جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

آموزش موقتی غیر فعال کردن حساب اینستاگرام

159

بازدید

آموزش موقتی غیر فعال کردن حساب اینستاگرام ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز
آموزش موقتی غیر فعال کردن حساب اینستاگرام

آموزش موقتی غیر فعال کردن حساب اینستاگرام

اگر از استفاده کردن از اینستاگرام خسته شده‌اید و می‌خواهید مدتی استراحت کنید. کاملاً منطقی است به جای حذف برنامه یا حساب کاربری خود، سعی کنید به طور موقت حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید. وقتی دوباره خواستید برگردید و حساب خود را فعال کنید، همه چیز درست به شکل زمانی خواهد بود که حساب خود را غیر فعال کرده بودید.

چگونه به طور موقت حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنیم

غیرفعال کردن موقت حساب اینستاگرام، پروفایل شما را برای مدت زمانی که می‌خواهید حساب کاربریتان را از شبکه اجتماعی پاک کنید، پاک می کند.

URL اینستاگرام شما نامعتبر شده و کاربران دیگر نمی‌توانند پروفایل شما را در جستجو بیابند، همچنین نمی‌توانند با شما تماس بگیرند.

این ویژگی‌ها با فعال کردن مجدد حساب کاربری خود به حالت عادی بازگردانده می‌شوند.

نکته :

مهم نیست که حساب کاربری شما personal account، creator account و یا business account باشد، با داشتن هر یک از این حساب‌ها شما می‌توانید آن را به طور موقت غیرفعال کنید.

شما نمی‌توانید حساب کاربری خودتان را با استفاده از اپ اینستاگرام در Android و یا iOS غیر فعال کنید. به جای آن باید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

با باز کردن وب سایت اینستاگرام در مرورگر دسک‌تاپ یا گوشی هوشمند خود. وارد حسابی که می‌خواهید غیرفعال کنید شوید.

در مرحله بعد، با لمس کردن آیکون پروفایل در پایین صفحه به پروفایل خود بروید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

 

 

در اینجا، به قسمت پایین صفحه بروید و بر روی لینک Temporarily Disable My Account ضربه بزنید.

 

 

در این جا اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن حسابتان را از شما سؤال خواهد کرد. می‌توانید یک دلیل مناسب از منوی کشویی انتخاب کنید.

و اگر نمی‌خواهید دلیل خاصی ارائه کنید، گزینه Something Else را انتخاب کنید.

پس از انتخاب دلیل، رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.

 

 

برای بار دوم، روی لینک آبی رنگ Temporarily Disable Account موجود در پایین صفحه ضربه بزنید.

در این جا اینستاگرام یک تاییدیه دیگر از شما خواهد خواست. از پنجره ظاهر شده، بر روی دکمه Yes ضربه بزنید.

 

 

اکنون حساب اینستاگرام شما غیرفعال شد و از برنامه اینستاگرام در گوشی هوشمند خود خارج خواهید شد.

برای مطمئن شدن، می‌توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام جستجو کنید. اینستاگرام به شما خواهد گفت که حسابی با این نام کاربری وجود ندارد.

 

نحوه فعال سازی مجدد حساب اینستاگرام

شما می‌توانید هر زمان که خواستید دوباره به حساب کاربری خود در اینستاگرام برگردید و دوباره فعالیت کنید. چیزی که برای این کار نیاز دارید نام کاربری و رمز عبور شما است.

اگر رمز عبورخود را فراموش کرده باشید، می‌توانید آن را با انتخاب گزینه Forgot Password بازیابی کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را در سیستم عامل iPhone یا Android خود باز کنید یا نسخه وب اینستاگرام با استفاده از مرورگر دسک‌تاپ یا گوشی هوشمند خود بازدید کنید.

در اینجا با استفاده از نام کاربری و رمزعبور اینستاگرام خود وارد سیستم شوید.

 

 

حساب کاربری شما به شکل سابق آن بازگردانده می‌شود. برای امنیت بیشتر، باید پس از فعال شدن دوباره حساب خود، رمز ورود اینستاگرام خود را تغییر دهید.

منبع : ترفندستان

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi