جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود مجله رادیکال شماره ۲

1,284

بازدید

دانلود مجله رادیکال شماره ۲ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۵ امتیازs

مجله رادیکال شماره ۲

دانلود مجله رادیکال شماره 2

تیم رادیکال، مهم‌ترین هدف خود را جذب مخاطب‌هایی می‌داند که دغدغه‌ی سینما دارند. کسانی مسئله‌ی سینما و هنر برایشان مسئله‌ای مهم و حیاتی است. کسانی که تغییر را با اهمیت بدانند و دغدغه‌ی اصلاح داشته باشند.

مجله رادیکال شامل بخش‌های مختلف از جمله آموزشی، ادبیات، نقد فیلم، تحلیلی – سینمایی، معرفی فیلم و سریال و چهره فصل می‌باشد که در چهره فصل این شماره به پل توماس اندرسون پرداخته‌ایم .

دانلود مجله رادیکال شماره ۲ ، از کلید زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : تیم رادیکال
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 48 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 118


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۹

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۹ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۰%) ۵ امتیازs محتوای گاهنامه ” مشاوریسم ” شماره ۹ : ♥ آیا برای شنا در دریاهای متلاطم آماده اید ؟ ♥ باز اندیشی رادیکال در جوامع فقیر ♥ ارزیابی زنجیره ارزش ♥ احترام به زمان دیگران

    دانلود مجله آرت بال

    دانلود مجله آرت بال ۴٫۲۹/۵ (۸۵٫۷۱%) ۷ امتیازs اولین شماره مجله الکترونیکی آرت بال منتشر شد: – در شرایط آسیب زا چطور از روان خود مراقبت کنیم؟ – سلامت روان سالمندان در این روزها – تست میزان استرس – تاب آوری در شرایط سخت

    دانلود مجله مشاوریسم ۵

    دانلود مجله مشاوریسم ۵ ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۲ امتیازs فهرست مطالب مجله مشاوریسم شماره ۵ : ◊ شبکه های اجتماعی شما بیلبورد تبلیغاتی نیستند ◊ ماهیت برند ◊ ارزش های کلیدی سازمانی

    دانلود مجله وایرال وان

    دانلود مجله وایرال وان ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۳ امتیازs کتاب وایرال وان به نوعی ترکیبی است از کتاب و مجله . و محتوای آن تشکیل شده است از داستان هایی کوتاه درباره عکس و فیلم های پربازدید اینترنت .

    دانلود مجله کیف و کفش

    دانلود مجله کیف و کفش ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز توضیحات: مجله الکترونیکی کفش و کیف، یک مجله رایگان در حوزه پوشاک است که توسط فروشگاه اینترنتی کفش و کیف تولید، پشتیبانی و منتشر میشه.

    دانلود نشریه گیم آور _ شماره ششم

    توضیحات شماره ششم نشریه گیم آور: ششمین شماره از نشریه‌ی چاپی-الکترونیکی و دانشگاهی بازی‌های ویدیویی در کشور با نام گیم آور منتشر شد.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi