جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق

23,661

بازدید

دانلود کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق ۴٫۱۳/۵ (۸۲٫۵۰%) ۴۸ امتیازs

دانلود کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق

دانلود کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق

دانلود کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق

توجه : لینک دانلود این کتاب به درخواست ویراستار آن حذف شد و قابلیت دانلود ندارد .

کتاب راهنمای مصور سفر زیارتی عراق را نشر معروف برای وبسایت تک بوک ارسال نموده اند و ما آن را به علاقمندان و آرزومندان این خطه مقدس تقدیم می کنیم .
پیشگفتار : دوست داری قبل از رفتن به کربلا و زیارت عتبات ، با سرزمین عراق و شهرها و جاهای دیدنی و زیارتگاه هایش و شخصیت امامان معصوم ( ع ) و اصحاب باوفای ایشان ، آشنا شوی و بدانی که در این سرزمین چه گذشته است و جاهای دیدنی آن کجاست ؟ کربلا و نجف و کاظمین و سامرا کجاست ؟ چه شد که امامان ما در این شهرها شهید و مدفون شدند ؟ چرا به زیارتشان می رویم ؟ در زیارت ، چه آدابی را باید مراعات کنیم ؟ مسجد کوفه و مسجد سهله کجاست ؟ و خیلی سوال های دیگر … هر چه آگاهی و شناخت های قبل از سفر بیشتر باشد ، از این سفر مقدس لذت بیشتری می بری و دیدن شهرها ، حرم ها و جاهای گوناگون ، اطلاعات قبلی تو را به یاد می آورد و دیدارها ، معنای دیگری می یابد و حس بهتری پیدا می کنی . محور زیارت ها و زیارت گاه های عراق ، عبارت است از : نجف ، کربلا ، کاظمین و سامرا . اگر چه مسافران عتبات را « زائر کربلا » می گویند ، ولی تنها زیارت کربلا نیست ؛ شهرها و حرم های دیگر و جاهایی که در حاشیه این شهرها یا بین این شهرهاست نیز زیارت می شود . شناخت جایگاه زیارت ، به ویژه زیارت قبر امام حسین ( ع ) و آثار سازنده آن و محتوای زیارتنامه ها و گوشه ای از تاریخچه آنچه بر این مرقدها گذشته است ، فضای ذهن و دل را برای پذیرش نسیم رحمت الهی و فیض علوی و حسینی آماده تر می سازد . زیارت حرم حسینی در این میان ، جذبه بیشتری دارد . همواره عشق به کربلا و زیارت قبر سید الشهدا همچون گوهری در صدف سینه های پدران و مادران و نیاکان ما بوده است . چه آن زمان ها که راه کربلا بسته بود و عاشقان حرم اباعبدالله ، قاچاقی و از بیراهه و مخفیانه به زیارت عتبات می رفتند و چه دوره هایی که این راه گشوده بود و دلباختگان حسین با بال عشق و پای شوق ، این راه را طی می کردند ؛ این مشعل روشن بوده و مانده است … این کتاب شامل سوره های مورد نیاز زائر در اماکن زیارتی عراق – آمادگی برای سفر – نجف – کوفه – کربلا – کاظمین – بغداد – سامرا – ره توشه – احکام – ستارگان حرم – برخی لغات مورد نیاز زائران – ادعیه و زیارات . این کتاب را می توانید در گوشی همراه خود داشته باشید و از آن نهایت استفاده را ببرید .

دانلود کتاب

زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 118 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 295
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com


مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این امر بر اصول ۴ – انتظار کشیدن

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است ، طلب رزق و روزی می باشد . تعداد زیادی از آن ها در این گمان هستند که تمسک جستن […]

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب تفسیر سوره فاتحه از منظر تجزیه و تحلیل لغات تقدیم علاقمندان می شود .

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری ۲٫۸۶/۵ (۵۷٫۱۴%) ۷ امتیازs بهبود ما درست از همین جایی شروع میشود که هستیم، بهبود با یادگیری آغاز میگردد، اما قرار است چه چیز را یاد بگیریم؟ قرار است خودمان را بشناسیم و در خودشناسی عالی شویم. کمی در […]

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی ۴٫۲۱/۵ (۸۴٫۲۹%) ۱۴ امتیازs در کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی بازخوانی برخی مفاهیم را از نگاه شهید مطهری مرور می کنیم.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi