جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب آداب معاشرت در زندگی روزمره

108,980

بازدید

دانلود کتاب آداب معاشرت در زندگی روزمره ۴٫۴۶/۵ (۸۹٫۱۹%) ۱۶۱ امتیازs

دانلود کتاب آداب معاشرت

در این کتاب با آداب معاشرت با دیگران آشنا میشوید.
کتاب آداب معاشرت فقط مختص رفتار شما در هنگام فقط صرف غذا نیست ، بلکه آداب معاشرت انعکاسی از چشم انداز کلی شما در روابط اجتماعی و زندگی جمعی است. اینکه در اتوبوس شلوغ جایتان را به پیرمردی که ایستاده است ندهید ، چیزی که در مورد شما به همه آنهایی که بیننده هستند می فهماند این است که حاضر نیستید لحظاتی راحتی خود را به خاطر دیگری به خطر بیندازید. در اکثر موقعیت ها ، تصویر و ظاهر شما بخشی از چیزی نیست که توصیف کننده شماست ؛ بلکه همه آن چیزی است که شما را توصیف می کند. کسانی که چیزی در مورد شما نمی دانند با تنها اطلاعاتی که در دست دارند جای خالی ها را پر می کنند، و آن چیزی نیست جز آنچه از رفتار و کردار شما می بینند. صرف نظر از فکری که شما در مورد خودتان دارید، یک عادت اجتماعی بد می تواند معیار فکر دیگران نیست به شما شود .



نويسنده / مترجم : منصور احمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 350 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 26

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi