جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب تجارت به شیوه بیل گیتس

8,130

بازدید

دانلود کتاب تجارت به شیوه بیل گیتس ۲٫۵۷/۵ (۵۱٫۴۳%) ۷ امتیازs

دانلود کتاب تجارت به شیوه بیل گیتس

دانلود کتاب تجارت به شیوه بیل گیتس

بیل گیتس در ۴۳ سالگی ثروتمندترین مرد جهان شد. او از ۲۰ سالگی مدیریت مایکروسافت را به عهده داشت. گر چه وی بیشتر ثروتش را در سهام مایکروسافت سرمایه گذاری کرده است، ولی هم اکنون بیش از ۶۰ میلیارد دلار ثروت دارد. ثروت او به میزانی است که در مخیله بیشتر انسانها نمی گنجد. از همین روست که حسادت و کنجکاوی ما را برمی انگیزد.

گیتس پدیده ی سده ی بیستم است: بزرگ ارباب صنعت اطلاعات و کامپیوتر! قدرت بی چون و چرای وی او را نقل مجالس کرده است. اینکه هیچ راهبر تجاری تاکنون اینقدر درآمد نداشته است، شگفت انگیز است. پیش از این نیز ثروتمندانی چون “اندرو کارنگی” و “جان د. راکفلر” وجود داشته اند. اما ثروت بیل گیتس فقط بخشی از گیرایی و جذابیت اوست.

شهرت و ثروت ناگهانی وی، نظم نوینی به جهان تجارت بخشید: چیرگی فردی با سطحی متفاوت از مدیریت یک شرکت بزرگ کامپیوتری و تجاری…
شاید ما این گونه افراد را « کرم کامپیوتر » بنامیم ، اما آن ها چیزهایی می دانند که ما نمی دانیم . آن ها در قیاس با مدیران سنتی همه فن تمام و حسابداران چرتکه انداز ، پتانسیل تکنولوژی نوین را بسیار خوب درک کرده اند .

آن ها باهوش تر از آن هستند که فکر می کنیم و همین مسئله باعث می شود که احساس ناراحتی کنیم .

هنگامی که بحث آینده و برنامه ریزی برای آن پیش می آید ، آن ها آینده را به خوبی می بینند و درک می کنند ، ولی ما نه ! « گیتس » از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار باسواد و از لحاظ خرد گرایی و عقل ، بسیار نخبه است و نمادی از مدیران آینده به حساب می آید .

هر چند که شرکت مایکروسافت در خارج از شهر واشینگتن « در ردمند » واقع شده است ، اما « گیتس » شاید بزرگ ترین کارآفرین « سیلیکن ولی » باشد .

برای دانلود کتاب تجارت به شیوه بیل گیتس ، به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : دز دییرلاو/ توحید فریدونی-رامین درگاهی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 9.4 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 180


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب بازاریابی درآمد

    دانلود کتاب بازاریابی درآمد ۲٫۱۷/۵ (۴۳٫۳۳%) ۶ امتیازs آنچه در کتاب ” بازاریابی درآمد ” می خوانیم : تقدیر از کتاب پیشگفتار معرفی کتاب چکیده بخش اول : چرا بازاریابی درآمد مهم است ؟ ۱ – منتظر نباشید تا اماده شوید ۲ – شهرت […]

    دانلود کتاب فرصت های کارآفرینی

    دانلود کتاب فرصت های کارآفرینی ۳٫۲۰/۵ (۶۴٫۰۰%) ۵ امتیازs درباره مولف مولف این اثر دکتر جیمز وی. گرین ( James V. Green ) مدرس کارآفرینی و برنده جایزه دانشگاه مریلند و رهبر دپارتمان آموزش از موسسه فناوری مریلند است. بوم تجزیه و تحلیل فرصت […]

    دانلود کتاب الفبای کیفیت

    دانلود کتاب الفبای کیفیت ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز این کتاب به گونه ای طراحی شده است که ابتدا با مباحث اولیه کیفیت و سپس با دوره های کیفیت شما را آشنا نموده و در نهایت به کمک ابزارهای قوی کیفیتی چون نمودارهای کیفیت به […]

    دانلود کتاب مشتری مداری

    دانلود کتاب مشتری مداری ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs هدف هر کسب و کاری ، ایجاد و نگه داشتن مشتری است . ( پیتر دراکر ) کتاب “ مشتری مداری ” ۵۰ نکته کلیدی در این خصوص را بازگو می کند .

    دانلود کتاب مدیریت تعارض سازمانی

    دانلود کتاب مدیریت تعارض سازمانی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs کتاب “مدیریت تعارض سازمانی ” ۵۰ نکته کلیدی را بازگومی کند . تعارض رفتار عمدی و آگاهانه است که به منظور جلوگیری و ممانعت از تحقق اهداف سایر افراد صورت می گیرد . تعارض ، […]

    دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت

    دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۷ امتیازs کتاب مفید ” اخلاق حرفه ای در مدیریت ” ۵۰ نکته کلیدی را بازگو می کند . علم اخلاق، علمی است که صفات نفسانی خوب و بد و اعمال و رفتار اختیاری متناسب […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi