جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

کد نوفالو چیست ؟

267

بازدید

کد نوفالو چیست ؟

برای درک بهتر کد نوفالو (nofollow ) باید نحوه تعیین اعتبار یک صفحه توسط موتورهای جستجو را بهتر بشناسیم. اگر شما سایتی دارید که صفحه اصلی آن به ۱۰ صفحه داخلی از سایت شما و ۵ صفحه از سایتهای دیگر لینک شده است، شما مجموعا ۱۵ لینک خروجی دارید. زمانیکه سایت دیگری به صفحه اصلی شما لینک دهد به آن لینک ورودی میگوییم. اگر فرض کنیم که شما ۳۰ لینک ورودی به صفحه اصلی خود دارید در مجموع ۴۵ لینک در ارتباط با صفحه اصلی شما هستند.  موتورهای جستجو زمان بررسی صفحه اصلی شما تمام این ۴۵ لینک را بررسی کرده و با توجه به اعتبار این صفحات (پیج رنک و عوامل سئو) پیج رنک شما را محاسبه میکنند. همین شرایط برای سایتهای در ارتباط با شما وجود دارد و یک رابطه دوطرفه را تشکیل میدهد مگر اینکه شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) راه ارتباطی را مسدود کنید.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi