جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

کتاب های موفقیت _ کتاب استور

523

بازدید

کتاب های موفقیت _ کتاب استور ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

کتاب های موفقیت کتاب استور

کتاب هایی که باعث موفقیت شما می شوند در دنیایی که تکنولوژی در حال پیشرفته و مردم روز به روز به سمت دنیای مجازی کشیده می شن یک چیز خیلی کمتر جای خودش رو به تکنولوژی داده و اونم کتابه. البته این بدان معنا نیست که کتاب دچار این جهش تکنولوژی نشده ولی مردم زیادی هستند که دوست دارند کتاب رو در دستان خود ورق بزنند و کتاب های چاپی نه تنها منقرض نشدند بلکه با کمال سرعت و سلامت کار خود را ادامه می دهند و کتاب های چاپی نسبت به کتاب الکترونیکی باعث افزایش هوش بیشتر می شود. 

کتاب های موفقیت کتاب استور

از کتاب های موفقیت و مدیریت غافل نشویم. با بررسی هایی که ما انجام دادیم مخاطبان این سایت دانشجویان و قشر جوان جامعه هستند که برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند. از این رو کتاب های موفقیت تاثیر زیادی بر زندگی افراد گذاشته و برای شروع یک موفقیت بزرگ در زندگی می توانیم به کتاب های با موضوع موفقیت روی بیاوریم. مثلا انتشارات نسل نو اندیش بر روی کتاب هایی با زمینه ی موفقیت تمرکز ویژه ای دارد مانند کتاب افکار همه چیز است ، اثر مرکب ، معجزه ی سپاسگزاری ، سرسختی در زمینه ی پول آفرینی و کتاب هایی از این قبیل. درواقع مطالعه ی این کتاب ها به ما برای ایجاد تغییر در زندگی و ساختن عادت های بهتر کمک می کند.

کتاب استور

همه ی کسانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند آرزوی نشستن بر روی صندلی دانشگاه های سراسری مثل دانشگاه شریف و شهید بهشتی و …  رو دارند و علاقه ی زیادی به فارغ التحصیل شدن در این دانشگاه ها دارند. حالا چگونه ؟ اگر تو این آرزو رو داری که رتبه ی برتر کنکور بشی مطمئن باش که لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو داری که تونستی بهش فکر کنی و خودت رو تو اون شرایط در نظر بگیری ولی باید به این نکته هم توجه کنی که باید از خیلی چیزا دل بکنی .

کتاب استور

ما کتاب استور رو به شما معرفی می کنیم تا در این سایت هر کتابی رو که در هر زمینه ای نیاز دارید خریداری کنید. در مورد کتاب های کمک آموزشی و کنکور می توان به طور قطع گفت که درصد بالایی از دانش آموزان کتاب های چاپی رو خریداری می کنند و مخصوصا کتاب هایی که نیاز به تمرین دارد و حل کردنی است. باید در خرید کتاب های کنکور و کمک آموزشی دقت بسیاری کرد چون سال کنکور سال حساس و سرنوشت سازی است و انتشارات مختلفی مثل گاج ، قلم چی ، مهروماه ، خیلی سبز، تخته سیاه و … به طور اختصاصی به این موضوع پرداخته اند. 

کتاب استور

 در مورد کتاب های تیزهوشان هم میتوان این نظر رو بیان کرد که دانش آموزان این سنین برای آزمون تیزهوشان خیلی به کتاب های کمک آموزشی روی می آورند و تعداد کتاب های تستی برای کسانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند افزایش یافته .

کتاب استور

 این کتاب ها شامل تست های تحلیلی هم می باشد که در آزمون تیزهوشان خیلی با این تست های تحلیلی مواجه می شویم و دانش آموزی در آزمون تیزهوشان موفق می شود که بر روی تست های مشابه که در کتاب های کمک آموزشی یافت می شود تمرین کند و سایت کتاب استور این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید کتاب های مختلف از انتشارات مختلف رو مشاهده ، مقایسه و خریداری کنید.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    کایلی جنر Kylie Jenner چگونه جوان ترین میلیاردر دنیا شد؟

    کایلی جنر Kylie Jenner چگونه جوان ترین میلیاردر دنیا شد؟ کایلی جنر Kylie Jenner یکی از موفق ترین و ثروتمندترین جوان های هالیوودی است که در سن کم ثروت بسیاری به دست آورد. در این مقاله رازهای موفقیت او را بررسی میکنیم

    ۹ مهارت در محیط کار

    ۹ مهارت در محیط کار ۲٫۶۷/۵ (۵۳٫۳۳%) ۳ امتیازs افراد بی حاشیه در محیط کار راحت تر می توانند پیشرفت کنند، کارفرمایان برای مهارت های کارکنان خود ارزش قائل هستند، توانایی ها و ویژگی های زیادی در افراد باعث می شود که یک کارمند […]

    ۱۰ کتاب حال خوب کن

    ۱۰ کتاب حال خوب کن ۲٫۳۳/۵ (۴۶٫۶۷%) ۳ امتیازs حالِ خوب ما وابسته به اتفاقاتی است که یا در گذشته برایمان رخ‌ داده‌اند یا حالا با آنها روبه‌رو هستیم. گاهی فقط در هراس‌ها و مشکلات گم می‌شویم و حالمان بد می‌شود، در حالی که […]

    ۱۲ مهارت خود توسعه ای

    ۱۲ مهارت خود توسعه ای ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs آیا می‌دانید برای بهبود مهارت‌های خودتوسعه‌ای باید چه فعالیت‌هایی انجام دهید؛ فعالیت‌‌هایی که شما را در مسیر درستی قرار دهند تا به بهترین نتایج دل‌خواه دست یابید؟

    ۹ توصیه ناب از زبان ۱۰۰ ساله ها

    ۹ توصیه ناب از زبان ۱۰۰ ساله ها ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs برای اینکه بدانیم یک زندگی خوب چه ویژگی‌هایی دارد، تصمیم گرفتیم از افراد ۱۰۰ساله و حتی مسن‌تر کمک بگیریم. ابتدا ۹ درس مهم زندگی که این عزیزان به شما یاد می‌دهند را […]

    ۹ فاکتور مهم خوشبختی

    ۹ فاکتور مهم خوشبختی ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز با رعایت یکسری نکات مهم می‌توان به خوشبختی و رضایت از زندگی دست یافت. در این مطلب موانع دستیابی به این هدف معرفی می‌شوند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi