جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانستنی‌های مهم درمورد قرص‌های خواب

292

بازدید

این روزها استفاده از قرص‌های خواب بسیار شایع است و به طور قطع، شما هم در اطرافیانتان کسی را می‌شناسید که قرص خواب بخورد. درباره درستی و نادرستی مصرف این قرص‌ها، چگونگی مصرف و اثرات مثبت و منفی آنها پرسش‌های بسیاری وجود دارد.

 

در هر سال یک نفر از هر ۴ آمریکایی قرص خواب می‌خورد و این میزان در زنان بیشتر است. یک زن از هر ۳ زن امریکایی چند بار در هفته قرص خواب مصرف می‌کند. چرا زنان تا این اندازه در خوابیدن مشکل دارند. علت این امر مانند تعداد قرص‌های خوابی که در بازار وجود دارد، بسیار است،مانند اضطراب، افسردگی، بیماری‌های مزمن، سندرم پاهای بی‌قرار، آپنه خواب، خستگی‌های مفرط روزانه و بسیاری علت‌های دیگر. با وجود این همه علت، هیچ تعجبی ندارد که این همه محصولات برای کمک به خوابیدن ما وجود داشته باشد.
ولی، درباره قرص‌های خواب که در بسیاری موارد می‌توانند مفید واقع شوند، شک و شبهه و دانستنی‌های درست و نادرست بسیاری وجود دارد. بعضی از آنها پس از چند ساعت اثر خود را از دست می‌دهند و بعضی از آنها را نباید با داروهای خاصی هم‌زمان مصرف کرد. پس، هنگامی که می‌خواهید قرص خواب بخورید، باید پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را بدانید. بعضی از این پرسش‌ها عبارت‌اند از:



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi