جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان

8,395

بازدید

دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان ۴٫۳۵/۵ (۸۷٫۰۶%) ۱۷ امتیازs

کتاب صوتی سمفونی مردگان

دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان

دانلود کتاب صوتی

کتاب صوتی «سمفونی مردگان»، اثر عباس معروفی است.
سمفونی مردگان شاهکار بی همتای عباس معروفی نویسنده و روزنامه نگار برجسته ی معاصر ایرانی است که با تلاش چهار ساله و هفت ماهه ی خود برای خلق این اثر توانسته جوایز مهم و مطرح ادبی را در داخل و خارج از کشور به ارمغان بیاورد.

این شاهکار که در کنار آثار مهم ادبی دنیا و نویسندگان مطرحش که هر کدام مسیری را در ادبیات جهان بوجود آورده اند پهلو زده است، در تمام طول این سال ها مورد تمجید منتقدان برجسته ی دنیا بوده و موفق شده است که تا امروز به یازده بار تجدید چاپ و چندین ترجمه به زبان های دیگر دنیا برسد.

اتفاقی که شاید کمتر برای ادبیات و نویسنده ی معاصر ایرانی افتاده باشد. جریان سیال ذهن و فضای غم انگیز و تراژیک داستان و پردازش ماهرانه ی نویسنده در سرتاسر قصه باعث شده تا کتابی جذاب خلق شود که بر هر مخاطب و دوستدار ادبیات در جای جای دنیا خواندنش را امری ضروری می کند.

داستان روایت خانواده ای است که هر کدام از اعضای آن نماد و نماینده ای از قشر و طبقه ای از جامعه است که خلق و خوی متفاوت هر کدام از آنان و قرار گرفتنشان در شرایطی خاص مخاطب را به چالشی عمیق می کشاند تا رفتار هر کدام از آنان را در ذهنش مرور کند و با تک تک این شخصیت ها همذات پنداری کند، چرا که مخاطب در همان جایی زیست کرده که نویسنده و تمام شخصیت های داستانش در آن شکل گرفته اند و گویی که تجربه ای مشترک را برای هم بازگو می کنند.

برای تولید نسخه ی صوتی این اثر،عباس معروفی به علت دوستی دیرینه اش با حسین پاکدل و حضور هر روزه ی وی در زمان نگارش این اثر، او را برای خواندن نسخه ی صوتی این کتاب پیشنهاد داد. در این میان تدوین هنرمند جوان کشورمان محمد ابویی و همچین تیم تخصصی و ویژه ی آوانامه دست به دست هم داده است تا در دنیای کتاب های صوتی نیز اثری ماندگار خلق شود.

شاید همین امروز هم برای شنیدن این اثر دیر شده باشد، پس شما را همین حالا به شنیدن این اثر برجسته دعوت میکنیم.

خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان ، از کلید زیر :




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : عباس معروفی/حسین پاکدل
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 764 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : وبسایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]

    دانلود کتاب گویا داستانهای کوتاه جی دی سلینجر

    این کتاب گویا مجموعه‌ی شش داستان کوتاه از نویسنده‌‌ی سرشناس آمریکایی «جروم دیوید سلینجر» است. داستان‌هایی که در این مجموعه می‌شنوید، عبارت‌‌اند از: ۱- قلب یک داستان پاره‌پاره؛ ۲- هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کُشه؛ ۳- این ساندویچ مایونز نداره؛ ۴- دخترکی در سال ۱۹۴۱ […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi