جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

آموزش آرایش صورت های گرد

1,368

بازدید

آموزش آرایش صورت های گرد

آموزش آرایش صورت های گرد

در نقطه مقابل صورتهای لاغر و کشیده که قبل از این به آن پرداخته شد، صورتهای چاق و گرد قرار دارند که در این مقاله به نحوه ی آرایش آنها برای نزدیک شدن به چهره ای بیضی شکل و نرمال میپردازیم…

در نقطه مقابل صورتهای لاغر و کشیده که قبل از این به آن پرداخته شد صورتهای گرد و دایره ای شکل قرار دارند که در اینجا به نحوه ی آرایش آنها برای نزدیک شدن به چهره ای بیضی شکل و نرمال میپردازیم…

مرحله ی اول :

حتما باید ابروها زاویه دار یا منحنی به سمت بالا برداشته و مرتب شوند تا صورت را از گردی به کشیدگی و بیضی شکل شدن نزدیک کند .

مرحله ی دوم :

آماده سازی پوست برای میکاپ که بهتر است اول از یک ضد آفتاب خوب استفاده کرده، پس از جذب کامل از کرم پودر مناسب که ترجیحا برای چنین صورتهایی بهتر است از رنگهای هلویی بسته به روشنی و تیرگی پوست استفاده شود .رنگهای هلویی چون بیس صورتی دارند گردی این چهره ها را میگیرند.

باید در نظر داشت که بر خلاف صورتهای کشیده برای صورتهای گرد نباید از رنگهای خیلی روشن برای میکاپ استفاده کرد.

مرحله ی سوم:

نوع کشیدن خط چشم برای کسانی که دوست دارند خط چشم داشته باشند بسیار مهم است که برای چشمهای نه چندان درشت هر چه خط چشم شکسته تر و به سمت بالا کشیده شود بهتر است :

برای چشمهای خیلی درشت هم بهتر است تنها از ریمل استفاده شود و این کار را هم برای مژه های بالا و هم پایین انجام داد .

مرحله ی چهارم :

استفاده از سایه های تیره از گروه دودی و خاکستری با فرم هشتی تیز به سمت دو طرف صورت و بالا :

حتی اگر دوست دارید از رنگهای روشن مطابق با رنگ لباستان استفاده کنید حتما در زیر ساخت سایه از رنگهای دودی و تیره استفاده کنید و بعد روی آنها از سایه های روشن براق بزنید که حتما متوجه ی زیبایی بیشتر آنها خواهید شد :

مرحله ی پنجم :

برای زدن رژگونه بهتر است گونه ها را تو برده و با برس نرم و پهن رژ گونه را درست از روی برآمدگی گونه به سمت بالا تا نزدیکی چشمها به حالت دورانی بزنید.

مرحله ی ششم :

بهتر است از رنگهای گرم و شاد و پر رنگ برای رژ لب استفاده شود چرا که قسمتی از پهنی صورت گرفته می شود و چهره ای ظریفتر خواهید ساخت :

مرحله ی هفتم:

بهتر است در صورت تمایل به جمع کردن موهای بلند در چهره های گرد و دایره ای شکل، موها از دو طرف صورت و سمت گوشها محکم کشیده شده و در قسمت پیشانی، بالای سر هم حالت دار به سمت بالا درست شوند تا صورت را کشیده نشان دهند.

بسته به بلند و کوتاهی پیشانی در قسمت جلوی سر درپیشانیهای بلند به یک سمت و در پیشانیهای کوتاه به سمت بالا درست شوند .

صورتهای گرد بخصوص با پیشانیهای کوتاه حتی الامکان موهای جلوی سر را چتری کامل نزنند چرا که به گردی صورتشان اضافه خواهد شد.

میتوان گفت که بهترین مدل مو برای صورتهای گرد انواع مدلهای مصری است چه مصری ساده و چه فانتزی .فرق وسط نیز برای اینگونه صورتها مناسب است .

منبع: سیمرغ

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران، رئیستان و دوستانتان دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار […]

    اشتباهات در چیدمان مبلمان

    ۱ – چسباندن‎ مبلمان به دیوار یکی از اشتباهات در چیدن مبلمان تان است اتاق‎ها ممکن است زمانی که مبلمان به دیوار چسبیده می شوند، بزرگتر دیده شوند، ولی اگر متوجه شدید برای صحبت کردن با آن طرف اتاق باید فریاد بزنید شاید وقت […]

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یکی از جدیدترین انواع جراحی زیبایی را می توان جراحی افزایش قد دانست. در طول این عمل، با استفاده از تکنیک های مدرن به طول قد فرد افزوده می شود.

    اصول ست کردن شال و مانتو

    اصول ست کردن شال و مانتو/ تناسب رنگ در لباس پوشیدن یکی از مهم ترین اصول آراستگی است. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ ها به شمار می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و هماهنگ کردن درست […]

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز داشتن موهای خوش حالت، پر پشت، براق و بلند رویا نیست و شما می توانید علاوه بر تغذیه درست، با ساخت ماسک‌‎ مو هایی که سبب تقویت هر چه بیشتر موها می شوند، به زیبایی […]

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آشنایی با فراورده‌های مختلفی که برای مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، می‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi