جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

نکات مهم انتخاب آتلیه عروسی

165

بازدید

نکات مهم انتخاب آتلیه عروسی

نکات مهم انتخاب آتلیه عروسی

جشن عروسی، به یاد ماندنی ترین اتفاق مشترک بین عروس و دامادهاست که ثبت لحظات و جزئیات این مراسم، باعث میشه شیرینی این اتفاق به یاد ماندنی، تا آخر عمر باقی بمونه. به همین خاطر، خیلی مهمه که عکاس و آتلیه حرفه ای و ماهری رو انتخاب کنید. ما همیشه به عروس و دامادها توصیه می کنیم که توی انتخاب های مربوط به جشن عروسی شون، وسواس نداشته باشن و طبق سلیقه ای که دارن، عمل کنن.

اما درباره انتخاب آتلیه مناسب برای عروسی ، میگیم که باید حتما وسواس داشته باشن، چون اشتباه درباره اون، باعث خراب شدن نتیجه تمام تلاش هاشون برای برگزاری یه جشن عروسی خوب و قشنگ میشه.

مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب آتلیه عروسی بهش دقت داشته باشید:

حرفه ای و ماهر بودن تیم عکاسی و فیلمبرداری

معمولا در همه شهرها و شهرستان ها، چند آتلیه به خوب و باکیفیت بودن معروف میشن که این کارتون رو خیلی راحت می کنه .

اما می تونید گزینه های دیگه رو هم در لیست تون قرار بدید. البته نباید فقط از روی شنیده ها و تبلیغات دست به انتخاب بزنید، بلکه باید خودتون شخصا بررسی کنید.

حتما نمونه آلبوم های عروسی و فیلمبرداری و… رو با دقت ببینید و چند گزینه رو در لیست انتخاب نهایی قرار بدید و اگه لازم بود، دوباره به اون آتلیه ها سر بزنید تا با اطمینان بیشتر، به انتخاب آخرتون دست بزنید.

دقت کنید که کار عکاسی و آتلیه ای که قراره براتون انجام بدن، به روز و جدید باشه و معمولا با یه سرچ کوچیک در گوگل و اینستاگرام، می تونید از جدیدترین خدمات باخبر بشید.

از متعهد بودن تیم عکاسی به اخلاق حرفه ای، مطمئن بشید و همچنین خوش اخلاق بودن اونا تا بتونید باهاشون راحت باشید.

مطمئن بشید که نمونه کارها و آلبوم هایی که به شما نشون میدن، کار خود آتلیه هست و مواظب کلاهبرداری هایی که متاسفانه در این زمینه اتفاق میفته، باشید.

حتما از خوشنام بودن، سابقه کاری، تجربه، عضویت رسمی اونا در صنف عکاسان و داشتن مجوز و… مطمئن بشید.

حتما توی فامیل، دوستان و آشنایان، از تازه عروس و دامادها درباره آتلیه ای که انتخاب کردن و میزان رضایتشون سوال کنید، شاید مورد خوبی رو بتونن بهتون پیشنهاد بدن.

خودتون رو ارزیابی کنید!

بله درسته، باید خودتون رو هم ارزیابی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. خیلی از عروس و دامادها، استایل راحت و بدن منعطفی برای ژست گرفتن و… ندارن که این باعث میشه تاثیر منفی در عکاسی اونا گذاشته بشه.

بنابراین در این صورت باید تیم بسیار حرفه ای رو انتخاب کنید تا بتونن از شما عکس های قشنگی بگیرن و کمکتون کنن که کاملا راحت و ریلکس باشید. ژست ها و عکس هایی که دوست دارید از شما گرفته بشه رو هم از قبل با تیم عکاسی در جریان بزارید.

نکته مهم دیگه اینه که باید شرایط خودتون رو هم کاملا بسنجید. افراد مذهبی و مقید، باید از مسائل دیگه ای مثل خانوم بودن عکاس، ادیت عکس ها توسط خانوم و فیلمبرداری و محل عکاسی و افرادی که در صحنه حاضر میشن و… ، مطمئن بشن تا در روز مراسم، مشکلی از این بابت براشون پیش نیاد.

هزینه ها…

بودجه ای که می تونید برای عکاسی و فیلمبرداری بپردازید رو از قبل مشخص کنید. خیلی از آتلیه ها، قیمت های نجومی دارن که باید قبل از انتخاب، حتما توان اقتصادی خودتون رو بسنجید، چون معمولا هم هزینه ها در پایان کار و تحویل عکس و …، بسیار بیشتر از چیزی که در ابتدا گفته شده، تمام خواهد شد.

نکته:

گران قیمت بودن هزینه آتلیه، نشونه باکیفیت بودن کار اون ها نیست و باید نمونه کارهای اونا رو هم حتما بررسی کنید.

تمام شرایط رو بپرسید

تمامی چیزهایی که در ذهنتون هست و همچنین حقوق مربوط به خودتون رو بپرسید و اگه لازمه، اونا رو در برگه قرارداد با آتلیه، ذکر کنید. محل عکسبرداری و آتلیه، جزئیات همکاری، هزینه ها، شرایط و جزئیات مربوط به کنسل شدن مراسم و قراردار و خلاصه هر چیزی که فکر می کنید مهمه رو بپرسید.

منبع : زیبامون

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۶%) ۷۱ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi