جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب خوراک خدایان

4,707

بازدید

دانلود کتاب خوراک خدایان ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs

دانلود کتاب خوراک خدایان

دانلود کتاب خوراک خدایان

هربرت جرج ولز یا Herbert George Wells نویسنده‌ی انگلیسی (۱۸۶۶-۱۹۴۶) امروزه با داستان‌های علمی تخیلی که در فاصله‌ی سال‌های ۱۸۹۵ تا ۱۹۰۱ نوشت، شناخته می‌شود. رمان‌های معروف ولز عبارتند از :ماشین زمان، جنگ دنیاها، مرد نامرئی، جزیره‌ی دکتر موریو و اولین انسان در ماه. گاهی اوقات از اچ.جی.ولز و ژول ورن به عنوان پدرانِ علمی تخیلی یاد می‌شود. او یک صلح‌گرا بود و آثار بعدیِ او بیشتر سیاسی بودند . کتاب «خوراک خدایان» مقدمه‌ای است بر آفرینش حیوانات عظیم‌الجثه‌ای که در اثر آزمایش‌های علمی خلق شده‌اند. آثار اچ. جی. ولز سرشار از درون‌مایه‌های اجتماعی هستند. در حقیقت او مانند یک جامعه‌شناس به احتمالات مختلفی می‌اندیشید که در صورت تغییر در زندگی کنونی بشر، بافت زندگی اجتماعی او را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
اولین رمانِ غیرتخیلیِ او که پرفروش‌ترین‌ کتابِ سال شد، پیش‌بینی‌ها نام داشت. این کتاب به صورت دنباله‌دار و با عنوانِ «تجربه‌ایی در پیشگویی» در مجله چاپ می‌شد. داستانِ کتاب درباره‌ی زندگی در سال ۲۰۰۰ است و عنوانِ آینده‌نگرترین اثرِ ولز را به خود اختصاص داده. این کتاب در سال ۱۹۰۱ منتشر شد. آثارِ بعدیِ او که رمنسِ علمی نام گرفتند، شاملِ مجموعه‌ای از تم‌ها بودند که بعدها در آثارِ علمی‌ تخیلی فراوان یافت می‌شدند.از مشهورترین آثار علمی تخیلی او می‌توان به ماشین زمان، جنگ دنیاها، مرد نامرئی، جزیره‌ی دکتر موریو و اولین انسان در ماه اشاره نمود. ولز چندین داستانِ کوتاه هم نوشته که سرزمینِ کورها از معروف‌ترین‌شان است. یکی از اپیزودهای مجموعه‌ی پیشتازان فضا به نام در یک چشم به هم زدن، از روی داستانِ کوتاهِ ولز به نام شتاب‌دهنده‌ی جدید ساخته شده. از اولین روزهای زندگیِ کاری‌اش دنبال راهی برای سازماندهیِ بهتر جامعه بود و در این میان چند تایی رمانِ آرمان‌شهری نگاشت. این داستان‌ها معمولاً این طور آغاز می‌شدند که دنیا در حال پیشروی به سوی یک فاجعه‌ی نابود کننده بود، تا این که مردم راه بهتری برای زندگی پیدا می‌کنند. در داستانِ در دورانِ ستاره‌ی دنباله‌دار گازهای متصاعد شده از دنباله‌دار باعث می‌شود، مردم منطقی رفتار کنند و در تصویرِ آن‌چه پیش خواهد آمد جمعی از دانشمندان کنترل دنیا را به دست می‌گیرند. در ادامه‌ی نویسندگی‌اش، شروع به نوشتنِ داستان‌های سیاسی کرد و در سال ۱۹۳۴، پیش‌بینیِ یک جنگ جهانیِ دوم در سال ۱۹۴۰ را کرد، که پیش‌بینی‌اش درست از کار درآمد.. برای دانلود کتاب خوراک خدایان به ادامه مطلب بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : هربرت جورج ولز / محمد صادق جابری فرد
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 10 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 44
منبع : کتابناک

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب عجایب علوم

    دانلود کتاب عجایب علوم ۳٫۹۶/۵ (۷۹٫۲۳%) ۲۶ امتیازs کتاب عجایب علوم یا سرگرمی با قوانین فیزیک تقدیم علاقمندان می گردد. چه کنیم تا یادگیری را تسریع کنیم . چه ترتیبی اتخاذ نمائیم تا دانش آموزان مطالب را خوب یادگرفته . این سوالیست که برای […]

    دانلود کتاب ننه سرما و عمو نوروز

    دانلود کتاب ننه سرما و عمو نوروز ۴٫۳۵/۵ (۸۷٫۰۰%) ۶۰ امتیازs شخصیت های عمو نوروز و ننه سرما در روایت های کهن ، نمادی از تغییر و تحول در طبیعت و احوال ما انسانهاست . ننه سرما به عنوان نماد سکون و انجماد و […]

    دانلود کتاب شعرهای کودکانه

    دانلود کتاب شعرهای کودکانه ۴٫۳۸/۵ (۸۷٫۶۱%) ۷۱ امتیازs کتاب ” شعرهای کودکانه ” را تقدیم فرزندان و نوباوگان عزیز می کنیم . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز شاعر آن به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب شیر و موش

    دانلود کتاب شیر و موش ۴٫۴۵/۵ (۸۸٫۹۷%) ۵۸ امتیازs کتاب مصور حاضر ، داستان ” شیر و موش ” از کتاب ” کلیله و دمنه ” است که به نثری ساه و روان ، برای کودکان بازنویسی شده است . هدف از نگارش این […]

    دانلود کتاب ایوان و اسب کوچکش

    دانلود کتاب ایوان و اسب کوچکش ۲٫۲۵/۵ (۴۵٫۰۰%) ۴ امتیازs «ایوان و اسب کوچکش» یک قصه افسانه­ ای از کشور روسیه است که در سال ۱۸۳۴ م. نگاشته شده. و در سال ۱۹۴۲ به انگلیسی ترجمه گردیده.

    دانلود کتاب آشنایی با فصلها

    دانلود کتاب آشنایی با فصلها ۴٫۲۸/۵ (۸۵٫۶۰%) ۱۰۰ امتیازs آموزش فصول اولین قدم برای آگاهی دادن به کودکان دنیای اندیشه در مورد شرایط زمانی می باشد . آموزش این مورد به کودکان معمولا از سن ۴ یا ۵ سالگی باید شروع شود چون نوآموزان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi