جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

معجزه زغال اخته برای رفع سلولیت

191

بازدید

زغال اخته/

معجزه زغال اخته برای رفع سلولیت

زغال اخته ها فقط برای سالی یک بار خوردن نیستند. دانشمندان دانشگاه اسکرانتون ادعا می کنند زغال اخته ها در مقایسه با ۱۹ نوع میوه دیگر که خوردنشان در آمریکا شایع است، مقدار فوق العاده بالایی از یک نوع خاص آنتی اکسیدان به نام فنول دارند که بدن را در برابر بیماری های قلبی، سرطان و سکته مغزی محافظت می کند. اما زغال اخته دارای خواص ضد سلولیت با ارزشی نیز هست. مواد غذایی گیاهی در آب شیرین نشده زغال اخته و در بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگری که رنگ درخشان دارند، می تواند مایعات انباشته شده در بافت های بدن را کاهش دهد.

زغال اخته، سلولیت و سیستم لنفاوی

من همچنین فکر می کنم که سلولیت بیشتر به خاطر یک سیستم لنفاوی تنبل اتفاق می افتد چون باعث حجم عضلانی ضعیف در بافت های همبند می شود. یک مطالعه در دانشگاه بروکسل در بلژیک انجام شد که نشان داد خانم هایی که مبتلا به سلولیت هستند از کمبودهایی در سیستم لنفاوی خود نیز رنج می برند. یک سیستم گردش خون ثانویه نسبتا ناشناخته زیر پوست که بدن را از مواد زائد سمی، باکتری ها، فلزات سنگین، سلول های مرده، پروتئین های به دام افتاده و گویچه های چربی خلاص می کند. در اصل، سیستم لنفاوی شریک کبد در حذف مواد سمی از بدن است و زغال اخته به خالی شدن کامل عروق لنفاوی کمک می کند که باعث محو شدن سلولیت می شود.

آربوتین، یکی از مواد فعال موجود در زغال اخته، روی بیرون کشیدن آب برای حذف توسط کلیه ها کار می کند. همزمان آب زغال اخته نیز روی سلولیت کار می کند چون فلاونوئیدهای درون میوه، باعث بهبود قدرت و یکپارچگی بافت همبند و عملکرد روان سیستم لنفاوی می شوند. نوشیدن روزانه آب زغال اخته باعث می شود اطمینان حاصل کنید کلیه ها و سیستم لنفاوی برای حذف زباله ها و چربی ها مایعات مورد نیاز خود را دارند. به صورت ایده آل آب باید فیلتر شده و بدون کربوهیدرات باشد. بدن به خلاص شدن بدن از زباله ها کمک می کند، بافت بدن را مرطوب و چرب نگه می دارد و ممکن است حتی در سوخت ساز بدن به شما کمک کند.

زغال اخته و مسیر سم زدایی

زغال اخته سرشار است از ویتامین های A، B1، B2، B3، B5، B6، C و E و همچنین اسید فولیک، بور، کلسیم، کروم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، مولیبدن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، سدیم و گوگرد دارد. تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای فعالیت کبد و دیگر عملکردهای بدنی. این توت های قرمز رنگ پر قدرت برای کمک به سم زدایی کبد نیز ضروری هستند چون حاوی سطح بالای آنتی اکسیدان هستند که برای هر دو فاز سم زدایی ضروری اند. علاوه بر این مقدار بالای اسیدهای آلی موجود در زغال اخته – مانند بنزوات، مالیک، کوئینیک، سیتریک و اسید های الاژیک – کیفیت و خواص درمانی بالایی در خود دارند. برای مثال اسید مالیک، یک تنظیم کننده هضم قوی است و به مقاومت در برابر اسهال کمک می کند.

چگونه از نهایت قدرت زغال اخته استفاده کنیم؟

آب زغال اخته میکس آبی است که احتباس مایعات را از بین می برد، ضایعات انباشته در سیستم لنفاوی را پاک می کند وهمچنین به از بین رفتن ظاهر بد شکل سلولیت کمک می کند. برای آماده کردن آب زغال اخته، کافی است مقداری از آب زغال اخته را در یک بطری با مقدار بیشتری آب ترکیب کنید ( دقت داشته باشید آب زغال اخته باید شیرین نشده باشد ).
منبع : به اندام دکتر کرمانی

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    نکاتی ساده که خیلی ها نمی دانند

    ♣ هنگام سکسکه تا جایی که میتوانید نفس خود را حبس کنید و بعد به آرامی تنفس کنید . ♣ اگر در جاده به دنبال ناهار یا شام هستید ، از جایی که کامیون ها نگه داشته اند غذا بخورید .

    این ۹ کار را اول صبح انجام ندهید

    زدن دکمه خاموش کردن آلارم ساعت بیش از یک بار: یک بار به راحتی می‌تواند به پنج بار تبدیل شود و همچنین به مغز می‌آموزد که بیداری را به تعویق بی‌اندازد. بیرون آمدن از رختخواب در اولین روز از هفته یا بعد تعطیلات ممکن […]

    معرفی شاخه های علوم غریبه

    معرفی شاخه های علوم غریبه ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۷ امتیازs شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

    ۹ واقعیت درمورد افراد مطالعه گر

    از کودکی به ما گفته‌اند که کتاب خواندن کار ارزشمندی است و برای ما مفید است. زمانی که سن کمی داشتیم متوجه اهمیت کتاب خواندن نمی‌شدیم و این کار را چندان جدی نمی‌گرفتیم اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباط با افراد تاثیرات […]

    همه چیز درباره ویزای الکترونیکی

    با فراگیر شدن سیستم های الکترونیکی در دنیا اغلب کشورهای سامانه ویزای الکترونیکی برای اتباع خارجی را راه اندازی کرده اند.

    ویتامین U

    ویتامین U از ترکیبات مفید موجود در برخی خوراکی ها از جمله سبزیجات چلپیایی است که بر خلاف نام آن نوعی ویتامین محسوب نمی شود . از جمله فواید احتمالی آن می توان به درمان زخم معده، سلامت ریه، کبد و کلیه، کاهش کلسترول […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi