جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی

1,114

بازدید

دانلود کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی ۱٫۸۳/۵ (۳۶٫۶۷%) ۶ امتیازs
دانلود کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی

دانلود کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی

سرآغاز سخن مولف : گاهی به این موضوع می اندیشم که ما سخنرانان انگیزشی و مدیران بسیاری در ایران داریم ، سخنرانان و مدیران توانمند و افتخارآفرین که هر کدام منبعی از اطلاعات هستند . همه ی این اساتید بزرگوار به نوعی به اقتصاد مملکت کمک می کنند و راه و روشی در اختیار کاسبان و شاغلین می گذارند و آن ها را به سمت شکوفایی راهنمایی می کنند .

اما همیشه این موضوع به عنوان یک حلقه ی مفقوده برای من مورد سوال است که دعوت به داشتن انرژی زیاد خوب است ولی راه تأمین کردن این انرژی از کجاست ؟

آیا خوردنی ها و نوشیدنی ها که در زمان افت انرژی برای افراد توصیه می شود برای همه یکی است ؟ همه ی آن ها می توانند آن را مصرف کنند ؟ شاید با مزاج افراد سازگار نباشد .

در طب مدرن ( که به طب کلاسیک معروف است ) نوع دیدگاه به انسان به صورت جزءنگر است و فقط به مشکلی که در آن قسمت از بدن به وجود آمده توجه دارد و به سایر اعضای بدن توجه خاصی نشان نمی دهد …

در کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی شما اطلاعاتی به دست خواهید آورد که دیگران باید چند سال وقت صرف کنند تا این اطلاعات را داشته باشند .

فهرست این کتاب :
یک داستان واقعی
مقدمه
فصل اول
زندگینامه استیون هاوکینگ
دستگاه گوارش
تنظیم دستگاه گوارش
۶ توصیه عملی برای حفظ سلامتی دستگاه گوارش
ارتباط ظریف اما قوی بین تغذیه و موفقیت
چه چیزی باید بخوریم
خوراکی هایی که توصیه می شود
خوراکی هایی که توصیه نمی شود
فصل دوم
مقدمه
شما کدام یک از ظروف را برای پخت غذا مناسب می دانید ؟
۴ راز مهم در انتخاب ظرف غذا
ظروف آهنی و چدنی
ظروف استیل
ظروف لعابدار
تفلون
۲ راز مهم که باید در مورد تفلون بدانید
و …

این کتاب را نویسنده آن با اطلاع از شرایط سایت به تک بوک اهدا نموده اند .

برای دانلود کتاب مسیر هوشمندانه سلامتی ، به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : امیر خان بابایی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 6.6 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 137
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود ماهنامه سبک زندگی سالم

    دانلود ماهنامه سبک زندگی سالم ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs فهرست مطالب ” سبک زندگی سالم ” : دانستنی ها آشپزی رژیمی کلاس های آزاد

    دانلود کتاب خواص مویز

    دانلود کتاب خواص مویز ۳٫۲۷/۵ (۶۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs در این کتاب فواید مویز برای سلامتی شرح داده شده . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز نویسنده به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش ۲٫۶۰/۵ (۵۲٫۰۰%) ۵ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه زنجبیل و هضم غذا فیبر شیرین بیان برنج قهوه ای پروبیوتیک

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا ۳٫۲۵/۵ (۶۵٫۰۰%) ۴ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه سنگ کیسه صفرا چیست چای نعنا و سنگ صفرا

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن ۲٫۳۳/۵ (۴۶٫۶۷%) ۳ امتیازs مقدمه ۱ – پروبیوتیک ها و هضم راحت غذا ۲ – پروبیوتیک ها برای جذب بهتر مواد مغذی ۳ – پروبیوتیک ها برای مقابله با عفونت ها و ویروس ها ۴ – پروبیوتیک ها […]

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آنچه در کتاب ” مهم ترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ” می خوانیم : مقدمه کمپرس یخ آلوئه ورا سیب زمینی نشاسته نعناع




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi