جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

نوجوانان و استعمال مواد عجیب جهت شادی کاذب

276

بازدید

نوجوانان و استعمال مواد عجیب جهت شادی کاذب/

نوجوانان و استعمال مواد عجیب جهت شادی کاذب

نوجوانان و استعمال مواد عجیب جهت شادی کاذب

متاسفانه این روزها برخی از نوجوانان و جوانان برای داشتن احساسات و لحظات خوش ،شروع به استفاده از موادی می کنند که با مصرف بیش از حد و نادرست آنها حتی ممکن است جان خود را از دست بدهند.

شربت سرفه

بسیاری از والدین چندان به داشتن شربت سرفه بدون نسخه در خانه فکر نمی کنند. اما اگر زمانی مقدار زیادی از آن را مصرف کنید، این دارو می تواند افکار شما را تغییر دهد یا احساس کنید که بدن شما به آن عادت کرده است.

می توانید به آن معتاد شوید. مصرف بیش از حد شربت سرفه می تواند ضربان قلب و تنفس شما را نیز کاهش دهد، به ویژه اگر آن را با الکل ترکیب کنید. ممکن است به خاطر آن، جان خود را از دست بدهید.

نیتریت ها

نوع خاصی از استنشاق ها موسوم به نیتریت ها، که گاهی اوقات”poppers” یا “snappers”نامیده میشوند، نوع دیگری از احساس سرخوشی را ایجاد میکنند.

به دلیل گشاد کردن رگ های خونی، میتوانند لذت جنسی را افزایش دهند. همانند تمام استنشاق ها، حتی ممکن است در اولین بار مصرف، باعث ایجاد مرگ یا آسیب مغزی شوند.

آنها همچنین با گسترش بیماری های جنسی مانند اچ آی وی و هپاتیت مرتبط هستند، زیرا افرادی که روی احساس سرخوشی تمرکز دارند، ممکن است رابطه جنسی سالم نداشته باشند.

جوزهندی

Yup، ماده شیمیایی موجود در جوز هندی در صورتی که به اندازه کافی از آن را دریافت کنید، ممکن است به شما احساس سرخوشی خوبی بدهد. اما می تواند شما را راهی اورژانس کند.

مسمومیت با جوز هندی باعث می شود که شما احساس خستگی، سرگیجه، تهوع، گیجی، یا اضطراب داشته باشید. بعضی افراد از خوردن بیش از حد جوز هندی جان خود را از دست داده اند. نگران نباشید، مقدار کمی از آن که در کیک میریزید مشکلی ایجاد نمیکند.

تامپون الکل

برخی از نوجوانان کنجکاو (زن و مرد) ممکن است سعی کنند بدون نوشیدن الکل مست شوند. آنها ممکن است تامپون ها را در الکل بخیسانند، سپس آنها را در واژن و یا مقعد خود قرار دهند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که این روش تاثیر گذار است. علاوه بر این،الکل ممکن است بافت واژن یا رکتوم حساس را بسوزاند. در موارد نادر، کولیت زخمی ایجاد می شود.

اگر نوجوانان به این طریق یعنی غیر از مصرف خوراکی، الکل استفاده کنند و دچار مسمومیت الکلی شوند، پزشکان اورژانس ممکن است ندانند که چه چیزی موجب بروز این مشکل شده است .

بنابراین درمان ممکن است به تعویق بیفتد و مسمومیت با الکل باعث مرگ شود.

نمک حمام

این پودر که در بسته های کوچک عرضه میشود، و کاتیونی های مصنوعی نیز نامیده میشود، در اصل برای قرار استفاده در حمام نیست. نوجوانان آن را می بلعند، میکشند یا تزریق می کنند. نمک حمام می تواند موجب احساس لذت و یا افزایش میل جنسی شود.

اما می تواند شما را مست و خشن کند و یا موجب شود ارتباط با واقعیت را از دست بدهید. این ماده اعتیاد آور است و می تواند علائم قوی ترک اعتیاد را ایجاد کند.

هرساله هزاران نفر بعد از استفاده از نمک حمام، به خاطر چیزهایی مانند درد قفسه سینه، تپش قلب، حملات پانیک و توهم ها به پزشک اورژانس مراجعه میکنند. برخی از آنها جان خود را از دست میدهند.

قرص های بیماری حرکت (ماشین گرفتگی)

نوجوانان دوزهای بالای قرص های بیماری حرکتی را برای ایجاد سرخوشی استفاده میکنند، که ممکن است موجب شود آنها دچار توهم شوند.

اما مصرف بیش از حد این دارو بدون نسخه می تواند شما را خشن کند و یا موجب شود ارتباط با واقعیت را از دست بدهید، حافظه خود را از دست بدهید، و یا موجب می شود قادر به صحبت کردن و یا کنترل مثانه خود نباشید.

مشخص نیست که چه تعداد قرص احساس سرخوشی ایجاد می کند یا چند عدد قرص شما را به کشتن میدهند.

ضدعفونی کننده دست

بعضی افراد ضدعفونی کننده دست را میخورند و یا از نمک برای خارج کردن مایع از ژل استفاده میکنند. نوشیدن این ماده می تواند منجر به مسمومیت الکلی، تشنج، کما یا مرگ شود. نوجوانان ممکن است بدون اینکه بدانند مقدار زیادی الکل در ضد عفونی کننده دست (۶۰٪ تا ۹۵٪) نسبت به ودکا (۴۰٪) و یا آبجو (۶٪ -۴٪) وجود دارد، آن را بیش از حد مصرف کنند.

بعضی از نوجوانان ممکن است برای ایجاد حس سرخوشی، افترشیو (aftershave) بخورند، اما باید بدانند افترشیو می تواند نشانه های مشابه یا مرگ را ایجاد کند.

قرصهای ضد اسهال

مصرف بیش از حد داروهای ضد اسهال شبیه به یک شوخی بد است، نه روشی برای ایجاد حس سرخوشی. با این حال، نوجوانان ممکن است برای ایجاد سرخوشی، چند قرص ضد اسهال بخورند. این کار خطرناک است.

دوزهای بالا این قرص ها می توانند شما را راهی اورژانس کنند یا حتی شما را بکشند.

کروکودیل

هیچ پرونده تایید شده ای وجود ندارد، اما کروکودیل بحث های زیادی در سال های اخیر ایجاد کرده است. کروکودیل یک ماده مخدر خانگی است که در روسیه ساخته شده است. افراد آن را تزریق می کنند و درست به اندازه مصرف هروئین احساس سرخوشی ایجاد میکند.

این ماده مخدر بسیار خطرناک است و می تواند پوست، عضلات، استخوان ها و اندام هایی را که با آن در تماس قرار می گیرند، از بین ببرد. برخی از مصرف کنندگان نیاز به قطع عضو بدن دارند. بسیاری از آنها به خاطر استفاده از این ماده مخدر، جان خود را از دست داده اند.

برگرفته از : راستینه

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    نکاتی ساده که خیلی ها نمی دانند

    ♣ هنگام سکسکه تا جایی که میتوانید نفس خود را حبس کنید و بعد به آرامی تنفس کنید . ♣ اگر در جاده به دنبال ناهار یا شام هستید ، از جایی که کامیون ها نگه داشته اند غذا بخورید .

    این ۹ کار را اول صبح انجام ندهید

    زدن دکمه خاموش کردن آلارم ساعت بیش از یک بار: یک بار به راحتی می‌تواند به پنج بار تبدیل شود و همچنین به مغز می‌آموزد که بیداری را به تعویق بی‌اندازد. بیرون آمدن از رختخواب در اولین روز از هفته یا بعد تعطیلات ممکن […]

    معرفی شاخه های علوم غریبه

    معرفی شاخه های علوم غریبه ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۴ امتیازs شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

    ۹ واقعیت درمورد افراد مطالعه گر

    از کودکی به ما گفته‌اند که کتاب خواندن کار ارزشمندی است و برای ما مفید است. زمانی که سن کمی داشتیم متوجه اهمیت کتاب خواندن نمی‌شدیم و این کار را چندان جدی نمی‌گرفتیم اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباط با افراد تاثیرات […]

    همه چیز درباره ویزای الکترونیکی

    با فراگیر شدن سیستم های الکترونیکی در دنیا اغلب کشورهای سامانه ویزای الکترونیکی برای اتباع خارجی را راه اندازی کرده اند.

    ویتامین U

    ویتامین U از ترکیبات مفید موجود در برخی خوراکی ها از جمله سبزیجات چلپیایی است که بر خلاف نام آن نوعی ویتامین محسوب نمی شود . از جمله فواید احتمالی آن می توان به درمان زخم معده، سلامت ریه، کبد و کلیه، کاهش کلسترول […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi