شما با دست ها و پاها روی آب شناور می شوید و با استفاده از ماهیچه های پشت تعادل خود را حفظ می کنید. علاوه بر آن اگر از ورزش های هوازی دیگری چون کاردیو، پیاده روی و دو خسته شده اید، می توانید […]

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج ۳٫۲۶/۵ (۶۵٫۱۴%) ۳۵ امتیازs فراگیری اصول بازی شطرنج ارتقای سریع سطح توانایی از یک بازیکن مبتدی به یک بازیکن پیشرفته و حرفه ای را در پی داشته و دستیابی به مهارت های فنی این بازی را میسر می گرداند؛

    مزایای پیاده روی بمنظور لاغری شکم

    شاید داشتن شکمی صاف و بدون چربی‌های انباشته برای بسیاری افراد آرزوی دست نیافتنی باشد. اما واقعیت آن است که آب‌کردن چربی‌های انباشته شده شکم و لاغری شکم با داشتن یک رژیم غذایی اصولی، معتدل و همیشگی و سی دقیقه تا یک ساعت پیاده‌روی […]

    اگر قصد انجام ورزش در تابستان را دارید …

    وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج ۴٫۱۶/۵ (۸۳٫۱۶%) ۱۹ امتیازs ۱- مهره های خود را هر چه سریعتر گسترش دهید آنچه در شروع بازی شطرنج مهم است، گسترش مهره ها به بهترین محل ممکن و قلعه گرفتن شاه است. گشایش زمانی کامل می شود که […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi