جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

راهنمای خرید بهترین گوشی ها

353

بازدید

راهنمای خرید بهترین گوشی ها

راهنمای خرید بهترین گوشی ها

هر ساله شاهد اسمارت فون‌های جدیدی هستیم که به بازارها عرضه می‌شوند و هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی هستند. همین موضوع باعث شده تا انتخاب برای کاربران دشوارتر شود. در حقیقت برای پیدا کردن بهترین گوشی‌ها باید مدل‌های مختلف را بشناسید و سپس به مقایسه و بررسی آن‌ها بپردازید.

انجام چنین کاری وقت‌گیر و پرهزینه است. با این حال، راه دیگری نیز وجود دارد. می‌توانید از راهنماهای خرید کمک بگیرید. در این نوبت قصد داریم تا با بهترین موبایل‌ها با طول عمر بالای باتری آشنا شویم.

هوآوی P30 پرو

پرچم‌دار هوآوی به یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که حتی با استفاده سنگین نیز تا چندین ساعت شما را همراهی می‌کند.

به‌لطف فن‌آوری شارژ سریع دیگر وقت‌تان برای شارژ اسمارت فون‌تان هدر نمی‌رود و مطمئن باشید این باتری غول‌پیکر در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ خواهد شد.

از سیم‌ها خوش‌تان نمی‌آید و می‌خواهید در هنگام شارژ با موبایل خود کار کنید و مثلا به دیدن فیلم‌ها بپردازید؟ پس هوآوی P30 پرو همان‌ چیزی‌ست که به‌دنبالش هستید.

محصول چینی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم بهره می‌برد تا بدون مزاحمت سیم‌ها باتری هندست‌تان را فول‌شارژ نمایید. در واقع فن‌آوری ساخت نمایشگر تاثیر زیادی بر روی عمر باتری می‌گذارد.

برای همین هوآوی در این مدل صفحه‌نمایشی اولد به‌کار گرفته که مصرف بسیار کم‌تری نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی دارد. گذشته از این، نقش چیپست را نیز نباید فراموش کرد.

تراشه کم‌مصرف کایرین باعث افزایش طول عمر باتری P30 پرو شده و این امکان را به شما می‌دهد تا بیش‌تر از ۱۲ ساعت به تماشای ویدیو، پخش موسیقی، تجربه گیم‌ها و… مشغول شوید. ناگفته نماند در صورت نیاز نیز می‌توانید از P30 پرو به‌عنوان یک پاور بانک استفاده نمایید.

قیمت: ۱۲ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A70

محصولات سامسونگ همیشه یکی از بهترین‌های بازار هستند و گلکسی A70 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده برای این محصول جذاب از یک باتری با طول عمر بالا و ظرفیتی در حدود ۴۵۰۰ میلی‌آمپر سود جسته که بی‌شک نیازهای تمامی کاربران را برآورده می‌کند.

به‌لطف این باتری غول‌آسا می‌توانید تا ساعت‌های زیادی به وب‌گردی، دیدن فیلم و بازی کردن بپردازید. با استفاده معمولی نیز می‌توانید حداقل تا دو روز از گلکسی A70 بهره بگیرید. اگر به وقت‌تان اهمیت می‌دهید، پس حتما این گوشی را خریداری نمایید.

چراکه شرکت سازنده تکنولوژی شارژ سریع را برای اسمارت‌فون خود تدارک دیده تا باتری هندست در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ گردد. سخت‌افزار و نرم‌افزار نقش مهمی در افزایش طول عمر باتری ایفا می‌کنند.

پردازنده گلکسی A70 با معماری ۱۱ نانومتری طراحی شده تا مصرف نسبتا کمی از منابع سیستم داشته باشد. از طرفی اندروید ۹ و رابط کاربری One UI بهینه‌تر از همیشه شده‌اند و همین یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گجت کره‌ای به‌شمار می‌آید.

برای این‌که بتوانید حتی در زیر نور خورشید نیز با گلکسی A70 کار کنید و در عین حال ساعات بیش‌تری قادر به کار کردن با موبایل‌تان باشید، سامسونگ از نمایشگری مجهز به فن‌آوری سوپر آمولد سود جسته که نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند. به‌طور کلی می‌توان گفت دیوایس مذکور ارزش خرید بالایی دارد.

قیمت: ۶ میلیون تومان

آنر ۸X مکس

به‌دنبال یک اسمارت فون چشم‌گیر با طول عمر بالای باتری هستید، در نتیجه به فکر خرید این محصول چینی باشید. مدل آنر به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری (بله، درست خواندید، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر!) مجهز شده که تا ساعت‌ها و حتی روزها شما را از پریز برق بی‌نیاز می‌کند.

به این ترتیب می‌توانید بیش‌تر از ۲۰ ساعت به وب‌گردی، عکس‌برداری، بازی کردن و اجرای برنامه‌ها بپردازید. خوش‌بختانه آنر از فن‌آوری شارژ سریع نیز بهره برده تا تایم‌تان هدر نرود و بتوانید این باتری عظیم‌الجثه را در چندین دقیقه فول‌شارژ نمایید.

در حقیقت هرچه رزولوشن موبایل‌های هوشمند بیش‌تر باشد، طبیعتا مصرف بیش‌تری دارند. از این رو شرکت سازنده کیفیت فول اچ‌دی پلاس را برای ۸X مکس در نظر گرفته است. در این صورت مصرف باتری به‌طور چشم‌گیری کاهش یافته و در عین حال قادر به دیدن پیکسل‌ها نخواهید بود.

قیمت: ۴ میلیون تومان

هوآوی Y7 Prime 2019

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک اسمارت فون با طول عمر بالای باتری جیب‌تان را خالی کنید، پس بدون تردید این گوشی را در سبد خریدتان قرار دهید. محصول هوآوی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری سود می‌جوید که از هر لحاظ نیاز کاربران را برطرف خواهد کرد.

عاشق گیم‌های اندرویدی هستید؟ به دیدن فیلم‌های روز جهان علاقه دارید؟ مشکلی نیست! Y7 Prime 2019 این امکان را به شما می‌دهد تا چندین ساعت به تماشای ویدیوها و تجربه بازی‌ها یا هر کار دیگری بپردازید. فن‌آوری شارژ سریع نیز فراهم شده تا این باتری در زمان کمی کاملا شارژ شود.

به این ترتیب دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد. همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، رزولوشن نقش مهمی در طول عمر باتری ایفا می‌کند. برای همین تولیدکننده، Y7 Prime 2019 را به کیفیت اچ‌دی پلاس مجهز کرده است.

همین موجب شده تا بتوانید ساعت‌های بیش‌تری از اسمارت فون‌تان استفاده نمایید. گفتنی‌ست Y7 Prime 2019 یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار محسوب می‌شود که یک باتری غول‌آسا را میزبانی می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

منبع : آی تی رسان

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi