جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب شازده کوچولو

290,582

بازدید

دانلود کتاب شازده کوچولو ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱۱ امتیازs

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : احمد شاملو





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب عجایب علوم

    دانلود کتاب عجایب علوم ۳٫۸۷/۵ (۷۷٫۳۳%) ۱۵ امتیازs کتاب عجایب علوم یا سرگرمی با قوانین فیزیک تقدیم علاقمندان می گردد. چه کنیم تا یادگیری را تسریع کنیم . چه ترتیبی اتخاذ نمائیم تا دانش آموزان مطالب را خوب یادگرفته . این سوالیست که برای […]

    دانلود کتاب ننه سرما و عمو نوروز

    دانلود کتاب ننه سرما و عمو نوروز ۴٫۴۷/۵ (۸۹٫۳۶%) ۴۷ امتیازs شخصیت های عمو نوروز و ننه سرما در روایت های کهن ، نمادی از تغییر و تحول در طبیعت و احوال ما انسانهاست . ننه سرما به عنوان نماد سکون و انجماد و […]

    دانلود کتاب شعرهای کودکانه

    دانلود کتاب شعرهای کودکانه ۴٫۳۴/۵ (۸۶٫۷۹%) ۵۶ امتیازs کتاب ” شعرهای کودکانه ” را تقدیم فرزندان و نوباوگان عزیز می کنیم . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز شاعر آن به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب شیر و موش

    دانلود کتاب شیر و موش ۴٫۴۵/۵ (۸۹٫۰۲%) ۵۱ امتیازs کتاب مصور حاضر ، داستان ” شیر و موش ” از کتاب ” کلیله و دمنه ” است که به نثری ساه و روان ، برای کودکان بازنویسی شده است . هدف از نگارش این […]

    دانلود کتاب ایوان و اسب کوچکش

    دانلود کتاب ایوان و اسب کوچکش ۲٫۲۵/۵ (۴۵٫۰۰%) ۴ امتیازs «ایوان و اسب کوچکش» یک قصه افسانه­ ای از کشور روسیه است که در سال ۱۸۳۴ م. نگاشته شده. و در سال ۱۹۴۲ به انگلیسی ترجمه گردیده.

    دانلود کتاب آشنایی با فصلها

    دانلود کتاب آشنایی با فصلها ۴٫۲۲/۵ (۸۴٫۳۵%) ۹۲ امتیازs آموزش فصول اولین قدم برای آگاهی دادن به کودکان دنیای اندیشه در مورد شرایط زمانی می باشد . آموزش این مورد به کودکان معمولا از سن ۴ یا ۵ سالگی باید شروع شود چون نوآموزان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi