جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب خواص عناب

1,260

بازدید

دانلود کتاب خواص عناب ۳٫۲۵/۵ (۶۵٫۰۰%) ۴ امتیازs
دانلود کتاب خواص عناب

دانلود کتاب خواص عناب

فهرست کتاب ” خواص عناب ” :
⇐ مقدمه
⇐ فصل اول کاهش استرس و عناب
⇐ فصل دوم گلودرد و عناب
⇐ فصل سوم چاقی و عناب
⇐ فصل چهارم زخم معده و عناب
⇐ فصل پنجم کم خونی و عناب
⇐ فصل ششم جوانی و عناب
⇐ فصل هفتم قوی کردن استخوان بدن و عناب
⇐ فصل هشتم مشکلات خواب و عناب
⇐ فصل نهم آنتی اکسیدان و عناب

در فصل ششم ” جوانی و عناب ” می خوانیم :

پوست برای سلامتی بسیار مهم است . چون بدن را از میکروبها و عوامل عفونی حفظ می کند. داشتن پوستی سالم میتواند شاخصی برای سلامتی کلی بدن باشد. پوست سالم با داشتن یک بدنِ سالم است که به دست می آید.

محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری ناشی از صنایع بزرگی هستند . اما مراقبت از پوستتان به همان اندازه که نیاز است از بدنتان مراقبت کنید اهمیت دارد.

پوست شما با لایه ای از پوست مرده، چربی و باکتری هایی که از ورود مواد مضر به بدنتان کمک می کند پوشیده شده است.

دوشِ آب این لایه را خیس می کند. تمیز شدن پوست برای سلامتی اهمیت زیادی دارد اما شستشوی آن بیشتر مواقع غیر ضروری است و میتواند مشکلات بیشتری برای پوستتان ایجاد کند . مانند دشوار شدن حفظ بدن در برابر آلودگی و عفونت علاوه بر اینکه باید رطوبت پوستتان را حفظ کنید، مرطوب کننده ها نیز میتوانند از پوست محافظت کنند و بافت آنرا بهبود بخشند .

خوردن غذاهایی که تمام رنگهای یک رنگین کمان را دارند، دریافت مواد مغذی، ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی را تضمین می کند.

دانلود کتاب خواص عناب ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : رضا پوردست گردان
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 712 کیلوبایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 55


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب مهم ترین نشانه های سرطان

    دانلود کتاب مهم ترین نشانه های سرطان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آنچه در کتاب ” مهم ترین نشانه های سرطان ” می خوانیم : علائم سرطان چیست ؟ تغییرات در پوست سرفه های آزار دهنده تغییرات در پستان ها نفخ و ورم

    دانلود کتاب خواص مویز

    دانلود کتاب خواص مویز ۳٫۲۷/۵ (۶۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs در این کتاب فواید مویز برای سلامتی شرح داده شده . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز نویسنده به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش ۲٫۶۰/۵ (۵۲٫۰۰%) ۵ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه زنجبیل و هضم غذا فیبر شیرین بیان برنج قهوه ای پروبیوتیک

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا ۳٫۲۵/۵ (۶۵٫۰۰%) ۴ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه سنگ کیسه صفرا چیست چای نعنا و سنگ صفرا

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن ۲٫۳۳/۵ (۴۶٫۶۷%) ۳ امتیازs مقدمه ۱ – پروبیوتیک ها و هضم راحت غذا ۲ – پروبیوتیک ها برای جذب بهتر مواد مغذی ۳ – پروبیوتیک ها برای مقابله با عفونت ها و ویروس ها ۴ – پروبیوتیک ها […]

    دانلود کتاب آب گرم درمانی

    دانلود کتاب آب گرم درمانی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs آنچه در کتاب ” آب گرم درمانی ” می خوانیم : مقدمه آب گرم و … رفع اسپاسم عضلات کنترل پوکی استخوان




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi