جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اهرام ثلاثه

479

بازدید

اهرام ثلاثه ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

       اهرام ثلاثه شامل دسته جات کاخ های عظیم است که از زمان های پیشین باقی مانده اند و یادگاری از مردمان قدیم بوده است که چگونه باهوش و تدبیر خود ، بدون داشتن وسایل و تجهیزات پیشرفته ، کاخ هایی بسیار زیبا و منظم ساخته اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تحقیق راجع به اهرام ثلاثه داشته باشیم که یکی از آثار و عجایب جهان می باشد و در سرزمین کهن مصر قرار دارد.
       علیرغم مشکلاتی که این تحقیق و پژوهش داشته ، مثل کمبود منابع و نرم افزارها در این خصوص باز هم گروه ها را بر آن داشت که نهایت سعی و تلاش خود را بکنیم.
       از نخستین دورانی که جهان هستی ایجاد گردید و انسان بر روی زمین ظاهر گشت همیشه با دو نیروی متحاظم و متضاد روبه رو بوده است. یکی نیروی راستی و درستی و دیگری تباهی و ظلمت، یکی خدایی و یکی شیطانی و همین دو نیرو سرنوشت انسان را رقم زده است. انسان از نیروی خدایی و خوبی کمک گرفته و با هوش و زکاوتی که داشته است، در طول تاریخ آمادگی را با توجه به فرهنگ و رسوم و تمدن هر دوره ای به یادگار گذاشته است که نشان دهنده ی فهم و اندیشه و زندگی مردم در آن دوره می باشد.
       آری داستان گذشتگان سراسر پند و اندرز است و می تواند چراغ راه ها آینده سازان کشور باشد. ما اگر این آثار را با دقت مطالعه و بررسی کنیم و از هنر گذشتگان راهنمایی بجوییم می توانیم بیشتر پی به ارزش هنر در تمدن های مختلف ببریم.

دانلود کتاب






برچسب ها

مطالب مشابه با این مطلب

    کارنامه تحصیلی احمد شاه قاجار در ۱۳ سالگی + عکس

    احمد شاه آخرین پادشاه سلسلۀ قاجار بود که در سال ۱۲۸۸ شمسی در ۱۲ سالگی به سلطنت رسید و در سال ۱۳۰۴ با رای مجلس شورای ملی از سلطنت خلع شد.

    ماهیت قضایی روابط خارجیان در دوره قاجار

    خارجیان علاقه خاصی به نظام قضایی ایران داشتند؛ زیرا تا سال ۱۳۴۷ه.ق/ ۱۹۲۸م از حقوق ویژه کاپیتولاسیون استفاده می‌کردند.

    عکس هایی رمزآلود از بناهای متروکه

    عکس هایی رمزآلود از بناهای متروکه ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک هنرمند و عکاس فرانسوی به نام دیمیتری، در صفحه اینستاگرام خود دست به کار جالبی زده است. او که یک طراح گرافیک است، به تاریخ و بقایای بناهای تاریخی بسیار علاقه دارد.

    نظریه ویل دورانت درباره عشق

    نظریه ویل دورانت درباره عشق/ ویل دورانت در کتاب لذات فلسفه قسمت چهارم، بحثهای بسیار مفصل و جامعی در زمینه مسائل جنسی و خانوادگی به عمل آورده است.

    تحلیل شخصیت شمر

    تحلیل شخصیت شمر ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs تحلیل شخصیت شمر/ تحلیل شخصیت شمر/ یکی از افراد مقابل ابا عبدالله الحسین علیه السلام، شمر بن ذی الجوشن است. از فرماندهان سپاه امام علی در جنگ صفین و جانباز امیر المومنین کسی که در میدان جنگ […]

    رمزگشایی از یک جراحی شیطانی

    رمزگشایی از یک جراحی شیطانی/ رمزگشایی از یک جراحی شیطانی؛ جمجمه‌هایی که سوراخ می‌شدند: هزاران سال پیش، یک شیوه خاص جراحی به نام (Trepanation) وجود داشت که در آن جمجمه سر بیمار را بوسیله‌ی نوعی مته بخصوص سوراخ می‌کردند. مردم دنیای باستان از این […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi