جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب نقش من در بیکاری

609

بازدید

دانلود کتاب نقش من در بیکاری ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز
دانلود کتاب نقش من در بیکاری

دانلود کتاب نقش من در بیکاری

بیکـاری عامـل بسـیاری از مشـکلات کشور هست، برای مبـارزه با آن بایـد از کلیه امکانات و نیروها اسـتفاده نمود. همچنین با توجه به نهادینه شدن بسـیاری از موانع اشـتغال، می باید مسائل آن را به تفکیک بررسـی نمود تا بتوان در مورد اصلاح هریک به درستی تصـمیم گیری شود. در نهایت امیـد است که به همت مردم و حمایت متصدیان کشور، همان گونه که شایسـته یک نظام اسلامی است، به کاهش بیکاری در کشور نائل آئیم.

آیه فوق در ابتـدای پیش گفتار یادآوری می نمایـد که در نیکی با یکدیگر همراه و در خلاف آن، با یکدیگر هم گام نشویم؛ در فصل های این کتاب توضیح داده می شود که چه حرکتی برای اشتغال گناه، و چه حرکتی نیکی است.

مطالب کتاب از سـر نیاز اشـتغال بیکاران به خصوص بیکاران نیازمند تدوین گردیده است و این خیریه به هیچ یک از گرایش های فکری چپ و راست داخلی و بین المللی وابسته نیست، اما استفاده از راهکارها و عوامل پیشرفت این جوامع را منتفی نمی دانیم.

اسـتفاده از منابع خارجی که باعث پیشـرفت کشور می گردد با لحاظ مسائل داخلی در همه موارد در حال انجام هست و نباید مسائل اشتغال از این قاعده مستثنی باشد.

خواهشـمند است علاوه بر مطـالعه فصول مختلف کتـاب، انـدکی بر این نکته توجه کنیم که، عوامـل زیـادی در ایجـاد پدیـده بیکـاری دخیـل هسـتند.

اما بهتر است ابتـدا انگشت اشاره را به سـمت خودمان گرفته و اصـلاح این معضل را از خودمان شـروع کنیم . هر جا سخنی از بیکـاری عنوان می شود به همراه آن، عوامـل مؤثر نیز ذکر می گردد.

در ایـن کتـاب برآنیـم تـا در هر قســمت نمـونه ای واقعی از افرادی را کـه می شناسـیم بـه عنـوان شاهـد آورده تـا در رسانـدن منظور کمک شود .

گفتنی است این کتاب در سایت قائمیه به اشتراک گذاشته شده .

برای دانلود کتاب نقش من در بیکاری ؛ به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : اکبر اخوان مقدم
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 5 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 209
منبع : قائمیه اصفهان

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب بازخوانی امنیت در فرهنگ

    دانلود کتاب بازخوانی امنیت در فرهنگ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs تا دهه ۱۹۶۰ میلادی، حوزه قدرت به دو بخش پوزیسیون و اپوزیسیون تقسیم‌بندی می‎شد. تا قبل از این تاریخ نبرد بین دولتی‌ها و انقلابی‌ها(شورشی‌ها)بود.

    دانلود کتاب بررسی نسبت فرهنگ با تغییرات جمعیتی

    دانلود کتاب بررسی نسبت فرهنگ با تغییرات جمعیتی ۴٫۸۴/۵ (۹۶٫۸۰%) ۲۵ امتیازs فهرست کلی کتاب در یک نگاه : ۱ – کلیات ۲ – چارچوب نظری و مفهومی ۳ – فرهنگ و جمعیت ۴ – نتیجه گیری

    دانلود کتاب نام باوری

    نهادهـای اجتماعـی مجموعـه ای از ارزشهـا، اهـداف، روشهـا، قوانیـن، مقـررات، تجربیـات و توانایی هـای جوامـع مختلـف بـرای رفـع نیازهایشـان اسـت.

    دانلود کتاب فرهنگ _ جامعه و خودبنیادی

    دانلود کتاب فرهنگ _ جامعه و خودبنیادی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز مجموعـه ای کـه در دسـت داریـد شـامل مقـالات و مصاحبه هـای نویسـنده در حوزه فرهنـگ و جامعه اسـت که از سـال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ منتشـر شـده اسـت. پرداختـن به موضوعـات با رویکـردی انتقادی […]

    دانلود کتاب نفع ملت یا نفیر فرنگی

    دانلود کتاب نفع ملت یا نفیر فرنگی ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs روند جهانی شدن که به تعبیری از چهار قرن پیش شروع شد، اگرچـه بـا محوریت اقتصاد آغاز گردید، اما به تدریج دیگر جنبـه هـا را هـم شـامل گردید. به موازات گسترش امکان ارتباط […]

    دانلود کتاب مطالعات جنسیت

    دانلود کتاب مطالعات جنسیت ۳٫۵۴/۵ (۷۰٫۷۷%) ۱۳ امتیازs آنچه در کتاب ” مطالعات جنسیت ” به چشم می خورد به قرار زیر است : پیشگفتار مقدمه مقدمه ای بر مطالعات جنسیت مطالعات جنسیت نمودهای جنسیت




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi