جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی اسرار ماه رمضان

1,647

بازدید

دانلود کتاب صوتی اسرار ماه رمضان ۴٫۷۶/۵ (۹۵٫۱۱%) ۴۵ امتیازs
دانلود کتاب صوتی اسرار ماه رمضان

دانلود کتاب صوتی اسرار ماه رمضان

«ادب حضور، اسرار ماه رمضان» سومین جلد از مجموعه‌ی پنج جلدی ادب حضور است. استاد فیاض‌بخش در تدوین این کتاب از دو کتاب گران‌قدر «المراقبات» اثرِ میرزا جوادآقا ملکی تبریزی و «اقبال الاعمال» اثرِ سید بن طاووس بیش از دیگر منابع بهره برده‌ است.

آداب و مراقبات ماه مبارک رمضان و عصاره‌ی دستورات اخلاقی و عبادی، همچنین معارف توحیدی درباره‌ی این روزها، همراه با نگاهی ویژه به انس و قرائت قرآن در این ماه، بنابر مکتب تربیتی علامه طباطبایی(رحمه الله علیه) در این کتاب گردآوری شده است.

در بریده ای از کتاب صوتی ” اسرار ماه رمضان ” می شنویم :

در میان دستورات سلوکی نماز شب نازل منزله فرایض است . همانطور که اگر مسلمانی نماز واجب خود را ترک کند از ملت اسلام خارج است . در میان دستورات سلوکی نیز اگر کسی تارک نماز شب باشد سفر سلوکی او منقطع است . حتی اگر در سایر دستورات کوشش کند چنانچه امام حسن عسکری می فرمایند :
رسیدن به خدا سفریست که جز با مرکب قرار دادن بیداری شب و احیای آن درک نمی شود . متیه به معنای مرکب سواریست .

بنابراین سالک بدون نماز شب مانند مسافریست که بدون مرکب بخواهد سفری طولانی را طی کند . در سحرهای ماه مبارک همه فضائل به یکجا جمع اند . زیرا هم فضیلت دعا و عبادت در ثلث پایانی شب را دارد که رسول خدا می فرمایند :

خداوند در ثلث پایانی شب تا طلوع فجر مَلَکی را امر می نماید که ندا دهد :
آیا درخواست کننده ای هست که حاجتش را بدهم ؟

آیا استفغار کننده ای هست که او را بیامرزم ؟

آیا امیدواری هست که او را به امیدش برسانم ؟

و آیا آرزومندی هست که او را به آرزویش برسانم ؟
و هم از برکات خص الخاص ماه مبارک که جلوه تام آن در سحرهای این ماه است بهره می برد لذا …

توجه : کتاب صوتی اسرار ماه رمضان در سایت ایرانصدا کتاب گویا به اشتراک گذاشته شده .

دانلود کتاب صوتی اسرار ماه رمضان ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : استاد محمد تقی فیاض بخش/خوانندگان : حسن سلطانی - علی اکبر حنیفی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 166 مگابایت
نوع فايل : mp4
تعداد صفحه : -
منبع : سایت ایرانصدا کتاب گویا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi