جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

تکنیک های منسوخ شده سئو

435

بازدید

تکنیک‌های منسوخ شده‌ی سئو

سئو دنیای تغییرات و تحولات مدام است. پس جای تعجب نیست که برخی روش‌های بهینه‌سازی، پس از چندی عمرشان به سر برسد و کارایی خودشان را از دست بدهند. در این مقاله‌ با ۹ مورد از این تکنیک‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم. تکنیک‌هایی که برخی افراد، مخصوصا در وب فارسی، همچنان بر آن پافشاری می‌کنند و حاضر نیستند از آن‌ها دل بکنند، اما در واقع مدت‌هاست که دیگر اثربخشی سابق را از دست داده‌اند.
امسال، سال ۲۰۱۵ است. اما هر چه جلوتر آمده‌ایم، دنیای سئو برای بازاریابان اینترنتی آسان‌تر نشده است. مخصوصا با توجه به آپدیت‌های الگوریتم پاندا و پنگوئن که در طی چند سال اخیر اتفاق افتاده‌اند، جای تعجب نیست که وضعیت دنیای سئو، دائم در حال تغییر و تحول باشد.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi