جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب داستان نناقا

4,268

بازدید

دانلود کتاب داستان نناقا ۳٫۴۴/۵ (۶۸٫۸۹%) ۹ امتیازs

دانلود کتاب داستان نناقا

دانلود کتاب داستان نناقا

کتاب نناقا داستانی بلند و سرگرم کننده است . در بخشی از این داستان آمده :
نناقا داشت برای سعید یک کلاه قرمز می بافت . از وقتی مجبور بود روی تخت بماند ، صبح تا شب بافتنی می بافت . برای هر کدام از ما چند تا کلاه و دستکش و جوراب و شال و بلوز و ژاکت بافته بود ؛



نويسنده / مترجم : مهدی احمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 86

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب اتفاق آنطور که نوشته میشود میافتد

2,589

بازدید

دانلود کتاب اتفاق آنطور که نوشته میشود میافتد ۴٫۰۸/۵ (۸۱٫۵۴%) ۱۳ امتیازs

دانلود کتاب اتفاق آنطور که نوشته میشود میافتد

شب شرجی ، گرم و طاقت فرسا ، مثل سرب غلیظ و سنگین بود . دیر وقت به خانه رسید ، مست و از دست گرما کلافه ی کلافه ، دوش آب خنکی گرفت و آبچکان به طرف رختخواب رفت . همانطور که عادتش بود روی پهلوی راست دراز شد و بعد از مدتی صدای نفس هاش بلند و یکنواخت شد . شب شرجی طاقت شکن اما آرام نبود .



نويسنده / مترجم : ایرج رحمانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.8 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 360

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب شهرناز

4,770

بازدید

دانلود کتاب شهرناز ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs

دانلود رایگان کتاب شهرناز

حاج میرزا سید یحیی دولت آبادی (۱۳۱۸ـ۱۲۴۱خورشیدی) شاعر، خوشنویس، نویسنده و از پیشگامان فرهنگ نوین در ایران و مؤسس مدرسهٔ سادات بوده‌است. وی ازجمله مشهورترین و بزرگ‌ ترین رجال سیاسی عصر مشروطه و دوران پس از آن تا اوایل حکومت رضا شاه به شمار می‌آید و پست‌های سیاسی بسیاری چون چندبار نمایندگی مجلس شورای ملی را در مقاطع متعدد تجربه کرد. کتاب شهرناز از آثار فاخر اوست .



نويسنده / مترجم : یحیی دولت آبادی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 5.2 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 260

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب دروغی که تمام زندگی ام بود

6,811

بازدید

دانلود کتاب دروغی که تمام زندگی ام بود ۴٫۵۱/۵ (۹۰٫۲۶%) ۳۹ امتیازs

دانلود رایگان کتاب دروغی که تمام زندگی ام بود

چی میشه اگه بفهمی تمام باورهای ذهنت دروغه…چی میشه اگه بفهمی همه ی اطرافیانت دروغن…اگه ببینی کسی که تمام زندگیته یه دروغ محض باشه…یه دروغ می تونه تمام زندگیت رو خراب کنه…درست همانطور که مال من رو خراب کرد…یک دفعه با یه دروغ از عرش به فرش می رسی…با شنیدنش از بالای برج بلند رویاهات پرت می شی پایین…سقوط می کنی…



نويسنده / مترجم : ساینا مقدسی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 996 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 369

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب جادوی آویژگی

2,210

بازدید

دانلود کتاب جادوی آویژگی ۳٫۸۶/۵ (۷۷٫۱۴%) ۷ امتیازs

دانلود رایگان کتاب جادوی آویژگی

کتاب جادوی آویژگی یک رمان عاشقانه و نوشته مهدی زارع میباشد. نویسنده سعی کرده تمامی شخصیت ها و فضا سازی ها برای خواننده قابل درک باشد و از جملات ساده و روان استفاده کند. آویژه در لغت به معنی خالص و پاگیزه است. فصل اول کتاب : پیش درآمدی بر شخصیت ها
امروز تولد ۲۵ سالگیم بود ، همه اعضای خانواده دور هم جمع شده بودند و برای تدارک شام تلاش می کردند . هنوز برادرم از سر کار برنگشته بود . حامد که دو سال از من کوچکتره یک شرکت جمع و جور در زمینه واردات قطعات کامپیوتر داره . به موبایلش زنگ زدم طبق معمول خاموش بود . تو دفترچه تلفن شماره محسن صمیمی ترین دوستش رو پیدا کردم ، حامد و محسن از دوستان دوران مدرسه هم هستند و چند سالی میشه که علاوه بر دوام دوستی با هم همکارند …..



نويسنده / مترجم : مهدی زارع
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 4.2 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 255

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب خدا جونم من سر حال نیستم!

1,948

بازدید

دانلود کتاب خدا جونم من سر حال نیستم! ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود رایگان کتاب خدا جونم من سر حال نیستم

یک زن قصد دارد در انتخابات شهر و روستا شرکت کند. در ایام انتخابات احساس می‌کند که شوهرش به او خیانت کرده و دست به دامن خانم مهندس می‌شود که سر از کار آنها درآورد…… کتاب خدا جونم من سر حال نیستم ! را تقدیم داستان خوانان می کنیم امید که مورد پسند واقع شود .



نويسنده / مترجم : حامد احمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 78

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت

2,039

بازدید

دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت ۱٫۷۸/۵ (۳۵٫۵۶%) ۹ امتیازs

دانلود رایگان کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت

محمد رضا نظری دارکولی معروف به کافکای ایران ، متولد شهرستان دلفان ، یکی از شهرستانهای کوهستانی ایران است . وی نویسنده کتاب راهنمای داستان نویسی است که تعاریف تازه ای از عناصر داستان وارد ادبیات داستانی کرد . استاد دارکولی ، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی است و منتقدان ادبی او را سردمدار ادبیات داستانی نوین ایران می دانند . ادبیات دارکولی سمبلیک ، سوررئال و سیال ذهن است . ادبیات دارکولی ریزبینانه درماندگی های بشر را به تصویر می کشد . ادبیات دارکولی خواهان صلح جهانی است . رمان های محمد رضا نظری دارکولی در لس آنجلس آمریکا منتشر شده اند . کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت برای ارتقای هنر و نویسندگی می باشد .

در این رمان مردمی می بینیم که مهربان و بخشنده هستند، آداب مهر ورزی و برادری دارند، شب نشینی و گردهم آیی رایج است، دست گیری از نیازمند فرهنگ است، سفره ها مشترک و دل ها به هم نزدیکند. در این رمان فرهنگ زیبای ایرانیان را می بینیم فرهنگی که در آن، زن موجودی مقدس است. چنان که برای  برطرف شدن خشکسالی زن های مقدس مراسمی با نام « گاروا » برگزار می کنند. در این مراسم زنها با چوب به جان هم می افتند تا خداوند دلش بسوزد و راه باران را بگشاید. زن پیش قدم می شود چون خالی از شرارت است و قلب پاک دارد. به این عقیده خداوند به خاطر رضایت دل آنها خشکسالی را از میان برده و فراوانی می دهد. جشن های زیبا و پاک ایرانی در این کتاب نشان می دهند، ایرانی همیشه پر انرژی و شادکام بوده است.  



نويسنده / مترجم : محمد رضا نظری دارکولی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.3 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 264

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب رمان وحشی

8,733

بازدید

دانلود کتاب رمان وحشی ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۴ امتیازs

دانلود رایگان کتاب رمان وحشی

کتاب رمان وحشی به قلم جواد فاضل را تقدیم رمان دوستان می کنیم . حق نشر: رایگان



نويسنده / مترجم : جواد فاضل
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 8.4 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 303

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب رمان توسکا

71,302

بازدید

دانلود کتاب رمان توسکا ۴٫۳۷/۵ (۸۷٫۴۲%) ۸۹ امتیازs

دانلود رایگان کتاب رمان توسکا

دختری از جنس همه دخترا … که ناخواسته وارد راهی می شه که براش خیلی چیزا به وجود می یاره … شهرت … رقابت … ثروت … و چیزی که توی عقلش هم نمی گنجید هیچ وقت … عشق!!! عشقی از نوع ناب در روزگاری که نامش هم کیمیاست .. کتاب رمان توسکا را تقدیم علاقمندان میکنیم .
حق تکثیر: آزاد



نويسنده / مترجم : هما پور اصفهانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3 مگا بایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 368

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب بنفشه سفید

5,543

بازدید

دانلود کتاب بنفشه سفید ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs

دانلود رایگان کتاب بنفشه سفید

 روایت زندگی دو زن از دو فرهنگ با دردی مشترک، داستان قاچاق زن‌های ایرانی به کشورهای عربی و مشکلات ترنسجندرها در کشورهایی همچون ایران. نویسنده با پرداخت به موضوعات حساسی که ذکر شد، گامی جسورانه برداشته است. «امیدوارم از خواندن این کتاب لذتی نبرده و فقط به تفکری کوتاه بسنده کنید.»

نویسندۀ  کتاب بنفشۀ سفید شما را به خواندن داستانی سرگرم کننده و مفرح دعوت نمی‌کند. او با گفتن همین دو جمله در ابتدای کتاب خواننده را به مبارزه می‌طلبد واز همان ابتدا اعلام می‌کند قصدش بیان حقایقی است که قطعا برای بسیاری از ما خوشایند نخواهد بود. بنفشۀ سفید روایت آدم‌هایی است که با ظاهری جز آنچه از درون هستند به دنیا می‌آیند و در کشوری همچون ایران مجبورند در قفسی به نام بدن ظاهری زندگی کنند و اگر روزی بخواهند قفس بشکنند، آدم‌های دیگر معلوم نیست با این انسان جدید چه رفتاری در پیش بگیرند.

بنفشۀ سفید داستان دخترانی است که به هزار و یک دلیل مجبور به تن فروشی در کشورهای همسایه می‌شوند و جسم و روح آنها در این بازی هولناک زیر چرخ دنده‌های مافیای قاچاق زن خرد می‌شود. رمان بنفشۀ سفید را بخوانید تا با گوشه‌ای از آنچه که همیشه در ایران به جرم خلاف شرع و اخلاق، سانسور شده و نادیده گرفته شده آشنا شوید.

 

 



نويسنده / مترجم : یاسمن نسا
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 406

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi