جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب خواص بلوبری

540

بازدید

دانلود کتاب خواص بلوبری ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs
دانلود کتاب خواص بلوبری

دانلود کتاب خواص بلوبری

آنچه در کتاب ” خواص بلوبری ” می خوانیم :
• مقدمه
• سلامت پوست
• کنترل پیری
• کنترل آکنه
• فیبر بلوبری مفید برای بدن
• کاهش سطح کلسترول خون
• آنتی اکسیدان در بلوبری
• سلامت استخوان
• درمان زخم سوختگی و التهاب

بلوبری یکی از میوه های خوشمزه ای است که بیشتر افراد تمایل دارند از آن استفاده کنند . شما می توانید این میوه خوشمزه را به تنهایی میل کنید یا از آن در تهیه اسموتی های مختلف استفاده کنید .

بلوبری که بومی آمریکای شمالی است سال هاست به عنوان دارویی برای درمان بیماری ها و شرایط مختلف بدن استفاده می شود .

این میوه خوشمزه غنی از پروآنتوسیانیدین است که به ایجاد مزایای مختلف در این میوه همچون مبارزه با سرطان ، کاهش وزن و داشتن پوستی شاداب و درخشنده کمک می کند .

یکی از میوه هایی است که مواد مغذی فراوانی در خود دارد . این میوه سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها را در خود جای داده است . همین امر موجب می شود این میوه یکی از غذاهایی باشد که سرشار از آنتی اکسیدان است .

در میان تمامی ترکیبات مفیدی که در بلوبری یافت می شود ، گالیک اسید بسیار برجسته و با اهمیت است . دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد . بیشتر افراد هرگز در مورد این ماده چیزی نشنیده اند .

تحقیقات زیادی بر روی این ماده انجام شده است . همانطور که تحقیقات انجام شده نشان می دهد گالیک اسید یک عامل ضد قارچی و ضد ویروسی قدرتمند است .

و می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر عمل کند . این موضوع باعث می شود مواد غذایی سرشار از گالیک اسید یک داروی طبیعی قدرتمند برای بدن باشد .

سلامت پوست با بلوبری

مراقبت خوب از پوست – از جمله محافظت از آفتاب و تمیز کردن ملایم – می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد .

برای دانلود کتاب خواص بلوبری ؛ به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : رضا پور دست گردان
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 720 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 43
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب خواص مویز

    دانلود کتاب خواص مویز ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۶ امتیازs در این کتاب فواید مویز برای سلامتی شرح داده شده . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز نویسنده به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش ۲٫۵۰/۵ (۵۰٫۰۰%) ۴ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه زنجبیل و هضم غذا فیبر شیرین بیان برنج قهوه ای پروبیوتیک

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۲ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه سنگ کیسه صفرا چیست چای نعنا و سنگ صفرا

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن ۲٫۳۳/۵ (۴۶٫۶۷%) ۳ امتیازs مقدمه ۱ – پروبیوتیک ها و هضم راحت غذا ۲ – پروبیوتیک ها برای جذب بهتر مواد مغذی ۳ – پروبیوتیک ها برای مقابله با عفونت ها و ویروس ها ۴ – پروبیوتیک ها […]

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آنچه در کتاب ” مهم ترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ” می خوانیم : مقدمه کمپرس یخ آلوئه ورا سیب زمینی نشاسته نعناع

    دانلود کتاب رژیم کاهش چربی

    دانلود کتاب رژیم کاهش چربی ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۲ امتیازs آنچه در کتاب ” رژیم کاهش چربی ” می خوانیم : کاهش کلسترول بدخون با : سیرخام آووکادو آجیل ها و مغزها گردو بلغور جو دوسر گریپ فروت قرمز روغن زیتون ماهی چرب




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi