جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود رایگان کتاب شکست جن

40,493

بازدید

دانلود رایگان کتاب شکست جن ۴٫۵۱/۵ (۹۰٫۲۰%) ۴۹ امتیازs

دانلود رایگان کتاب شکست جن بقلم شبگرد

کتابی که می خوانید شامل تجربیات یک انسان نه چندان معمولی واقعی است که با اینکه خودش هم باورش نمی شود گیر جن ها افتاده ، نوشته است بله من با جن ها ارتباط دارم همین الان هم که اینها را می نویسم جن ها کنار من حضور دارند و تک تک جملاتی که می نویسم می بینند نمی توانم بفهمم چرا جن ها را درک می کنم یا چرا جن ها به من گیر دادند در صورتی که نه نابغه ام نه پرزور و در واقع هوش و عقل آن چنان بالایی هم ندارم نباید هم داشته باشم چونکه جن ها نمی گذارند آن طور باشم.آیه ای در قرآن هست که می گوید شیطان و قبیله اش را کسی درک نمی کند ولی اولیاء خدا و کسانی که اهل تهذیب نفس باشند آنها را درک می کنند . کتاب شکست جن تقدیم به همه علاقمندان به علوم غریبه میگردد.



نويسنده / مترجم : شبگرد
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 94

 ادامه مطلب + دانلود...

۶روش کلیدی برای برنامه ریزی بهتر

1,082

بازدید

۶روش کلیدی برای برنامه ریزی بهتر ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز
 در این مقاله با استفاده از ۶ تکنیک، روش برنامه ریزی صحیح را بررسی می‌نماییم تا بتوانیم امور زندگی و کاری خود را با دقت و برنامه‌ی صحیح به سمت موفقیت نیل دهیم.
یکی از دغدغه های انسان‌ها به ویژه مدیران و کارآفرینان زمان‌بندی و برنامه‌ریزی صحیح است. مدیری را در نظر بگیرید که به دلیل مشغله‌ی فراوان، قرار‎های ملاقات و یا تلفن‌های کاری متعددی را در برنامه کاری خود دارد و همیشه اتفاقات غیر منتظره مثل یک قرار ملاقات ناگهانی یا یک جلسه اضطراری در کمین مدیران است. یک مدیر برای آنکه بتواند در سمت خود به موفقیت دست یابد باید برنامه‌ریزی دقیقی برای امور روزانه، هفتگی و حتی ماهانه خود داشته باشد تا خودش را در برابر بی‌برنامگی ها در امان بدارد.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

تاریخچه برنامه ریزی

4,170

بازدید

تاریخچه برنامه ریزی ۳٫۷۳/۵ (۷۴٫۵۵%) ۱۱ امتیازs
چگونگی توصیف تاریخ و پیشینه برنامه‎ریزی، به آنچه که از برنامه‎ریزی برداشت می‎کنیم ارتباط دارد. از این به بعد در رابطه با جزئیات بیشتری از تعریف برنامه‎ریزی بحث خواهیم کرد. امّا در قالب دیدگاه و دورنمای نظر ما تعریف برنامه‎ریزی قابل مقایسه نمی‎باشد.
(اندازه) میزان چنین تعریفهائی دارای وسعتی از گستردگی به اندازه یک جهان تا کوچکی یک فعالیت محدود می‎باشد، این دیدگاههای متفاوت، تصورات بسیار متفاوتی از تاریخ و چگونگی گسترش برنامه‎ریزی تا به امروز را ایجاد می‎کنند.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

اتاق فکر، نیاز امروز مراکز تصمیم گیری

1,108

بازدید

اتاق فکر، نیاز امروز مراکز تصمیم گیری ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز
اشاره:
مدتهاست که در محافل سیاسی ایران از اتاق فکر سخن گفته می شود و افرادی با آن مخالفت کرده و آن را معادل منبع توطئه دیده و گروهی دیگر نظیر صاحب این قلم از این پدیده دفاع کرده و آن را برای نظام اجرایی کشور مفید تلقی می کنند.
اما شاید لازم بود پیش از طرح بحث اتاق فکر و یا حداقل همزمان با طرح این بحث تعریف، تاریخچه و انواع اتاق فکر مورد تحلیل، تبیین و بازشناسی قرار می گرفت. در همین راستا …..



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi