جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال

3,404

بازدید

دانلود کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال ۳٫۳۱/۵ (۶۶٫۱۸%) ۵۵ امتیازs

کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال

دانلود کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال

دانلود کتاب صوتی

روزی روزگاری فوتبال کتابی زیبا با تفسیر و ریزبینی دقیق از حمیدرضا صدر روزنامه‌نگار موفق کشورمان است که نگاهی اجمالی به تاریخچه فوتبال دارد. این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۳۷۹ به چاپ رسید که جمع‌آوری اطلاعات و نگارش آن سه سال طول کشید.
خلاصه کتاب

کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال حاصل تجربیات نویسنده از حضور در رسانه‌های مختلف، هم‌نشینی با اهالی فوتبال دنیا، خبرنگاری در این حوزه و مطالعه بسیار او در این زمینه است. این کتاب نگاهی جامع به تاریخ فوتبال دنیا دارد و شما را با رویکردها و خاطرات بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا همراهی می‌کند و در آن نکات کلیدی و اصلی در رابطه با هر کشور به تفصیل مورد اشاره قرار گرفته‌اند.

نگارش این کتاب به گونه‌ای است که کسانی که علاقه چندانی به این ورزش ندارند نیز از شنیدن آن لذت خواهند برد.

تم کتاب

محور اصلی این کتاب ترسیم وجوه اجتماعی و جامعه‌شناسانه‌ی فوتبال است.
کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال مشتمل بر مقدمه‌ای در هفت بخش و پانزده فصل است. فصل اول با عنوان «روزی روزگاری امجدیه» آغاز می‌شود و در فصل‌های بعد نویسنده به ترتیب به فوتبال ایران، بریتانیا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، سوئد، ترکیه، اروپای شرقی، یوگسلاوی، برزیل، آرژانتین و کلمبیا می‌پردازد.

فصل آخر نیز توضیحی درباره «زنان و فوتبال» و نقش آن‌ها در این ورزش است که در جای خود مطالب ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. به گفته نویسنده مبنای انتخاب کشورها نه پیروزی‌ها یا شکست‌ها، بلکه حصول به مولفه‌های اجتماعی فوتبال است.

روزی روزگاری فوتبال مجموعه‌ای از مطالبی لذت‌بخش است که به خوبی وضعیت فوتبال در کشورهای مهم دنیا را نشان می‌دهد. این کتاب تاریخچه فوتبال ملی و باشگاهی، ابعاد سیاسی و اجتماعی فوتبال و بازیکنان مشهور جهان را نیز معرفی کرده است.

درباره نویسنده

حمیدرضا صدر، از منتقدان، نویسندگان و تحلیلگران سینما است و به عنوان کارشناس فوتبال در بسیاری از برنامه‌های صدا و سیما حضور دارد.  او در نوجوانی عاشق سینما شد و در کلاس‌های درس، در زیر نیمکت‌ها «مجله فیلم» می‌خواند، طوری‌که تمام محتوای مجلات را حفط می‌کرد. او در خانواده‌ای به دنیا آمد که صاحب پنج فرزند بودند. پدر او ارتشی و مهندس بود و هرکدام از فرزندان خانواده در شهری متفاوت به دنیا آمدند، حمیدرضا صدر متولد شهر مشهد است.

او در ایران و انگلستان تحصیل کرد و دانش‌آموخته در رشته‌های کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا است. «پسری روی سکوها»، «تو در قاهره خواهی مرد»، «درآمدی بر تاریخ سیاسی سینمای ایران»، «یونایتد نفرین‌شده» و «نیمکت داغ» از جمله آثار منتشر شده از او می‌باشد.
از جمله ویژگی‌های بارز حمیدرضا صدر، پرانرژی بودن و اهل معاشرت است. او با گروه‌های هواداری باشگاه‌ها گردهمایی تشکیل می‌دهد و با آنان به گفت‌وگو و مرور خاطرات می‌پردازد.

این کتاب صوتی را با صدای زیبای «حمید محمدی»  گوینده ی نام آشنای خبر ورزشی بشنوید.

خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال ، از کلید زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : حمیدرضا صدر/حمید محمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 530 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : سایت نوار







مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]

    دانلود کتاب گویا داستانهای کوتاه جی دی سلینجر

    این کتاب گویا مجموعه‌ی شش داستان کوتاه از نویسنده‌‌ی سرشناس آمریکایی «جروم دیوید سلینجر» است. داستان‌هایی که در این مجموعه می‌شنوید، عبارت‌‌اند از: ۱- قلب یک داستان پاره‌پاره؛ ۲- هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کُشه؛ ۳- این ساندویچ مایونز نداره؛ ۴- دخترکی در سال ۱۹۴۱ […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi