جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۱۰ توصیه برای یک مسافرت خارجی خوب

703

بازدید

10 توصیه برای یک مسافرت خارجی خوب

اولین سفری که به شهری می روید مثل آغاز یک مکالمه است. جاهای دیدنی به همان دقتی که شما آنها را مورد سوال قرار می دهید از شما سوال می پرسند! ذهن باز همان طور که در یک گوش دادن به یک گفتگو می تواند مفید باشد، در یک سفر هم شما را به جایی که انتظارش را ندارید هدایت می کند.

هر چه بیشتر بتوانید پیش فرض های خود را در خانه بگذارید و به سفر بروید آنچه که مقصدتان سعی می کند به شما بگوید را بهتر می شنوید.

۱٫ از دقیقه به دقیقه ساعات اول اقامتتان لذت ببرید
از ایمیل و اینترنت و… هر چیزی که شما را به یاد خانه تان می اندازد دوری کنید و فقط خودتان را در آن مکان غرق کنید.

۲٫ از توریست بودن استقبال کنید
ایرادی ندارد دیگران بفهمند که شما گردشگر هستید. از پرسیدن آدرس موزه ملی از یک غریبه بومی خجالت نکشید. شاید او شما را به توری که در همین مسیر است معرفی کند.

۳٫ کاتالوگ های راهنما  را از دست ندهید
به مجله های پر زرق و برقی که روی میزتان است یا بروشورهای مخصوص مهمانان که برای معرفی مکان های دیدنیست بی اعتنا نباشید. اگر این کار را نکنید کجا می توانید اطلاعات ضروری و به درد بخور سفر را پیدا کنید؟

۴٫ از ماجراجویی استقبال کنید
در خیابان ها راه بروید، کوچه پس کوچه های هر شهر و روستا را ببینید و سعی کنید بفهمید چه چیز تازه ای برای کشف کردن وجود دارد.

۵٫ در یک مسابقه  ورزشی یا تئاتر شرکت کنید
سفر فقط بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی یک منطقه نیست. وقتی به شهر یا کشوری سفر می کنید، سعی کنید یک خاطره به یادماندنی در آنجا برای خودتان بسازید. تماشای موزه ها یا شنیدن موسیقی زنده چیزی است که بدون این که لازم باشد به زبان خاصی صحبت کنید معنی را می رسانند. به تماشای مسابقه فوتبالی در کشوری که به آن سفر کرده اید بروید. یا بلیط یکی از اجراهای معروف آن شهر را بگیرید .

۶٫ به کتاب فروشی ها سر بزنید
برای اینکه بفهمید بومی ها به چه چیزهایی علاقه مند هستند این یک راه فوق العاده ست. به عنوان مثال، تقریبا سر همه خیابان های دهلی نو یک کتاب فروشی پر از کتاب هایی در مورد کاخ ها،نساجی ها، عالم روحانی و کاما سوترا وجود دارد. در Salt Lake City کتاب های دیگری پیشنهاد می شود. و در یک کتاب فروشی مستقل مثل “خانه کتاب الیوت بی” که یک نهاد محلی در بندرسیاتل است، جهانی چنان موجز پیدا خواهید کرد که شما را شگفت زده می کند. کنجکاوی در حتی کوچکترین کتابخانه ها نه تنها در تازه ای از یک شهر را برایتان باز می کند بلکه همچنین کتابی خوب برای خواندن در ساعات شب را به شما هدیه می کند.

۷٫ تا ایستگاه آخر در اتوبوس بمانید
انجام این کار در هر جایی عاقلانه نیست اما رفتن تا شش ایستگاه بعدی اتوبوس هم می تواند سودمند باشد. کمترین اتفاق این است که شما می توانید بخش هایی از شهر را ببینید، از منظره پنجره ردیف اول کارهایی که مردم  انجام می دهند را ببینید و در نهایت به یک مقصد شگفت انگیز برسید.

۸٫ هر روز روزنامه بخوانید
تقریبا همه شهرهای بزرگ دنیا یک روزنامه انگلیسی زبان دارند و حتی اگر شما نمی توانید بخوانید عکس ها و تفاوت حروف چاپی کوچک شما را شگفت زده می کند. چه به صفحه تبلیغات مربوط به عروسی روزنامه تایمز نگاه می کنید چه به تیترهای روزنامه های دیگر، روزنامه ها خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید در مورد یک شهر به شما اطلاعات می دهند. به هر حال فهمیدن درباره عادات و علایق و فرهنگ مردم یک شهر یا کشور هم بخش مهمی از سفر شما است.

۹٫ به رستوران های محلی بروید
خوردن غذاها در رستوران های ملی یکی از بهترین راه های آشنایی با مردم و فرهنگ جاییست که به آن سفر می کنید.

۱۰٫ خودتان را در بهترین حس ممکن غرق کنید
کاری کنید که به شما خوش بگذرد. این به معنی پول زیاد خرج کردن یا تجربه کارهای خطرناک نیست. لازم نیست ارزش هایتان را زیر پا بگذارید. فقط هر کاری که می کنید، سعی کنید به شما خوش بگذرد.

منبع:touristha.ir

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    نکاتی ساده که خیلی ها نمی دانند

    ♣ هنگام سکسکه تا جایی که میتوانید نفس خود را حبس کنید و بعد به آرامی تنفس کنید . ♣ اگر در جاده به دنبال ناهار یا شام هستید ، از جایی که کامیون ها نگه داشته اند غذا بخورید .

    این ۹ کار را اول صبح انجام ندهید

    زدن دکمه خاموش کردن آلارم ساعت بیش از یک بار: یک بار به راحتی می‌تواند به پنج بار تبدیل شود و همچنین به مغز می‌آموزد که بیداری را به تعویق بی‌اندازد. بیرون آمدن از رختخواب در اولین روز از هفته یا بعد تعطیلات ممکن […]

    معرفی شاخه های علوم غریبه

    معرفی شاخه های علوم غریبه ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۷ امتیازs شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

    ۹ واقعیت درمورد افراد مطالعه گر

    از کودکی به ما گفته‌اند که کتاب خواندن کار ارزشمندی است و برای ما مفید است. زمانی که سن کمی داشتیم متوجه اهمیت کتاب خواندن نمی‌شدیم و این کار را چندان جدی نمی‌گرفتیم اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباط با افراد تاثیرات […]

    همه چیز درباره ویزای الکترونیکی

    با فراگیر شدن سیستم های الکترونیکی در دنیا اغلب کشورهای سامانه ویزای الکترونیکی برای اتباع خارجی را راه اندازی کرده اند.

    ویتامین U

    ویتامین U از ترکیبات مفید موجود در برخی خوراکی ها از جمله سبزیجات چلپیایی است که بر خلاف نام آن نوعی ویتامین محسوب نمی شود . از جمله فواید احتمالی آن می توان به درمان زخم معده، سلامت ریه، کبد و کلیه، کاهش کلسترول […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi