جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

سرمایه گذاری در بورس بین المللی

7,782

بازدید

سرمایه گذاری در بورس بین المللی ۳٫۴۴/۵ (۶۸٫۸۹%) ۹ امتیازs

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس بین المللی
پیشینه تبادلات ارزی مشابه پیشینه اختراع پول است و همواره افراد به سرمایه گذاری توجه ویژه ای داشته اند. حجم معاملات در بازار به دلیل تعداد بالای افراد فعال در بورس های بین الملل افزایش یافت. به طوری که اکنون حجم معاملات ارزی بیشتر از ۱٫۶ تریلیون دلار در روز می باشد.
اصول بورس های بین الملل
از جمله اصولی که بورس‌های بین المللی از آن‌ها برخوردار هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:
فعالیت در تمام ساعات شبانه روز:
در همه ساعت های شبانه روز به جز روزهای شنبه و یکشنبه امکان اعلام قیمت وجود دارد زیرا بانک ها و سایر موسسات مالی در کشورهای مختلف در ساعات متفاوت فعال هستند .
خریدار و فروشنده همواره حاضر هستند:
از آنجایی که حجم معاملات در بورس‌های بین المللی به شدت بالاست و تعداد شرکت کنندگان هم بسیار زیاد است به همین خاطر در هر زمانی می‌توانید خریدار یا فروشنده پیدا کنید. همچنین امکان نقدشوندگی معاملات نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که همیشه موسسات تجاری و بانک ها مسئول نقد کردن دستور شما هستند و دیگر نیازی به نگرانی در این رابطه نیست.
معامله دو طرفه:
اگر شما بخواهید که از طریق خرید و فروش کالا سود کنید تنها راه پیش بینی روند صعودی قیمت است اما در معاملات ارزی با افزایش ارزش یک ارز ، ارزش ارز مقابل هم کاهش می‌یابد و این یعنی سود دوطرفه. یعنی شما تنها از روند صعودی افزایش ارزش سود میبرید بلکه از روند نزولی کاهش ارز دیگر هم سود خواهید کرد.
تغییرات کم در قیمت ها:
از آنجایی که حجم معاملات در بورس بین المللی بسیار زیاد و تعداد شرکت کنندگان بیشمار است ، به همین خاطر احتمال تغییرات زیاد در قیمت ها ، بسیار کم است. به طور کلی گفته می‌شود که که در تبادلات ارزی و در بین تبادلات ارزی اصلی در هر روز اصولا میانگین تغییرات یک تا دو درصد می‌باشد.
معامله در لحظه:
از ویژگی های مهم بورس بین المللی این است که تا هنگامی که یک خبر به صورت رسمی اعلام نگردد بر روی قیمت ها تاثیری نخواهد داشت. معامله در لحظه انجام می شود و می توانید هر زمان که به اینترنت یا تلفن دسترسی داشتید معامله خود را انجام دهید.
سخن آخر
یکی از بروکرهای فوق العاده در زمینه معاملات سهام با شرکت های بین المللی ، آلپاری می‌باشد. در واقع این بروکر کاملا قابل اعتماد بوده و گواه آن صدها هزار کاربر آلپاری می‌باشد. شما می‌توانید با آلپاری تجربه یک معامله هیجان انگیز را داشته باشید ، یاد بگرید ، تجربه کنید و سود به دست آورید.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    چانه زنی برای دستمزد

    چانه زنی برای دستمزد ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز مذاکره درباره حقوق بخشی مهم و معمولی از فرایند استخدام است. منتها چرا به این بخش از صحبت‌ها که می‌رسیم، کمی دستپاچه می‌شویم و نمی‌توانیم درباره دستمزد و پولی که حقمان است به‌خوبی مذاکره کنیم؟

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم/ آموزش رفتارهای مالی مناسب به نوجوانان اهمیت زیادی دارد. آموزش مهارت‌هایی از این دست باعث می‌شود مدیریت مالی در بزرگسالی به نحو بهتری انجام […]

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز همیشه هر چه بیشتر باشد، بهتر است. موافق نیستید؟ تنوع غذایی بیشتر در یک رستوران، طعم‌های بیشتر یک برند مربا، کانال‌های تلویزیونی بیشتر و … ما همیشه به دنبال بیشتر، بیشتر و بیشتر هستیم. […]

    معرفی برترین بانک های ژاپن

    موسسه ” کورپوریت فایننس” در گزارش جدید خود به معرفی برترین بانک‌های ژاپنی پرداخت. نظام بانکی در ژاپن شامل بانک‌های داخلی و خارجی است.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi