جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۴ شرط سعودی ها از مسئولان حج

288

بازدید

۴ شرط سعودی ها از مسئولان حج ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

 4 شرط سعودی ها از مسئولان حج

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ارتباط با برگزاری حج تمتع در سال ۹۵ به خبرنگار ” آرمان کرمان ” گفت: عربستان از طریق قطع روابط با ایران به دنبال این هدف بود که از ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی جلوگیری کند. وی افزود: زمانی که ارتباطات دیپلماتیک دو کشور برقرار می شود باید کشور ثالثی جایگزین شود اما در بین کشورهای اسلامی کسی که مدعی خادم الحرمین است یعنی امانت الهی در این کشور قرار دارد و دولت وقت باید به تمام کشورهای اسلامی برای به جا آوردن مناسک حج سرویس کامل را ارائه داده و امنیت آن ها را تامین کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: عربستان به هیچ وجه حق ندارد قطع رابطه دیپلماتیک کند ، قطع رابطه دیپلماتیک بدین معناست که ما با آن کشور سر جنگ داریم و از ورود اتباع این کشور به سرزمین خود جلوگیری می کنیم.

کریمی قدوسی اظهار داشت: به دنبال این اقدام آل سعود بلافاصله متوجه شدیم که این دولت قصد دارد که از ورود حجاج ایرانی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر مسئولین جمهوری اسلامی باید تلاش خود را برای برگزاری مراسم حج به عمل می آورد که زمینه سفر حجاج به سرزمین وحی در راستای انجام این فریضه الهی برای کسانی که واجب الحج هستند فراهم کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سازمان حج و زیارت و تمامی مسئولین مربوطه تمام تلاش خود را کردند که این فریضه الهی انجام شود ولی متاسفانه در سفرهای دوم و سوم متوجه شدند که عملا سعودی ها بنا دارند که پای هیچ ایرانی به حج باز نشود.

کریمی قدوسی تاکید کرد: دولت عربستان با گذاشتن شروطی که خارج از چارچوب فقه و اصول اسلامی است و درست در مقابل احکام الهی است.

وی توضیح داد: از آن جایی که حرم ، حرمی امن است و حتی نباید یک پرنده هم ذبح شود در ایام حج آل سعود هیچ گونه تضمینی را برای تامین امنیت زائران نپذیرفت و جدا از این امر ایرانی ها را به روش های مختلف تحقیر می کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: از مواردی که در این مذاکرات عزت ایرانی را زیر سوال برد می توان به تشکیل کلاس برای آموزش ایرانیان، نخواندن اذکار با صدای بلند حتی در حین طواف ، عدم برگزاری دعاهای مختلف و عدم برائت از دشمنان اشاره کرد.

کریمی قدوسی گفت: آل سعود تمام تلاش خود را برای عدم حضور ایرانیان در مراسم حج انجام داد و متاسفانه تلاش های مسئولین حج و زیارت راه به جایی نبرد لذا برگزاری مراسم حج در شرایطی که عزت ایرانی زیر سوال برود صحیح نیست.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:امروز از هر زمانی امروز نفرت آل سعود و این دولت خبیث در دل مسلمانان جهان جای گرفته است ان شالله حجی که پیش رو می باشدحجی ایمن بدون حضور این دولت ملعون باشد.

اطلاع رسانی دانا

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    ملاحظات حقوقی در رقابت های سیاسی

    چکیده اختلاف نظر اشخاص و گروه ها از یک سو و اهمیت قدرت سیاسی و دسترسی به نهادهای حکومتی از سوی دیگر، موضوع رقابت سیاسی را به بحثی مهم تبدیل کرده است.

    رازهای پنهان نام خانوادگی حسن روحانی ؟

    روحانی خوش‌پوشی که در انگلستان درس خوانده و چند زبان زندۀ دنیا را از بر است، روزگاری مسئول مذاکره با قدرت‌های جهانی درباره یکی از مهمترین پرونده‌های سیاسی- حقوقی ایران در مواجهه با جامعه بین‌المللی بوده است.

    دلایل دروغگویی سیاستمداران غربی

    آیا برخی سیاست‌مداران واقعاً تصور می‌کنند وقتی دروغ می‌گویند، دروغشان برملا نمی‌شود؟

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ با انتشار سلسله فیش‌های حقوقی برخی مدیران دولتی در سال گذشته که نشان می‌داد این مدیران از بیت‌المال دریافتی‌های نجومی و بسیار کلان داشته‌اند احساسات عمومی جریحه‌دار شد، رهبر معظم […]

    آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است

    آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است/ از هارپ (HAARP) چه می دانیم؟ آیا این تکنولوژی مخوف واقعیت دارد؟ دستکاری در آب و هوا تا چه میزان […]

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای ۴٫۴۴/۵ (۸۸٫۸۹%) ۹ امتیازs مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای/ حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زندگی شخصی و سلوک فردی خود چگونه رفتار می کنند؟ چند […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi