جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب هستی و نیستی

59,791

بازدید

دانلود کتاب هستی و نیستی ۴٫۴۲/۵ (۸۸٫۴۶%) ۲۶ امتیازs
دانلود رایگان کتاب هستی و نیستی از پل سارتر

کتاب هستی و نیستی رساله‌ای دربارهٔ هستی ‌شناسی پدیدارشناسانه از نظر بسیاری از فیلسوفان و ناقدان مهم‌ترین کار فلسفی سارتر است برخی آن را یکی از برجسته ‌ترین آثار فلسفی سدهٔ بیستم دانسته‌اند. آندره گرز به درستی گفته که کتاب سارتر هدفی تازه در پیش رو داشت که حتی پدیدارشناسی آلمانی نیز به آن بی توجه مانده بود.سارتر می‌خواست پدیدارشناسی واقعیت ویژهٔ آگاهی را بیان کند.
این کتاب تاثیر گرفته از کتاب هستی و زمان هایده گر می باشد . سارتر از دو نکته در هستی و زمان هایدگر تاثیر گرفته بود.یکی اهمیت بنیادین مفهوم هستی در فلسفه و دیگری اهمیت تحلیل دازاین .این کتاب همچنین رابطه بین متنی با «هستی و زمان» دارد.
فهم فلسفه سارتر با دشوارنویسی های اودر بادی امرکار مشکلی است زیرا سارتر نیز مانند سایر فلاسفه همزمان خود فلسفه پیشین را در خود هضم کرده و از مجموع آنچه دیده و شنیده بود ، ضمن اینکه برای خود نظریه خاصی داشت فلسفه جدیدی بنام هستی و نیستی بوجود آورده که بنا به عقیده او اساس تمام مقوله های عالم هستی است.
فلسفه سارتر در بسیاری از جهات از نظر کلی با آنچه هکل درپدیده شناسی خود تفسیر کرده بی شباهت نیست و حتی در بعضی از قسمتها قدمی فراتر گداشته و کلیات هستی را بطور مجرد تجزیه و تحلیل نموده است .
هستی و نیستی پرفروش‌ترین کتاب فسلفی قرن بیستم در فرانسه شناخته شد.

خواندن این کتاب سودمند را به دوستداران علم فلسفه پیشنهاد میکنیم


نويسنده / مترجم : ژان پل سارتر
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3.7مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 420

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi