جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تأثیری برسئو دارد ؟

1,230

بازدید

دانلود کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تأثیری برسئو دارد ؟

دانلود کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تأثیری برسئو دارد ؟

پست مهمان «guest posting» یکی از این روش‌هایی است، که وبمستر‌ها به کمک آن می‌توانند، بک لینک رایگان بسازند. این روش نیز مثل تبادل لینک، فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی قواعد، مزایا و معایب مختص به خود را دارد.
در این کتاب روش صحیح درج پست مهمان را بررسی خواهیم کرد و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه خواهیم داد .

در قسمتی از کتاب ” دانلود کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تآثیری برسئو دارد ؟ ” می خوانیم :

تفاوت پست مهمان و پست مهمان معکوس
سه عنصر وجود دارند که پست مهمان معکوس را از یک پست مهمان عادی متمایز می کند .
اول : محتواست که باید توسط یک نویسنده رده بالا و سرشناس ایجاد شود .
دوم : این شما هستید که باید سراغ نویسنده ها بروید نه آنها!
سوم : بازدهی پست مهمان معکوس بسیار بیشتر است .

نکته هایی که باید همین آغاز کار به آن ها توجه کنید از این قرارند . از آنجایی که شما از فرد معتبری می خواهید که تولید محتوا کند اگر محتوای عالی تولید نکند شما بر سر ۲ راهی گیر می کنید .

انتشار چنین پستی به مراتب مضرتر از نبودن آن در سایت است . از این رو باید به نویسنده انگیزه بدهید تا بهترین نوشته اش را رو کند . مثلا این که برای نان و مشخصات و آبروی خودش هم که شده بهترین محتوا را تولید کند .
محتوا باید به اندازه ای جذاب باشد که بتواند به جذب کاربر کمک کند . فراموش نکنید هر کسی که در کارش حرفه ای بود لزوما در امر بهینه سازی مطالب حرفه ای نیست .

چالش های نوشتن پست مهمان معکوس
اما یافتن نویسنده پست مهمان معکوس کار چندان ساده ای نیست . در این فرآیند ۳ مرحله پیش رو دارید :

دانلود کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تأثیری برسئو دارد ؟ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مهران منصوری فر
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 620 کیلوبایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 29


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب چگونه یک مدیر شبکه موفق شویم ؟

    دانلود کتاب چگونه یک مدیر شبکه موفق شویم ؟ ۴٫۳۸/۵ (۸۷٫۶۹%) ۱۳ امتیازs سخن مولف : اگر می خواهید وارد دنیای شبکه شوید ولی نمی دانید از کجا باید شروع کنید با من همراه باشید تا به صورت کامل و ساده اطلاعات بسیار کاملی […]

    دانلود کتاب Swift به زبان ساده

    دانلود کتاب Swift به زبان ساده ۲٫۵۰/۵ (۵۰٫۰۰%) ۶ امتیازs کتاب Swift به زبان ساده نوشته‌ی یونس ابراهیمی، به آموزش محبوب ‌ترین زبان برنامه نویسی دستگاه‌های اپل که برای توسعه‌ی برنامه‌های iOS ،Mac OS و لینوکس، توسط Chris Lattner با همکاری دیگر برنامه نویسان […]

    دانلود کتاب آموزش اصول و مفاهیم تست نفوذ

    دانلود کتاب آموزش اصول و مفاهیم تست نفوذ ۴٫۹۵/۵ (۹۸٫۹۵%) ۱۷۲ امتیازs خلاصه کتاب ” آموزش اصول و مفاهیم تست نفوذ ” : کتاب آموزش اصول و مفاهیم تست نفوذ نوشته دکتر سیدسامان کریمی فارغ التحصیل دکترای فناوری می باشد .




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi