جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب عشق برای دلار

2,773

بازدید

دانلود کتاب عشق برای دلار ۴٫۱۱/۵ (۸۲٫۲۲%) ۹ امتیازs

دانلود کتاب عشق برای دلار

دانلود کتاب عشق برای دلار

دانلود کتاب عشق برای دلار

کتاب عشق برای دلار داستان مردی است به نام مهران که هنگامی که از محل کارش به خانه بر‌ می‌گردد جنازه‌ای ناشناس را در کف سالن می‌بیند که با شلیک گلوله‌ای در مغزش کشته شده است.
در قسمتی از کتاب عشق برای دلار می‌خوانید:
مهران : تقریبا پنج ماه پیش بود که با هاله آشنا شدم . میومد داروخونه یه قرص تکراری می خرید . یه روز کیف پولشو جا گذاشت . شمارشو پیدا کردم و بهش زنگ زدم ، گفت کیف و برام بیار ، منم بردم واسش ، کم کم یه جورایی بهش عادت کردم و دوسش داشتم ، حرف دلمو بهش زدم و گفتم دوسش دارم .
محمود پاهاش خسته شده بود و مدام پای چپش میزاشت روی پای راستش و بالعکس و به مهران گفت : نمی خوام داستان عاشیقیتو بشنوم …
مهران سیگارش تو زیر سیگاری خاموش کرد و یک سیگار دیگه روشن کرد .
مهران : گفتم که یه کم حوصله کنید به جاهای مهمترش می رسیم . هاله هم گفت که منو دوست داره ، ازش خواستم با خونوادش هماهنگ کنه برم خاستگاری . اما گفت باید بیشتر آشنا بشیم از اون موقع هفته ای یکی دوبار همدیگرو می دیدیم و جالب اینه که از اون به بعد دیگه برای خریدن اون قرص به داروخونه نمیومد . هاله می گفت : پدر و مادرش جدا شدن و اون می خواسته با مادرش که سوئد زندگی می کنه باشد ولی پدرش اجازه نداده و الآنم مادرش تو سوئد وضعیت مناسبی نداره و می خواد هر جور شده بره پیش مادرش . بعد از حدود دو ماه بود که هاله راجع به شغل پدرش باهام صحبت کرد می گفت شغلش بیزینسه و از این چیزا تا اینکه کم کم متوجه شدم پدرش تو کار پولشوییه و با آقایی به اسم محمود یعنی شما کار میکنه ، می گفت خیلی وقتا پدرش پول نقد جا به جا میکنه که البته فقط خطرش مال پدرشه و …
برای دانلود کتاب عشق برای دلار ، به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ناشناس
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 370 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 26


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs درباره نویسنده : جان بارت متولد ۱۹۳۰ در شهر کمبریج ، ایالت مریلند ایالات کتحده آمریکاست . وی از سال ۱۹۵۳ تاکنون استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه […]

    دانلود کتاب عشق اونیونگ

    دانلود کتاب عشق اونیونگ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۱۲ امتیازs اثر پیش رو، نخستین بار توسط مبلغ و مهاجر کانادایی مشهور جیمز اسکارت گیل به انگلیسی ترجمه شد اما در طول حیاتش هرگز فرصت انتشار نیافت تا اینکه همین اواخر و در اثر «رستگاری و پشیمانی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب ماجرای یک نامه

    دانلود کتاب ماجرای یک نامه ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز چکیده داستان : شاید کمی عجیب و غیر واقعی به نظر برسد ولی بطور اتفاقی و دور از انتظار نوشته تایپ شده طولانی در چندین صفحه که بصورت باز لابلای وسایل جا مانده از مالک […]

    دانلود کتاب چشمان کاملا بسته

    دانلود کتاب چشمان کاملا بسته ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز ” داستان رویا ” نام اصلی کتابی از نویسنده اتریشی، آرتور شنیتسلر است. اسم فارسی کتاب از فیلمی اقتباسی از همین داستان، محصول ۱۹۹۹ برادران وارنر و به کارگردانی استنلی کوبریک گرفته شده است. از […]

    دانلود کتاب لبخند و چند داستان دیگر

    دانلود کتاب لبخند و چند داستان دیگر ۴٫۴۰/۵ (۸۸٫۰۰%) ۵ امتیازs پنج داستان از دیوید هربرت لارنس، یکی از چهره های شاخص ادبیات مدرن بریتانیا. این پنج داستان از بهترین های دی.اچ.لارنس هستند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi