جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اموزش فر دائم مو با لوسیون فر

1,331

بازدید

اموزش فر دائم مو با لوسیون فر ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

اموزش فر دائم مو با لوسیون فر/

اموزش فر دائم مو با لوسیون فر

اموزش فر دائم مو با لوسیون فر

فر کردن مو دو مرحله داره. مرحله اول ورود هیدروژن به مو و شکسته شدن پل های گوگردی و حالت دادن به مو و مرحله دوم ورود اکسیژن به مو توسط تثبیت و خنثی کننده یا همون نوترالیزور که باعث تثبیت حالت مو میشه. دو اتم هیدوژن + یک اتم اکسیژن تشکیل قطره های آب رو میدن و از مو خارج می شوند.

مراحل فر کردن مو

فر کردن به دو روش مستقیم و غیر مستقیم قابل انجامه. مو رو به ۹ قسمت (قسمت بالای سر، دوطرف سر، پشت سر، پس سر، بغل سر) تقسیم کنید.

روش مستقیم:(طول مو ۲۰ تا سانتی متر مناسب است)

این روش رو اگه دستتون تنده استفاده کنید.هر لایه مویی رو که برای بستن بیگودی آماده کردید رو به مواد آغشته کنید و بعد بیگودی رو ببندید. این روش مطمئن تره.

روش غیر مستقیم:(طول مو ۱۵ سانتی متر مناسب است)

برای اونایی که دستشون در بیگودی پیچیدن کنده، ابتدا کل مو رو بیگودی بپیچید, بعد مواد رو با استفاده از اپلیکاتور روی مو بزنید.

روش عمل:

– ابتدا موها را با شامپوی ملایم بشویید به طوری که پوست سر شسته نشود.

– موها را تقسیم بندی کرده و هر قسمت را به لوسیون فر آغشته کرده.

– هر لایه مو را با استفاده از شانه دم باریک جدا کرده و کاغذ مخصوص فر را بین دو انگشت سبابه و میانی قرار دهید و مو را با کاغذ مهار کنید.

– بیگودی را دور مو بپیجید و کش آنرا ببندید.

– بعد از ۴۵ دقیقه موی یکی از بیگودی ها رو باز کنید اگر مو حالت اس انگلیسی داشت خوبه. بیگودی ها رو باز نکنید. مو ها رو ۵ تا ۱۰ دقیقه با آب گرم آبکشی کنید. بعد با استفاده از حوله خیسی مو ها رو بگیرید .

– مرحله دوم فر کردن یعنی تثبیت کردن رو انجام بدید. مواد مرحله دوم فر رو توی کاسه بریزید و دو سوم خنثی کننده را با استفاده از اسفنج مواد رو روی مو ها بریزید، با توجه به زمان کارخانه سازنده صبر کنید و بعد موها رو با آب گرم به طور کامل آبکشی کنید(حدود ۲۰ دقیقه).

– بیگودی ها را باز کنید و باقیماده نوترالیزور را روی موهای باز شده ریخته و پس از ۲۰ دقیقه آبکشی نمایید.

نکات بعد از فر:

تا ۳ روز : شامپو نزنید، گیره نزنید، به مو ها زیاد دست نزنید. سعی کنید حموم نرید. بعد از ۳ روز هم اگه حموم رفتید ، سعی کنید موقع شامپو کردن و خشک کردن اصلا موها رو نکشید و فقط حالت ضربه ای بدید.

منبع : mod20.ir

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران، رئیستان و دوستانتان دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار […]

    اشتباهات در چیدمان مبلمان

    ۱ – چسباندن‎ مبلمان به دیوار یکی از اشتباهات در چیدن مبلمان تان است اتاق‎ها ممکن است زمانی که مبلمان به دیوار چسبیده می شوند، بزرگتر دیده شوند، ولی اگر متوجه شدید برای صحبت کردن با آن طرف اتاق باید فریاد بزنید شاید وقت […]

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یکی از جدیدترین انواع جراحی زیبایی را می توان جراحی افزایش قد دانست. در طول این عمل، با استفاده از تکنیک های مدرن به طول قد فرد افزوده می شود.

    اصول ست کردن شال و مانتو

    اصول ست کردن شال و مانتو/ تناسب رنگ در لباس پوشیدن یکی از مهم ترین اصول آراستگی است. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ ها به شمار می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و هماهنگ کردن درست […]

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز داشتن موهای خوش حالت، پر پشت، براق و بلند رویا نیست و شما می توانید علاوه بر تغذیه درست، با ساخت ماسک‌‎ مو هایی که سبب تقویت هر چه بیشتر موها می شوند، به زیبایی […]

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آشنایی با فراورده‌های مختلفی که برای مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، می‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi