جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی بینوایان

2,330

بازدید

دانلود کتاب صوتی بینوایان ۴٫۴۰/۵ (۸۸٫۰۰%) ۵ امتیازs

کتاب صوتی بینوایان

دانلود کتاب صوتی بینوایان

دانلود کتاب صوتی

کتاب صوتی بینوایان اثر ویکتور هوگو است. او را از بزرگترین نویسندگان و شاعران فرانسه می دانند. رمان بینوایان موفقیت چشم گیری در دوران خود و حتی در دوارن های بعد به دست آورد. خود هوگو موفقیت بینوایان را به این نسبت می داد که برای همه مردم دنیا، بدون در نظر گرفتن موقعیت طبقاتی و اجتماعی آنان، معنی دار است. حتی امروز و در دنیای مدرن هم رمان هوگو ایده های الهام بخش فراوانی دارد. شنیدن کتاب صوتی بینوایان ساده ترین راه نه برای نقب زدن به دوره تاریخی خاصی از فرانسه، که به ژرفای بحران های اجتماعی و روانی انسان است. بحران هایی که انگار از زمان هوگو تا همین امروز پابرجا مانده‌اند.
این تنها گوشه ای از دنیای بزرگی است که پیرامون یکی از معروفترین رمانهای تاریخ ادبیات شکل گرفته است. داستان بزهکار فقیری به نام ژان والژان که به جرم دزدیدن یک قرص نان راهی زندان می شود و بعدتر تحت تأثیر بزرگواری یک اسقف تصمیم می گیرد به فرد دیگری تبدیل شود اما گذشته در هیبت بازرسی لجوج و سخت کوش به نام ژاور که همه چیز را تنها از منظر تنگ قانون نگاه می کند دائما بر سر راه او قرار می گیرد. ویکتور هوگو، نویسنده رمان، شخصیت ژان را از مردی از دوستانش الهام گرفته بود که او را در تحقیق پیرامون مسائل جرم و جنایت یاری می کرد و توانست با اضافه کردن خطوط اصلی دیگری مانند دخترک درمانده بازمانده از زنی بی چیز به نام کوزت و خانواده‌ تناردیه که از موقعیت او سواستفاده می کنند یا جوان اشرافزاده ای به نام ماریوس که درگیر جریان انقلاب فرانسه می شود و به کوزت دل می بازد رمانی پرماجرا خلق کند که در میان طبقات مختلف مردم محبوب و پرخواننده باشد. موفقیت رمان برای هوگو و ناشر داستان غافلگیرکننده بود چون بیش از حد طولانی به نظر می رسید اما مردم با اشتیاقی عجیب پیگیر بخش های بعدی داستان بودند (رمان در چند کتاب و به صورت دنباله دار منتشر می شد) و در نهایت کتاب به یکی از نمادهای ادبیات دوران رمانتیک فرانسه تبدیل شد.
خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی بینوایان از کلید زیر :




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ویکتور هوگو/رضا عمرانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 765 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : وبسایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز این کتاب داستان درخت بلوط پیری را به تصویر می‌کشد که مردم محله به آن «درخت آرزو» می‌گویند. روزی خانواده‌ای جدید به محله‌ می‌‌آیند. این خانواده ماجراهای مختلفی برای مردم و البته درخت آرزو رقم […]

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۳٫۴۰/۵ (۶۸٫۰۰%) ۵ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi