جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن»

659

بازدید

دانلود کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن» ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs
دانلود کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن»

دانلود کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن»

کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن» نوشته‌ی محسن عباسی ولدی، روش‌های همسرگزینی را به عنوان اصلی‌ترین خشتی که در جهت بنای مبارک یک زندگی مشترک نهاده می‌شود، آموزش می‌دهد.

اگر به جایگاه خانواده در پیشرفت، تعالی یا انحطاط و سقوط یک جامعه بیندیشیم، اهمیت بنا نهادن این خشت آشکار خواهد شد.

برشی از کتاب :
تشریفات و تجمّلات
برخی از جوانان ما وقتی از خوان مهریه به سلامت می گذرند ، در خوان دیگری گرفتار می شوند که فکر آن برخی از خانواده ها را از ازدواج فراری می دهد . تشریفات و تجملاتی که در مقدمات ازدواج وجود دارد مانع ازدواج بهنگام بسیاری از جوانان است .

من به همه توصیه می کنم که ازدواج ها را آسان کنند . بعضی ها ازدواج را مشکل می کنند . مهریه های گران و جهیزیه های سنگین ….
خانواده های دخترها برای چشم و هم چشمی دیگران جهیزیه ها ، تشریفات و مجالس عقد و عروسی را رنگین تر بکنند ؟ چرا ؟ اثر این را می دانید چیست ؟
اثر این کارها اینست که دخترها و پسرها بدون ازدواج در خانه ها می مانند. کسی جرأت نمی کند به ازدواج نزدیک شود . این تشریفات را در ۲ بُعد می توان بررسی کرد : اول جهیزیه و دوم مراسم عقد و عروسی .
جهیزیه
از نظر شرعی دختر و خانواده او موظف به تهیه جهیزیه نیستند . اما دربسیاری فرهنگا ها این رسم شده . در برخی فرهنگ ها هم خانواده پسر جهیزیه را فراهم و در برخی این کار اشتراکی انجام می گیرد .
اصل اینکه خانواده ها وسایل مورد نیاز دختر و پسر را تهیه کرده و همراهشان کنند خوب است . اما وقتی این کار خوب ، گرفتار تشریفات و تجمل شد خاصیت خودش را از دست می دهد . شما به جهیزیه حضرت زهرا نگاه کنید که چقدر ساده است !

توجه : در صفحه ۴ این کتاب قید شده : اهدایی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه .

دانلود کتاب گامی به سوی زندگی به سبک اسلامی «ازدواج آسان و موانع آن» ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : محسن عباسی ولدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.5 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 132
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب بهداشت باروری ۱

    دانلود کتاب بهداشت باروری ۱ ۲٫۴۴/۵ (۴۸٫۸۹%) ۹ امتیازs بهداشت باروری ( Reproductive health ) از موضوعات مهم پزشکی است که توجه یا عدم توجه به آن تأثیرات شگرفی در جنبه های مختلف زندگی هر فرد و نهایتا سلامت خانواده خواهد داشت .

    دانلود کتاب اصول زندگی مشترک _ آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

    دانلود کتاب اصول زندگی مشترک _ آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی ۱٫۳۳/۵ (۲۶٫۶۷%) ۳ امتیازs آنچه در کتاب « اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی » می خوانیم : ١. چهار میم ضروری ازدواج را بشناسیم ٢. با همسر درون […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi