جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب شکن در شکن

3,926

بازدید

دانلود کتاب شکن در شکن ۳٫۸۰/۵ (۷۶٫۰۰%) ۵ امتیازs
دانلود کتاب شکن در شکن

دانلود کتاب شکن در شکن

مقدمه مولف : مجموعه ای که در پیش روی دارید ، حاصل تلاش ۱۰ ساله من است در جهت فراهم کردن ساختار و الگویی برای یادگیری ، آموزش و تمرین بداهه نوازی برای خود و دیگر هنرمندان و هنرجویان . روند آموزش موسیقی ایرانی ، عموما بعد از گام های مقدماتی ، به آموزش روایتی از ردیف موسیقی می انجامد .

غالبا هنرجو تحت نظارت و وسواس قابل توجه مدرس ، به یادگیری و به خاطر سپردن ردیف می پردازد . اما پس از یادگیری ردیف ، مرجع و روش مدونی برای آموزش بداهه نوازی وجود ندارد .

برخی از مدرسین ، روش های آموزشی ای ابداع کرده اند که از آن برای آموزش بداهه نوازی به هنرجویان خود استفاده می کنند .

اما غالبا این انتظار از نوازنده می رود که راه سنگلاخ و پرپیچ و خم گذر از « نوازنده ای که ردیف می داند » به « نوازنده ای که بداهه می نوازد » را به تنهایی طی کند .

نوازندگان چیره دست پیش از این ، این مسیر را عموما با تکرار و تکرار دیف نوازی طی می کرده اند . به گونه ای که ردیف و ساختار موسیقایی آن ، ناخودآگاه بخشی از بیان موسیقایی آنان می شده است .

واقعیت آن است که نوازندگان امروز ، عموما نه تقدس و احترام پیشینیان را برای موسیقی خود قائلند و نه اساسا آن همه وقت و انرژی روزانه خود را صرف ردیف نوازی مکرر و مکرر می کنند .

البته بخش قابل توجهی از این تغییر ، نتیجه لاینفک گسترش پرسشگری و منطق در بافت فکری جامعه و بالطبع هنرجویان است .

ولی از سوی دیگر ، عدم این مجانست طولانی با ردیف موسیقی ، با افت قابل توجه کیفیت بداهه نوازی نوازندگان در سال های اخیرعجین بوده است .

این کتاب را نویسنده آن با اطلاع از شرایط سایت به تک بوک اهدا نموده اند .

دانلود کتاب شکن در شکن ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : محمد رضایی نیا
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 37
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب طراحی تصاویر کارتونی در ۴ قدم

    دانلود کتاب طراحی تصاویر کارتونی در ۴ قدم ۳٫۴۰/۵ (۶۸٫۰۰%) ۵ امتیازs آیا همیشه آرزو داشتید که بتوانید تصاویر کارتونی بکشید ؟ هنرمند حرفه ای Tom Labaff به شما نشان می دهد که چگونه در ۴ مرحله آسان از نقاشی های خود برای نشان […]

    دانلود کتاب دستور زبان سینما

    دانلود کتاب دستور زبان سینما ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۲ امتیازs دستور زبان سینما ترجمه کتابیست به نام Grammaire du Cinema تالیف Jose Roger که در آن اجزای متشکل در ساختمان یک فیلم مورد تجزیه و تحلیل دستوری قرار گرفته است.

    دانلود کتاب ۵۰ طراحی حیوانات

    دانلود کتاب ۵۰ طراحی حیوانات ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۴ امتیازs حتی اگر کاملا با طراحی بیگانه باشید و تجربه‌ای نداشته باشید. اگر تمامی مراحل را مو به مو و با دقت انجام دهید، از نتیجه کارتان شگفت زده خواهید شد. از اینکه طراحی را به […]

    دانلود کتاب ریتم های پرکاربرد گیتار پاپ

    دانلود کتاب ریتم های پرکاربرد گیتار پاپ ۴٫۲۰/۵ (۸۴٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب ” ریتم‌های پرکاربرد گیتار پاپ ” به منظور راحت‌تر شدن کار هنرجویان و نوازندگان مبتدی گیتار پاپ، توسط شاهرخ مریدی طراحی شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

    دانلود کتاب از اولین کوک تا ارباب دوخت

    دانلود کتاب از اولین کوک تا ارباب دوخت ۴٫۷۵/۵ (۹۵٫۰۰%) ۴ امتیازs آنچه بعد از خواندن این کتاب عاید تان می شود : ممکن است شما تازه کاری باشید که تا حالا یک لباس هم ندوخته یا خیاطی باشید که سال ها تجربه کاری […]

    دانلود کتاب فرم و فضا در طراحی صنعتی

    دانلود کتاب فرم و فضا در طراحی صنعتی ۲٫۹۰/۵ (۵۸٫۰۰%) ۱۰ امتیازs فرم و فضا در طراحی صنعتی دارای جایگاه ویژه می باشد . اهمیت فضا در این است که تمامی فرم های ما در فضایی مشخص قرار گرفته و نمی توانیم فرم را […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi