جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی

5,114

بازدید

دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی ۴٫۴۲/۵ (۸۸٫۳۳%) ۱۲ امتیازs

دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی

دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی

دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی

کتاب صوتی «تغییر کن تا برنده باشی: خودسازی و کسب آرامش در هرج و مرج» (How to Survive Change …) نوشته ام. جی. ریان، مربی برجسته آمریکایی روان‌شناسی تغییر و نویسنده کتاب‌های پرفروش تحول شخصیت است.
ریان که کتابهایش بیش از یک و نیم میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته معتقد است تغییر همیشه سخت است و زمانی که مجبور به پذیرفتن آن باشیم سخت‌تر می شود.
همه ما در هر موقعیتی از زندگی ممکن است مجبور به تغییر شغل یا نحوه زندگی خود شویم، عشقی را از دست بدهیم یا مجبور شویم آرزویمان را فراموش کنیم. از این رو، گاهی اولین واکنش ما نسبت به این تغییر سردرگمی در مقابل سرنوشتی است که به آن دچار شده‌ایم. اما اگر دلیل این اتفاقات را می دانستیم یا می‌توانستیم آینده را پیش‌بینی کنیم، باز هم همین رفتار را پیش می‌گرفتیم؟
کتاب صوتی «تغییر کن تا برنده باشی» به شما کمک خواهد کرد تا دوباره شروع کنید و برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر، پس از مواجهه با تغییر، دو چندان تلاش کرده و در مقابل چالش‌های شغلی و زندگی شخصی خود قد علم کنید. همچنین به شما آموزش خواهد داد تا در میان آشفتگی پیش آمده به خاطر تغییرات ناخواسته، به آرامش برسید و از فرصت‌های پیش آمده پس از تغییر نهایت بهره را ببرید.

در کتاب صوتی «تغییر کن تا برنده باشی»، نویسنده با آموزش استراتژی‌های مشخص و گام به گام به شما کمک می‌کند تا قوه تصمیم‌گیری و تمرکز خود برای پاسخگویی به تغییرات پیش‌رو را در کنار هم داشته باشید. او به شما می‌آموزد که در ابتدا چگونه با واقعیت جدید کنار بیایید و سپس راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند تا بتوانید تمام راه‌حل‌های ممکن را بررسی کرده و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین روش های موثری برای کاهش استرس، افزایش انعطاف پذیری و اعتماد به نفس در برابر مشکلات و حفظ خلاقیت در لحظات حساس را به شما می‌آموزد.

با این راهکارها هرکسی می‌تواند با هرآنچه که زندگی برایش پیش می‌آورد، کنار آمده یا مبارزه کرده و پیروز شود.
خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی تغییر کن تا برنده باشی از اینجا




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ام.جی. ریان/آسمان مصطفایی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 253 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : سایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات شهرت بسیاری دارد. پدر و مادرِ دو موریه بازیگر […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi