جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی یه روز که هزار روز نمیشه

958

بازدید

دانلود کتاب صوتی یه روز که هزار روز نمیشه

دانلود کتاب صوتی یه روز که هزار روز نمیشه

فرشاد که کارگر یک کارواش است و نوجوانیِ پر از شرارتی داشته، در نامه ای به چهار دوست خود قول و قرارهایی را که ۲۵ سال پیش با هم بسته بودند، یادآوری می‌کند.

در ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۷۰ فرشاد به همراه امیر، سعید، محسن و بهنام با هم قرار می‌گذارند که ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ ساعت هشت همدیگر را ببینند و همان کارهایی را انجام بدهند که ۲۵ سال پیش انجام می‌دادند.

حال هر کدام از این دوستان که مقامی دارند، از رفتن به محل قرار طفره می‌روند، اما دلیل اصلی خود فرشاد است که شخصیت خشن و ناجوری دارد.

آنها با اصرار فرشاد و یادآوری خاطرات شیرین گذشته قبول می کنند در محل قرار حاضر شوند. دوستان قدیمی، برخلاف میل باطنی، راس ساعت هشت در روز مقرر با همان لباس های ۲۵ سال پیش سر قرار حاضر می‌شوند، اما نگران ار اینکه فرد آشنایی آنها را بشناسد.

در این بین فرشاد با یک ماشین کروکی قرمز آخرین مدل نزد آنها آمده و از دوستانش می خواهد سوار ماشین شوند و این تازه آغاز ماجراهای این پنج نفر است.

در برشی از کتاب صوتی طنز یه روز که هزار روز نمیشه :
– من یکی که بعید می دونم بتونم سر قرار حاضر بشم بچه ها . آخه به مافوقم چی بگم . بگم با یه رفیق آس و پاس رفتم تفریح .

– من هم هرگز به خودم اجازه نمیدم با انسان دون ادبیاتی مثل فرشاد زبل هم کلام ، هم راه ، هم سفر ، هم …
– ای بابا محسن جون چقد هم هم می کنی . یه کلام بگو نمی یای خودتو خلاص کن دیگه .

– باید عمق فاجعه رو براتون تشریح می کردم بهنام جان ..

لازم به ذکر است این کتاب در سایت ایران صدا آپلود شده و در اختیار عموم قرار گرفته .

برای دانلود کتاب صوتی یه روز که هزار روز نمیشه ؛ به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : سهیلا خدادادی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 60 مگابایت
نوع فايل : MP4
منبع : ایران صدا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]

    دانلود کتاب گویا داستانهای کوتاه جی دی سلینجر

    این کتاب گویا مجموعه‌ی شش داستان کوتاه از نویسنده‌‌ی سرشناس آمریکایی «جروم دیوید سلینجر» است. داستان‌هایی که در این مجموعه می‌شنوید، عبارت‌‌اند از: ۱- قلب یک داستان پاره‌پاره؛ ۲- هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کُشه؛ ۳- این ساندویچ مایونز نداره؛ ۴- دخترکی در سال ۱۹۴۱ […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi