جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل

1,223

بازدید

دانلود کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل ۳٫۲۴/۵ (۶۴٫۷۶%) ۶۳ امتیازs

کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل

دانلود کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل

دانلود کتاب صوتی

نیمار، پسری از برزیل آخرین کتاب از سه‌گانه‌ مایکل پارت است که سرگذشت نیمار داسیلوا سانتوس جونیور فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل را روایت می‌کند. دو کتاب دیگر از این مجموعه پیش از این با نام‌های «قصه شگفت‌انگیز لئو مسی» و «رونالدو، ظهور یک برنده» نوشته شده بودند.

این کتاب که در سال ۲۰۱۴ توسط انتشارات «جان بلک» منتشر شد، داستان واقعی زندگی ستاره فوتبال، نیمار جوان است که حالا یکی از بهترین مهاجمان فوتبال در دنیا می‌باشد؛ داستانی هیجان‌انگیز و عاطفی در مورد پدر و پسری که در برابر همه شانس‌ها، سفری را از آستانه فقر تا درخشیدن در سطح بین‌الملل از طریق عشق، اعتقاد و باور آغاز کردند.

خلاصه کتاب نیمار، پسری از برزیل:

کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل زندگی باور نکردنی پسری است که علاقه‌اش به فوتبال او را از یک تیم جوانان محلی به بارسلونا برد و سریعا یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال در جهان شد. او با استعداد خود، قلب مهربان و لبخند جذابش، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را به وجد آورده است، طوری که رسانه‌های برزیل به او لقب «پله جدید» را دادند.

او پسر نوجوانی بود که مدل موهایش را مانند رونالدو ستاره برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ آرایش ‌کرد تا شاید روزی مثل او ستاره فوتبال جهان شود!
نیمار در ۵ فوریه ۱۹۹۲ در موگی داس کروزس در غرب شهر سائوپائولو متولد شد. او فوتبال خود را از ۱۵ سالگی به عنوان فوتبالیست نیمه حرفه‌ای و از ۱۷ سالگی به عنوان فعالیت حرفه‌ای آغاز کرد.

نام او برگرفته از نام پدرش (نیمار داسیلوا سانتوس سنیور) است، پدری که خود فوتبالیست بوده و از دوران کودکی نیمار جونیور در خانه با او تمرین فوتبال می‌کرد.

او همچنان مشاور بسیار خوبی در زمینه فوتبال برای نیمار بود، پسری که در سال ۲۰۰۳ توانست به تیم بزرگسالان سانتوس راه پیدا کند و در سن ۱۵ سالگی با دریافت حقوق ماهینانه ۱۰،۰۰۰ رئال (واحد پول رایج در کشور برزیل) و در ۱۶ سالگی ۲۵،۰۰۰ رئال توانست خانواده خود را از لحاظ مالی تامین و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد.

نیمار در سن ۱۷ سالگی با عقد قرارداد رسمی از سوی باشگاه فوتبال سانتوس برزیل به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و بر این اساس، سالی ۱٫۲ میلیون دلار درآمد کسب می‌کرد.

داستان زندگی نیمار، حاشیه‌ها و افتخارات زیادی دارد که نشان می‌دهد با تمام نقاط قوت و ضعف، زیبایی‌ها و زشتی‌هایی که ممکن است در وجود هر انسانی نهفته باشد، چطور در سایه اراده قوی، هم‌اکنون توانست در بین بزرگان فوتبال جهان جای گرفته و یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا شود.

نیمار در سال ۲۰۱۱ میلادی جایزه بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت نمود و مجله فرانس فوتبال از او به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان نام برد. همچنین یوفا در سال ۲۰۱۳ برای دومین بار متوالی نیمار را به عنوان پرطرفدارترین ورزشکار در بازار نقل و انتقالات معرفی کرد.

او در سال ۲۰۱۷ با ثبت رکورد ۲۲۲ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن در جهان معرفی شد و به باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن پیوست. نیمار تنها بازیکنی است که توانسته در کوپالیبرتادورس و لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و جام حذفی اسپانیا، هت تریک کند، که این رکورد برای او در گینس ثبت شده است.

همچنین او در سال ۲۰۱۷ در فیلم اکشن «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» به بازی پرداخت که در این فیلم به عنوان بازیگر افتخاری نقش کوتاهی را ایفا کرد.

برخی از افتخارات نیمار جونیور:

مرد سال ۲۰۱۱ آمریکای جنوبی
مدال نقره المپیک لندن
سه قهرمانی جام پائولیستا (قهرمانی ایالت سائوپائولو)
قهرمان جام حذفی برزیل ۲۰۱۰
قهرمان جام لیبرتادورس ۲۰۱۱
قهرمان سوپر جام آمریکای جنوبی ۲۰۱۲
قهرمان نوجوانان آمریکای جنوبی ۲۰۱۱
جایزه پوشکاش (بهترین گل جهان) ۲۰۱۱
جایزه بهترن بازیکن جام کنفدراسیون‌ها در ۲۰۱۳ برزیل
کفش طلا ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ (بیشترین گل در همه رقابت‌ها در برزیل) و …

در این کتاب صوتی، شما داستان دوران کودکی این ورزشکار را در برزیل، دوران ارتباط او با سانتوس، تیم ملی برزیل و تمامی اتفاقات ریز و درشتی که از کودکی برای او رقم خورد تا او را به یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال دنیا تبدیل کند، می‌شنوید و بررسی می‌کنید. این کتاب به شما بینش ویژه‌ای در مورد یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد داد.

تم کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل:

کتاب نیمار، پسری از برزیل به صورت دانای کل و از زاویه دید سوم شخص روایت می‌شود. این کتاب زندگی‌نامه و بیوگرافی دقیقی از بازیکن محبوب، نیمار جونیور است.

درباره مایکل پارت:

مایکل پارت نویسنده موفق حوزه ادبیات نوجوان آمریکایی است که نویسندگی را به طور حرفه‌ای از ۱۹ سالگی آغاز کرد. او علاوه بر سه‌گانه معروف خود درباره مسی، رونالدو و نیمار، تالیفات بسیار دیگری دارد.

همچنین او صاحب آثار پرفروشی در حوزه کودک نیز می‌باشد. بیوگرافی او در مورد لیونل مسی در نظرسنجی ملی کتابخانه ها و مدارس اسرائیل، به عنوان کتاب شماره ۱ برای کودکان ۸ تا ساله۱۲ انتخاب شد. او به زودی بیوگرافی جدیدی درباره توماس مولر ارائه خواهد داد.

کتاب‌های او در ۳۶ کشور و به زبان‌های مختلف منتشر شده‌اند.
این کتاب صوتی را با صدای زیبای «حمید محمدی»  گوینده ی نام آشنای خبر ورزشی بشنوید.

خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل ، از کلید زیر :




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مایکل پارت/ماشااله صفری
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 114 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : سایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز این کتاب داستان درخت بلوط پیری را به تصویر می‌کشد که مردم محله به آن «درخت آرزو» می‌گویند. روزی خانواده‌ای جدید به محله‌ می‌‌آیند. این خانواده ماجراهای مختلفی برای مردم و البته درخت آرزو رقم […]

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi