جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب زندگینامه خوناشام _ جلد اول

3,761

بازدید

دانلود کتاب زندگینامه خوناشام _ جلد اول ۴٫۸۸/۵ (۹۷٫۶۲%) ۸۴ امتیازs

دانلود کتاب زندگینامه خوناشام

کتاب زندگینامه خون آشام شامل ۵ جلد است که جلد اول آن با عنوان بازگشت ضحاک تقدیم علاقمندان رمانهای تخیلی میگردد …. صدای بال زدن و جیغ وحشیانه پرنده ای در تاریکی منو از بیحسی که در اون فرو رفته بودم در آورد . سرم را چرخاندم و مهره های گردنم ترق و تروق به صدا درآمدند لباسهایم خیس شده بودند ظاهرا باران باریده بود .



نويسنده / مترجم : افشین جاهد
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 774 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 92

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب نایت ساید : تاوان سخت

5,046

بازدید

دانلود کتاب نایت ساید : تاوان سخت ۴٫۱۷/۵ (۸۳٫۳۳%) ۶ امتیازs

دانلود رایگان کتاب تاوان سخت ( نایت ساید )

شروع کتاب – فصل اول : عمارت پادشاه کوهستان
مرزهای آن مکان تاریک و اسرار آمیز، نایت ساید، به شکلی کاملا محدود شده در داخل شهر لندن قرار گرفته است. و در آن مکان فاسد و جادویی، خدایان و هیولا ها، انسان ها و ارواح، همگی مشغول انجام کارهای خصوصی خود هستند. در جستجوی رویاها و کابوس هایی هستند که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد، آن هم با کمترین بها، تنها با اندکی گرد و خاک گرفتگی. میخواهید شیطانی را احضار کنید یا با فرشته ای بخوابید؟



نويسنده / مترجم : سایت گودلایف - محمد عباس آبادی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.6 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 293

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب داستان راکاناک

3,146

بازدید

دانلود کتاب داستان راکاناک ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۴ امتیازs

 

 



دانلود رایگان کتاب داستان راکاناک

 

 

کتاب رمان راکاناک یک اثر کاملا خیالی است و تمام اشخاص ، مکان ها و اتفا ها حاصل ذهن و تخیل نویسنده است و وجود خارجی ندارند . هرگونه شباهت اشخاص ، مکان ها و اتفاق ها به واقعیت ، کاملا تصادفی بوده و حقیقی نیستند . تمام تلاش نویسنده از خلق این اثر ، این بوده است تا داستانی نزدیک به حقیقت را بیان کند و هیچ منظور دیگری ندارد . اینک بخش کوچکی از این کتاب را قید می کنیم :
 ناگهان صدایی شبیه ریزش بهمن، می شنوم. ناخودآگاه بالا را نگاه می کنم و توده وسیع ماسه را می بینم که به روی من می ریزد. قبل از ریختن روی من از روی غریزه انگشتانم از هم باز می شوند و بدون فکر کردن در مورد عواقبش میله را رها می کنم. مثل رویا چیزی را متوجه نمی شوم و فقط در لحظه ی کوتاهی پشتم تیر می کشد سپس پتکی را احساس می کنم که روی سینه ام کوبیده می شود و  تنگی نفس به سراغم می آید. مثل دست و پا زدن در آب برای به دست آوردن اکسیژن و جلوگیری از خفه شدن، هوا را چنگ می زنم و با  تمام قوا هوا را به داخل می کشم ولی انگار چیزی مانع این می شود تا تنفس انجام شود. سرم گیج می رود و دنیا جلوی چشمانم سیاه می شود…

کتاب داستان درمورد تئوری علمی است که در آینده اتفاق خواهد افتاد و دنیای ما را واژگون خواهد ساخت. دنیای که در تاوان اشتباهات گذشته ها، گریبان گیر آینده ها خواهد شد …

این کتاب را نویسنده محترم معین منصوری فرد به منظور انتشار رایگان در پایگاه اینترنتی takbook تقدیم کرده اند .

 

 



نويسنده / مترجم : معین منصوری فرد
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 377

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi