جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه

1,064

بازدید

دانلود کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs
دانلود کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه

دانلود کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه

کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه اثری دیگر، از مجموعه کتاب‌های راهنمای گردشگری سفری است.

کشور ترکیه تلفیقی از فرهنگ اروپایی و آسیایی دارد. در هر نقطه این کشور که سفر می‌کنید این تقابل درکنار سنت و مدرنیته به خوبی به چشم می‌خورد.

اکثریت مردم ترکیه را نژاد ترک و کرد تشکیل می‌دهد و دین غالب آن‌ها اسلام می‌باشد. پس این کشور مقصد بسیار خوبی برای مسلمانان محسوب می‌شود. اگرچه بسیاری از اروپاییان به خصوص آلمان‌ها و روس‌ها که علاقه بسیار زیادی به گذراندن تعطیلات خود در تور استانبول ترکیه دارند. چرا که آب و هوای معتدل و ساحلی و ساعات آفتابی مناسبش برای این مردمان که به دنبال تجربه هوای گرم و آفتاب هستند یک آرزو محسوب می‌شود.

فهرست مطالب :
۱ – اطلاعات عمومی ترکیه
۲ – شهر استانبول
۳ – آنتالیا
۴ – ازمیر
۵ – آنکارا
۶ – کوش آداسی
۷ – مارماریس
۸ – بودروم
۹ – بخش های دیگر

از متن کتاب :
مرا کز خرید آنتالیا
– مرکز خرید ترا سیتی Mall City Terra
مرکــز بســیار زیبــای تــرا ســیتی در مــاه ژوئــن ســال ۲۰۱۱ افتتــاح شــد. ایــن مرکــز خریــد بــا ارائــه انــواع اجنــاس داخلــی و خارجــی در مــارک هــای معتبــر و فــود کورتــی بــا ظرفیــت ۸۳۰ نفــر شــامل چندیــن رســتوران و کافــه، عنــوان بزرگتریــن مرکــز خریــد آنتالیــا را از آن خــود کــرد.

TerraCity در منطقــه لارا، یکــی از زیباتریــن بخــش هــای شــهر آنتالیــا، واقــع شــده اســت. ۱۵۰ فروشــگاه ایــن مجموعــه بــا عرضــه انــواع مــارک هــای معــروف دنیا نظیر ،Vetrina، Massimo Dutti، GAP، Pull&Bear، KFC، Apple، Tresera و ۳۰ رســتوران کوچــک و بــزرگ آن، ایــن مرکــز خریــد را بــه یکــی از جاذبــه هــای توریســتی منطقــه لارای آنتالیــا تبدیــل کــرده اســت. تراســیتی بزرگتریــن و کاملتریــن مرکــز خریــد شــهر آنتالیــا اســت .

– مجتمع تجاری شی مال Shemall
شــی مــال در گوشــه ای از چهــار راهــی کــه ســاحل لارا آنتالیــا را بــه چهــار قســمت تقســیم مــی کنــد، واقــع شــده اســت و یکــی از مرا کــز نــو پــای خریــد انــواع اجنــاس مــورد نیــاز گردشــگران ترکیــه اســت.

برای دانلود کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه ، به لینک زیر بروید.

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : آژانس هواپیمایی سفری دیگر
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 14 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 45
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب به فنلاند خوش آمدید

    دانلود کتاب به فنلاند خوش آمدید ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs به فنلاند خوش آمدید! هدف این کتابچه راهنما این است که در مراحل اولیه اقامت در فنلاند به شما کمک کند. این کتابچه راهنما اطلاعاتی در مورد مسایلی از قبیل زندگی کردن، اشتغال، خدمات […]

    دانلود کتاب جاذبه های توریستی مشهد

    دانلود کتاب جاذبه های توریستی مشهد ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۸ امتیازs کتاب جاذبه‌های توریستی مشهد تألیف آیتوریسما، یکی از مجموعه کتاب‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می‌باشد که عکس‌های ارسالی عکاسان و هنرمندان را از مکان‌های دیدنی و توریستی شهر مشهد گردآوری کرده.

    دانلود کتاب آبشارهای ایران

    دانلود کتاب آبشارهای ایران ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs آبشارهای ارائه شده در این کتاب به شرح زیر می‌باشند: – آبشار بیشه – آبشار گریت – آبشار وارک – آبشار مارگون – آبشار پونه زار

    دانلود کتاب شناخت جامعه _ بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور عراق

    دانلود کتاب شناخت جامعه _ بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور عراق ۴٫۹۳/۵ (۹۸٫۵۷%) ۲۸ امتیازs کتاب ” شناخت جامعه _ بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور عراق ” در ۱۱ فصل تنظیم شده است . فصل اول تا سوم […]

    دانلود کتاب شناخت جامعه_بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور سوریه

    دانلود کتاب شناخت جامعه_بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور سوریه ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۰%) ۱۵ امتیازs آنچه در کتاب ” شناخت جامعه_بازار و جذابیت های سرمایه گذاری در کشور سوریه ” می خوانیم : این کتاب در ۹ فصل تنظیم شده است . فصل […]

    دانلود کتاب زلزله های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

    دانلود کتاب زلزله های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن ۲٫۶۷/۵ (۵۳٫۳۳%) ۳ امتیازs با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه زلزله‌شناسی و راه‌های های مقابله با آن اما تا سال ۲۰۲۰ بشر موفق به پیش‌بینی زلزله نشده است. زلزله‌های بزرگ درس‌های خوبی […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi