جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

کتاب فریلنسر کیست ؟ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید

962

بازدید

کتاب فریلنسر کیست ؟ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs
دانلود کتاب فریلنسر کیست ؟ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید

دانلود کتاب فریلنسر کیست ؟ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید

همه ما دلمان می خواهد که مجبور نباشیم هر روز به اداره برویم و برای یک نفر دیگر کار کنیم . ترجیح می دهیم در خانه بمانیم و برای خودمان کار کنیم . اما آیا می دانیم این تغییر رویه جدا از مزیت هایش چه چالش هایی نیز برایمان دارد ؟
از متن کتاب :

مزایای استخدام فریلنسر برای کارفرمایان

– کاهش هزینه
حتی با وجود نرخ بالاتر پرداختی ها به فریلنسرها ، انتظار می رود که کارفرمایان بتوانند سالانه ۲۰ % تا ۳۰ % در هزینه های خود صرفه جویی کنند .

زیرا فریلنسرها فاقد مزایایی مانند بیمه درمانی و بازنشستگی هستند . همچنین برای همکاری با یک فریلنسر ، کارفرمایان نیازی به فضای اداری هم نداشته و می توانند هزینه های اداری خود را کاهش دهند .

– کاهش مسئولیت
از آنجایی که فریلنسرها استخدام نیستند ، مسئولیت کارفرمایان کاهش می یابد . فریلنسرها حق دریافت بیمه بیماری ندارند .

کارفرمایان تقریبا هیچ مسئولیتی در قبال جبران خسارت فریلنسرها و یا به طور کلی فریلنسرها حق ندارند از چیزی شکایت کنند .

همچنین اگر کارفرمایان از کار فریلنسرها راضی نباشند ، می توانند خیلی راحت تر و سریع تر نسبت به کارمندان تمام وقت ، نفرات جدیدی را جایگزین آن ها کنند .

– دسترسی بهتر به نیروی کارآمد

با افزایش و پیشرفت سیستم های عامل ارتباطی ، کارفرمایان می توانند کارمندی دقیقا مطابق با نیازشان پیدا کنند .

در حال حاضر پلتفرم هایی مخصوص استخدام برنامه نویسان حرفه ای ، دانشجویان ، نویسندگان ، طراحان ، بازاریان ، حسابداران ، وکلا ، کارکنان فروش ، مشاوران کسب و کار و غیره وجود دارند که موجب تسهیل کار برای کارفرمایان شده . 

آن ها می توانند به محض پیدا کردن شخصی با مهارت های مورد نظرشان ، همکاری خود را با او شروع کنند .

برای دانلود کتاب فریلنسر کیست ؟ با مزایا و معایب فریلنسری آشنا شوید ، به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مهران منصوری فر
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 27
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید

    دانلود کتاب با صفر تا صد فین تک آشنا شوید ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs فین تک (Fin Tech) از دو کلمه اختصار یافته مالی و تکنولوژی تشکیل شده و به معنای فناوری‌‌‌‌های مالی می‌باشد. در واقع فین تک به استفاده از تکنولوژی و دنیای […]

    دانلود کتاب آموزش تولید محتوای باکیفیت

    دانلود کتاب آموزش تولید محتوای باکیفیت ۲٫۶۰/۵ (۵۲٫۰۰%) ۵ امتیازs محتوا چه اهمیتی دارد؟ چگونه محتوایی با ارزش از نگاه گوگل تولید کنیم؟ شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تولید محتوا چه اهمیتی دارد؟ چگونه محتوایی با ارزش از نگاه گوگل […]

    دانلود کتاب ارز دیجیتالی چیست و چگونه می توان از طریق آن سرمایه گذاری کرد ؟

    دانلود کتاب ارز دیجیتالی چیست و چگونه می توان از طریق آن سرمایه گذاری کرد ؟ ۳٫۲۱/۵ (۶۴٫۲۹%) ۱۴ امتیازs ارزهای مجازی و رمزپایه ( رمز ارز ) یا همان کریپتوکارنسی از جمله مباحث جدیدی هستند که طی چند سال اخیر در مبحث بازاریابی […]

    دانلود کتاب پرزنتیشن هوشمندانه

    دانلود کتاب پرزنتیشن هوشمندانه ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۲ امتیازs همه ما، به ‏‏نوعی، نیاز پیدا کردیم موضوعی را ارائه دهیم یا مجبوریم در آینده اینکار را انجام دهیم. برای اینکه تفاوت یک پرزنتیشن معمولی را با هوشمندانه متوجه شویم و استانداردها را بدانیم ، باید […]

    دانلود کتاب بیزنس پلن هوشمندانه

    دانلود کتاب بیزنس پلن هوشمندانه ۲٫۷۵/۵ (۵۵٫۰۰%) ۴ امتیازs اگر برایتان پیش آمده باشد و پای صحبت های افرادی که بیزنسی را راه اندازی کرده اند نشسته باشید، حتما به شما گفته اند که این کار تا چه اندازه دشوار است و چه ریزه […]

    دانلود کتاب تغییر به بیزنس آنلاین

    کتاب تغییر به بیزنس آنلاین ( سری کتاب های بیزنس هوشمندانه ) امروزه، ورود به دنیای آنلاین برای هر بیزینس اجتناب‌ ناپذیر است. اگر صرفاً به روش‌های سنتی حضور در بازار اکتفا کنید، نه‌ تنها مشتریان جدید نخواهید داشت، بلکه مشتریان قدیمی خود را […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi