جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

فواید یوگا صورت

1,194

بازدید

فواید یوگا صورت

فواید یوگا صورت

در دنیای امروز شاید دیگر پیرشدن پوست و صورت دور از ذهن به نظر برسد، با وجود انواع کرم های ضدچروک و روش های جوانسازی پوست و سرم های مختلفی که برای شستن صورت وجود دارد دیگر پوست صورت از پیرشدن در امان خواهد ماند. اما فکر می کنید راه ساده تر و طبیعی تری برای جوان نگه داشتن و زیبایی پوست وجود دارد؟ راهی که نیاز به هزینه بیش از حد نداشته باشد؟

ما به شما ورزش دادن صورت که به آن یوگای صورت گفته می شود را پیشنهاد می کنیم. فکر می کنید چرا ورزش دادن صورت مفید است؟ با ۶ فایده ورزش دادن صورت همراه باشید.

شاید به نظر عجیب برسد که صورت نیز نیاز به ورزش دارد، چه برسد به یوگا ! اما واقعا چیزی به نام یوگای صورت وجود دارد و صورت به آن نیاز دارد. با فواید آن همراه باشید :

۱ ) یوگای صورت ارزانتر از عمل های زیبایی و کرم های آرایشی است

یوگای صورت هیچ هزینه ای ندارد و برای انجام آن فقط باید کمی وقت بگذارید. این در حالیست که رقبای آن هزینه های هنگفتی دارند و برای آنها نیز باید وقت بگذارید! پس بد نیست به آن یک شانس بدهید.

۲ ) ورزش دادن صورت برای شما بهتر است

اگر طرفدار طبیعی زندگی کردن باشید قطعا بوتاکس در صدر کارهایی که دوست ندارید انجام دهید قرار دارند. علاوه بر اینها، اکثر کرم های جوانسازی پوست نیز حاوی پارافین، روغن های معدنی و موادی هستند که گاهی برای خیلی از افراد مطلوب نیستند.

هرچند ما نمی گوییم از این کرم ها استفاده نکنید اما باید بدانید انجام یوگای صورت روشی ۱۰۰% طبیعی است و هیچ ماده شیمیایی در آن دخیل نیست.

بنابراین می توانید با انجام ورزش صورت، بدون هزینه و بدون استفاده از مواد شیمیایی هم نتیجه مطلوبی بگیرید.

۳ ) یوگای صورت روند پیرشدن پوست را کند می کند

به مرور زمان با اخم کردن، حرکات مختلف صورت و حتی لبخند زدن، خطوط و چروک های مختلفی روی پوست ایجاد می شود. این هم بخش طبیعی از زندگی است اما یوگای صورت می تواند جلوی سرعت این روند را بگیرد.

معمولا حرکات مختلف صورت که به صورت عادت انجام می دهیم در چهره ما چروک ایجاد می کنند. بنابراین حرکات خاص جایگزین و یا ورزش دادن صورت می تواند باعث شود این چروک ها و خطوط عمیق نشوند و روند پیر شدن پوست کند شود.

۴ ) یوگای صورت تنش را آزاد می کند

کسی نیست که در زندگی روزمره با تنش و استرس های مختلف روبه رو نباشد. اما جالب است بدانید حرکات یوگای صورت می تواند به آرام شدن این تنش کمک کند.

همه ما استرس زیادی را در گردن یا ماهیچه های اطراف صورت جمع می کنیم ولی با ورزش دادن صورت و انجام حرکات صحیح یوگای صورت به راحتی می توانیم از شر این تنش ها رها شویم.

۵ ) ورزش دادن صورت در چهره تاثیر بسزایی می گذارد

همانطور که گفته شد یوگای صورت یک نوع ورزش است وهمانطور که ورزش به بدن فرم می دهم، یوگا هم به صورت و آن را سفت تر می کند.

ورزش دادن به صورت باعث می شود خون و اکسیژن زیر پوست به حرکت در آید. این کار به تولید کلاژن و جوانسازی پوست کمک می کند. و از همه مهم تر این فرم گیری، جوانی و شادابی پوست کاملا طبیعی خواهد بود.

۶ ) یوگای صورت اعتماد به نفس را بالاتر می برد

این یک حقیقت است، هر چه بهتر دیده شوید احساس بهتری نیز خواهید داشت و این باعث می شود اعتماد به نفس شما بالاتر رود.

دیگر نگران پنهان کردن چروک ها زیر کرم های آرایشی نخواهید بود یا نگران پاک شدن آرایش در جایی که به لوازم آرایشی دسترسی ندارید. با داشتن چهره ای بی نقص و طبیعی، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

منبع: بانوی شهر

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    قوانین بازی بولینگ

    ورزش بولینگ چیست؟ بولینگ بازی ‌ای با قدمت بسیار است که از زمان های دور تا به حال یکی از محبوب ترین بازی ها بین مردم نقاط مختلف جهان بوده است. توپ و پین های بازی بولینگ را در آرامگاه پادشاه مصری ای که […]

    چگونه با شنا لاغر شویم ؟

    شما با دست ها و پاها روی آب شناور می شوید و با استفاده از ماهیچه های پشت تعادل خود را حفظ می کنید. علاوه بر آن اگر از ورزش های هوازی دیگری چون کاردیو، پیاده روی و دو خسته شده اید، می توانید […]

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج ۳٫۲۶/۵ (۶۵٫۱۴%) ۳۵ امتیازs فراگیری اصول بازی شطرنج ارتقای سریع سطح توانایی از یک بازیکن مبتدی به یک بازیکن پیشرفته و حرفه ای را در پی داشته و دستیابی به مهارت های فنی این بازی را میسر می گرداند؛

    مزایای پیاده روی بمنظور لاغری شکم

    شاید داشتن شکمی صاف و بدون چربی‌های انباشته برای بسیاری افراد آرزوی دست نیافتنی باشد. اما واقعیت آن است که آب‌کردن چربی‌های انباشته شده شکم و لاغری شکم با داشتن یک رژیم غذایی اصولی، معتدل و همیشگی و سی دقیقه تا یک ساعت پیاده‌روی […]

    اگر قصد انجام ورزش در تابستان را دارید …

    وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج ۴٫۱۶/۵ (۸۳٫۱۶%) ۱۹ امتیازs ۱- مهره های خود را هر چه سریعتر گسترش دهید آنچه در شروع بازی شطرنج مهم است، گسترش مهره ها به بهترین محل ممکن و قلعه گرفتن شاه است. گشایش زمانی کامل می شود که […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi