جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای

3,217

بازدید

دانلود کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای

دانلود کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای

همه ما سه چهارم زمانی که بیدار هستیم در حال برقراری ارتباط با دیگرانیم و به عبارتی دیگر زندگی ما در روابط ما خلاصه می شود و اگر روی روابط خود به خوبی سرمایه گذاری نکنیم ، نخواهیم توانست از زندگی خود لذت ببریم . تحقیقات زیادی نشان می دهد که روابط ما به طور مستقیم بر خوشبخت زندگی کردن ما تاثیر دارد و اگر رابطه خوبی نتوانیم با کسانی که با آن ها ارتباط داریم بسازیم ، نمی توانیم خوشبخت زندگی کنیم هر چند که ثروتمندترین انسان روی زمین باشیم .

در کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای ، ما سعی کردیم مهم ترین ابزارهایی که برای برقراری یک ارتباط سالم و عالی نیاز است را جمع آوری کنیم و به طور کاملا کاربردی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار بدهیم .

امیدوارم که از مطالعه این کتابچه لذت ببرید و گامی باشد برای سرمایه گذاری بیشتر در روابط شما تا در نهایت بتوانید بهتر و موثرتر از دیگران زندگی کنید و از زندگی کردن لذت ببرید .

در قسمتی از این کتاب می خوانیم :
مهارت انتقاد کردن : ما در جامعه ای بزرگ شده ایم که می توانیم به راحتی از دیگران انتقاد کنیم ولی برای ما بسیار سخت است که از دیگران تعریف و تمجید کنیم . ولی متاسفانه هم در هیچ جایی آموزش ندیده ایم که چطور از دیگران انتقاد کنیم .

انتقاد کردن های بی مورد باعث می شود که هر رابطه ای خراب بشود . و اگر دقت کنید ریشه بسیاری از طلاق هایی که اتفاق می افتد از انتقاد کردن شروع می شود . و اما چرا از دیگران انتقاد می کنیم ؟

این سوالی است که باید در ابتدا آن را بدانیم و هدف از انتقاد کردن های خودمان را بدانیم که چیست ؟

این کتاب را نویسنده آن ” میلاد علیزاده ” ( با اطلاع از شرایط وبسایت ) به ” تک بوک ” اهدا نموده اند .

برای دانلود کتاب جعبه ابزار روابط حرفه ای ، به لینک زیر مراجعه نمایید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : میلاد علیزاده
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.2 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 22
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب خرد بزرگسالی _ رویش دوباره

    دانلود کتاب خرد بزرگسالی _ رویش دوباره ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱۵ امتیازs زندگی یک خط مستقیم نیست، زندگی مجموعه ای از چرخه های رشد، بلوغ، پایان و به دنبال آن تولد دوباره است . با این طرز فکر بهتر می توانیم بفهمیم که چرا پایان […]

    دانلود کتاب درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجین

    دانلود کتاب درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجین ۳٫۲۹/۵ (۶۵٫۷۱%) ۷ امتیازs هدف اصلی از ترکیب کار طرح‌واره با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجینی که به دنبال مشاوره هستند، نه تنها مفهوم‌سازی سریع و واضح مشکلات بین فردی است […]

    دانلود کتاب اضطراب رقابت ورزشی

    دانلود کتاب اضطراب رقابت ورزشی ۳٫۱۴/۵ (۶۲٫۸۶%) ۷ امتیازs اهمیت کتاب اضطراب به عنوان یک احساس منفی، بر ادراک فرد در مسابقات ورزشی تأثیرمی گذارد، و منجر به کاهش عملکرد می گردد. البته تعداد زیادی از ورزشکاران این نوع اضطراب را تجربه می کنند […]

    دانلود کتاب شما هم میتوانید پولدار شوید

    دانلود کتاب شما هم میتوانید پولدار شوید ۳٫۹۱/۵ (۷۸٫۱۸%) ۱۱ امتیازs با یادگیری راز و رمزهای ذهن، شما هم میتوانید در شغل مورد علاقه خودتان پولدار شوید! کسب ثروتهای میلیاردی با استفاده از قوانین طبیعی و کشف رازهای ذهن اصول مهمی که قبل از […]

    دانلود کتاب خردبزرگسالی _ در مسیر خودسازی

    دانلود کتاب خردبزرگسالی _ در مسیر خودسازی ۳٫۴۵/۵ (۶۹٫۰۹%) ۱۱ امتیازs روزها را با حواس پرتی و طرز فکر بد، از دست ندهید. خودسازی را به روش زندگیتان تبدیل کنید. برای بهبود زندگی خود هیجان زده باشید! آیا آماده اید که سفری شگفت برای […]

    دانلود کتاب یک مریخی یک ونوسی در اتاق خواب

    دانلود کتاب یک مریخی یک ونوسی در اتاق خواب ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۲ امتیازs آنچه در دفتر ” یک مریخی یک ونوسی در اتاق خواب ” می خوانید : آغاز سخن ۱ – چشمها را باید شست ، طور دیگر باید دید ۲ – لذت […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi