جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

خدمات پست

505

بازدید

پست رستانت (Poste Restante)

اگر شما فاقد نشانی ثابت و مشخصی هستید و یا اگر برای مدت کوتاهی به شهری سفر کرده‌اید و نشانی خاصی ندارید یا نمی‌خواهید آن را به دیگران بدهید، می‌توانید از سرویس “پست رستانت” استفاده کنید.
برای بهره‌گیری از این خدمت پستی با هماهنگی اداره کل پست مرکزی شهری که در آن به سر می‌برید، یکی از شعبات پستی آن شهر را به عنوان آدرس خود مشخص و سپس از فرستندگان بخواهید با استفاده از سرویس پست رستانت مرسولات موردنظر را به نام شما در مقصد ارسال نمایند.
مسافران، جهانگردان، تجار و پیمانکاران و هر متقاضی دیگری می‌توانند از مزایای این خدمت پستی بهره‌مند گردند.
مهلت نگهداری مرسولات پست رستانت به غیر از ماه ورود، دو ماه است.
به خاطر داشته باشید در محل نشانی اینگونه مرسولات باید عبارت “پست رستانت” با حروف درشت درج شود. به کار بردن حروف اختصاری، نام کوچک (بدون ذکر نام خانوادگی)، ارقام قراردادی بین فرستنده و گیرنده و یا نام مستعار مانع پذیرش مرسوله خواهد شد.

دو قبضه     26/05/1383
به منظور آسایش خاطر مشتریان از تحویل مرسوله به گیرنده و یا با داشتن مدرک تحویل در مواقع ضروری، سرویس دو قبضه پیشتاز ایجاد شده است.
کارت دو قبضه در قطع A6، از جنس مقوای مرغوب و مطابق با استاندارد و اطلاعات این سرویس طراحی گردیده است.
مشتریان در صورت نیاز، کارت مذکور را تکمیل و به همراه مرسوله در قبال پرداخت تعرفه جداگانه به میزان ۱۷۵ ریال تحویل می دهند.
عین مرسوله و کارت به مقصد ارسال و در قبال تحویل مرسوله، امضاء گیرنده بر روی کارت اخذ و مجدداً از طریق سرویس پیشتاز به فرستنده عودت می گردد.
از آنجایی که بیشترین مرسولات پیشتاز جنبه اداری و اقتصادی داشته و به هنگام تحویل و تحول، عنوان دو قبضه در برگهای ثبت قید و مشخص می گردد، بنابراین برگشت اینگونه قبضها به دست فرستنده تضمین خواهد شد.

 

پیک ویژه     26/05/1383
در عصر کنونی، سرعت سیر مرسولات از اساسی ترین نیازهای مشتریان است. به همین منظور پست پیشتاز اقدام به برقراری سرویس پیک ویژه در سطح شهر تهران بزرگ نموده است . شهروندان تهرانی با استفاده از سرویس پیک ویژه می توانند مرسوله خود را در کمتر از دو ساعت به دست گیرنده برسانند .پس از تماس با شماره تلفنهای ۳-۸۷۴۳۶۰۰ پیک  ویژه مستقر در مرکز منطقه ۱۵ پستی بلافاصله موتورسوار موزع به آدرس مشتری اعزام و پس از دریافت مرسوله و اخذ کرایه پستی سریعاً و بطور مستقیم به آدرس گیرنده مراجعه نموده و مرسوله را تحویل می دهد.
 

واحد ارتباط مردمی     26/05/1383
مردم، به عنوان مصرف کنندگان و مشتریان خدمات پستی، در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردارند .
دفتر ارزشیابی، بازرسی و حمایت از مشتری این شرکت، به منظور آگاهی از نظرات، پیشنهادات، انتقادات و همچنین پیگیری شکایات مشتریان گرامی تاکنون اقدامات مهمی انجام داده که راه اندازی واحد ارتباطات مردمیاز مهم ترین آنهاست .
کلیه هموطنان عزیز می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۸۴۱۱۱۱۱ به صورت شبانه روزی ، به طرح نظرات،انتقادات و شکایات خود بپردازند
 واحد ارتباطات مردمی نیز در راستای سیاست پاسخگویی، ضمن بررسی سریع مسایل مطرح شده، حداکثر ظرف۴۸ ساعت به شکایات و انتقادات رسیدگی کرده و پاسخ ها و    توضیحات لازم را به مشتریان منعکس خواهد نمود
علاوه بر آن، مشتریان محترم می توانند از ساعت ۸تا ۱۷ روزهای غیر تعطیل به طور مستقیم، اطلاعات مربوط به کد پستی ده رقمی خود را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که شهروندان ساکن تهران بزرگ علاوه بر شماره مذکور ،  می توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۰ اطلاعات کد پستی خود را دریافت نموده و شکایات و انتقادات خود را مطرح نمایند

 

صندوق پست صوتی     26/05/1383
شما می توانید به جای استفاده از منشی تلفنی یک صندوق پست صوتی داشته باشید.
پست صوتی نسبت به منشی تلفنی مزایای بیشتری دارد. از جمله :
۱ـ لازم نیست شماره تلفن منزل یا محل کاری را به دیگران داده و یا آن را اشغال کنیم.
۲ـ دریافت و ارسال پیام بدون محدودیت مکانی و زمانی، در هر وقت از شبانه روز، امکان پذیر است.
۳ـ برای دریافت یا ارسال پیام، نیازی به تلفن شخصی نیست و مردم می توانند از تلفن های همگانی نیز برای این منظور استفاده کنند.
۴ـ مشترکین دارای شماره رمز مخصوصی هستند که تنها خودشان و یا کسانی که شخصاً شماره رمز را در اختیار آنها گذارده اند، می توانند کلیه پیام های صندوق پستی شان را بشنوند. بنابراین امکان دسترسی دیگران به پیام های شخصی افراد غیر ممکن است.
۵ـ هزینه های این سرویس، بسیار کم و ارزان است.
 
مدیران ارشد، مسئولان روابط عمومی ، و بخش بازاریابی سازمانها، وزارتخانه ها، شرکت ها، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کسبه و بازار، رسانه های جمعی و… با استفاده از این سرویس می توانند ارتباط با بخشهای مختلف مردم، مشتریان و  مصرف کنندگان خود را حفظ نموده و ارتباطات مردمی خود را سامان بخشند.
اساتید، دانشجویان و همه مردم، به ویژه کسانی که در محل خاصی مستقر نبوده و نیازمند ارتباط هستند، می توانند از این سرویس استفاده کنند.از صندوق پستی می توان عـلاوه بر ارسـال و دریـافت پیـام هـا، برای پخش پیام های بازرگانی و پیام های ضروری به جمع کثیری از مشترکان دارای صندوق پستی نیز استفاده کرد.
مردم می توانند پس از گرفتن شماره ۸۷۴۹۲۰۱، شماره صندوق پست صوتی مشترک را وارد و پیغام خود را برای آنها بگذارند و مشترکین نیز می توانند پس از گرفتن شماره و وارد کردن شماره صندوق پست صوتی  و شماره رمز خود ، کلیه پیام‌ها را بشنوند.
 
علاقمندان به استفاده از این سرویس پستی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۱-۸۷۴۴۴۸۰ تماس گرفته و برای اشتراک صندوق پست صوتی به خیابان شریعتی ، نرسیده به خیابان هویزه ، کوچه عمادیان ، مرکز خدمات ماشینی شرکت پست، امور مشترکین مراجعه نمایند
 
بیمه پولی     26/05/1383
شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به منظور تامین نیاز مشتریان به ارسال وجه نقد، اسناد و اوراق بهادار و در جهت تضمین و امنیت محتویات مرسولات، سرویس بیمه پولی را راه‌اندازی کرده است.
به همین منظور، پاکت مخصوص بیمه پیشتاز با برچسب ویژه (هالوگرام) دارای ضریب ایمنی بالا و مطمئن (ضد سرقت) طراحی گردیده است. جنس پاکت از نوع مرغوب و مقاوم بوده و از داخل دارای روکش پلاستیکی  جهت جلوگیری از نفوذ مایعات و صدمه زدن به محتویات می باشد.
مزیت دیگر این سرویس نسبت به سرویس سفارشی در آن است که از دوختن و لاک و مهر نمودن وجه نقد که یک روش سنتی است، خودداری و سبک کار اصولی خواهد شد. این کار مانع صدمه زدن به اسکناس و اوراق بهادار و همچنین عدم تطویل عملیات و مصرف وسائلی چون نخ و لاک خواهد شد

 
کد پستی ده رقمی،یگانه کد شناسایی مکان ها     26/05/1383
هرمکان، تنها باید یک شماره یا پلاک شناسایی منحصر به فرد داشته باشد که در جاهای دیگر از آن استفاده نشود. این در حالی است که تاکنون، پلاک‌ها تنها در محدوده خاص خود مفهوم داشته و بدون ذکر نشانی کامل و قابل بهره‌برداری نبودند. ضمن آنکه، تغییر اساسی محله‌ها، خیابانها و کوچه‌ها و نیز افزوده شدن مکان‌های جدید، همواره مشکلات بسیاری را موجب شده است. علاوه برآن هریک از سازمانها و شرکتهایی که به نحوی خدماتی را به مردم ارائه می‌دادند، برای خود پلاکهای خاصی داشتند و این مسئله هم موجب تداخل و سردرگمی در شناسایی پلاکها می‌شد.
اگرچه استفاده از کد پستی ۵ رقمی موجب شد تا با وجود هرگونه تغییر در نام معابر و پلاک اماکن، هیچگونه خلل و رکودی در توزیع مرسولات پستی به وجود نیاید و سرعت و دقت در ارسال آنها افزایش یابد، اما استفاده از این کد، نیاز به نوشتن نشانی را به طور کامل مرتفع نساخت و مکانها را قیقا مشخص نمی‌نمود.
بنابراین، پس از کارشناسی به عمل آمده، بنا شد که با افزودن ۵ رقم دیگر به کد پستی پنج رقمی، برای هر مکان اعم از مسکونی، تجاری و اداری، یک کد منحصر به فرد و یگانه در نظر گرفته شود.
با تصویب قانون “الزام اختصاص شماره ملی و کد پستی برای کلیه اتباع ایرانی” در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ در مجلس شورای اسلامی، استفاده از پلاک کد پستی ده رقمی به عنوان یگانه کد شناسایی مکانها قانونی شد. برای این کد دو هدف عمده مطابق شده که عبارتند از:
۱- جایگزینی پلاک کد پستی ده رقمی با کلیه پلاکهای شهرداری، آب، برق، گاز و مانند آنها و استفاده از این پلاک توسط تمامی سازمانهای اجرایی برای شناسایی مکان
۲- استاندارد کردن نشانی‌ها در مکاتبات اداری و پستی که با توجه به خاصیت یگانه پستی برای هرمکان، منحصر به فرد بوده و برای جای دیگری تکرار نمی‌شود.شما می‌توانید با شماره تلفن ۱۴۰ در سراسر کشور، کد پستی ده رقمی خود و گیرندگان مرسولات پستی‌تان را جویا شوید.با استفاده از کد پستی، سرعت و دقت عملیات پستی را افزایش دهید

 
پست مستقیم     26/05/1383
اگر شما کالایی برای عرضه دارید؛ اگر خدمتی به  مردم ارائه می دهید ؛ اگر تولید کننده یا توزیع کننده هستید؛ و یا شرکت تبلیغاتی و یا بازاریابی دارید؛ می دانید که تبلیغ، یکی از مهمترین عوامل اساسی در بازاریابی و فروش کالا و خدمات به شمار می رود. اگر پیامهای تبلیغاتی، درست و به موقع به مخاطبین اصلی و به عبارت بهتر مصرف کنندگان مورد نظر خود برسند، تأثیر به سزایی در فروش کالا و خدمات شما دارند.
شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کد پستی ده رقمی و شناسایی اماکن موجود در جامعه و با راه اندازی یک سرویس پستی به نام پست مستقیم تلاش دارد تـا  از اتلاف هزینه و زمان در تبلیغات جلوگیری کرده و شما را دقیقاً به  مصرف کنندگان مورد نظرتان معرفی و متصل کند.کافی است شما تعیین کنید که برای چه صنفی (فرهنگی , آموزشی , کسبه , کارگاه ها , ادارات و  …) مستقیما پست شود .

      برخی از مزایای پست مستقیم  :
       –     هزینه تبلیغاتی کمتر در مقایسه با دیگر رسانه ها
       –     شناسایی دقیق و بی واسطه مشتریان
            –     تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بر مخاطبان
–    ایجاد ارتباط دو سویه و مستمر بین تولید کنندگان یا عرضه کنندگان کالا و خدمات با مردم (به عنوان مشتری)
 در صورتی که مشتریان خاصی برای کالا و یا خدمات در نظر باشند، پست مستقیم می تواند:
– پیام و تبلیغات کالا یا خدمات را به مشتریان مورد نظر ارسال نماید.
– پاسخ و واکنش مشتریان، اعم از نظر یا درخواست را دریافت نماید.
– سفارش کالا یا خدمت مشتریان را به تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان برساند.
– کالا را به مشتری تحویل دهد.
 – سیاهه صورتحساب و پرداخت های مربوط را نیز ارسال و دریافت کند و در نهایت روابط تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات را به مناسبتهای مختلف و از طریق ارسال هدایا، ارائه آخرین اطلاعات از تولیدات و خدمات، آخرین تغییرات در محصولات و قیمت ها و… حفظ نماید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این سرویس ، در تهران با تلفن‌های ۶۴۶۸۸۷۵ ، ۶۴۶۶۱۷۴ و ۶۴۶۶۱۷۵ تماس گرفته و یا به مراکز مناطق پستی تهران  و مراکز ادارات پست شهرستان ها  مراجعه نمایید .
 

پست جواب قبول     26/05/1383
پژوهشگران همواره درباره موضوعات مختلف از مردم نظرسنجی می‌کنند.علاوه برایشان، سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های اقتصادی-تجاری هم برای آگاهی از نگرش‌ها، نیازها، علاقه و ذائقه مصرف‌کنندگان و مشتریان کالا یا خدمات خود، از نظرسنجی استفاده می‌نمایند.با این همه، شناسایی و دسترسی به همه مشتریان بالقوه، مخاطبان و اقشار مختلف مردم در سراسر کشور جهت انجام پرسشگری، کاری دشوار و پرهزینه است.
شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی سرویس پست جواب قبول، ارسال و گردآوری فرم های نظر سنجی را برای پژوهشگران و موسسات امکان پذیر  ساخته است.
 ویژگی ها و شرایط استفاده از پست جواب قبول:
۱ـ متقاضیان به شرکت  پست مراجعه کرده و پس از عقد قرارداد، هزینه ارسال و دریافت پرسشنامه ها را پرداخت می کنند.
۲ـ پرسشنامه ها به شکل کارت، آئروگرام و یا پاکت پستی برای مشترکین مورد نظر متقاضی، پست می شود.
۳ـ پاسخگویان به نظرسنجی‌ها بدون صرف هزینه‌های پستی و با الصاق تمبر، پاسخنامه ها را به صندوق پستی انداخته و یا به نزدیک ترین باجه پست تحویل می‌دهند. بر روی این گونه مرسولات تاکید شده است که این مرسوله از پرداخت هزینه پستی معاف است.
۴ـ واحدهای پستی پاسخنامه ها را از صندوق های پستی جمع آوری کرده و به نشانی متقاضی ارسال می کنند

 

پست یافته     26/05/1383
یکی از عادات خوب مردم ایران، که نشانه ای از اعتماد عمومی آنها به شبکه گسترده پستی کشور  نیز محسوب می شود، این است که به محض یافتن اسناد و مدارک ، آنها را به پست تحویل می دهند. از این طریق، سالانه، دهها هزار سند یا مدرک توسط شرکت پست جمع آوری می شود.
تا به حال، مردم ، با تحمل دشواری سفرهای غیرضروری و صرف هزینه و زمان بسیار، خود به دنبال سند گم شده به پست مراجعه می کردند، اما اینک، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، با هدف احترام  به اعتماد ارزشمند مردم و در جهت ارائه خدمات نوین، اقدام به راه اندازی سرویس پست یافته نموده است. هدف این سرویس نوین، استرداد مدارک و اسناد یافته شده توسط مردم و شبکه پستی به صاحبان اصلی آنهاست.
واحدهای خدمات پست یافته، پس از جمع آوری، جداسازی و ثبت مشخصات مدارک و اسناد پیدا شده، اطلاعات حاصله را براساس نوع یافته ها، طبقه بندی کرده و روزهای آخر هفته از طریق مطبوعات، به اطلاع عموم  می رسانند.
این اطلاعات همچنین از طریق سایت رسمی شرکت پست با آدرسwww.post.ir ارائه می شود.مردم بامراجعه به دفاتر پستی و پر کردن فرم مشخصات و تعیین نوع سند گم شده ، از شرکت پست درخواست می کنند تا مدارک را ارسال نماید. هزینه اندک این سرویس، که در پایان ارائه اسناد، از صاحبان آنها اخذ می شود، برای سال ۱۳۸۰، ۵۰۰۰ ریال تعیین شده است
 

پست پیشتاز     26/05/1383
زندگی و فعالیت اقتصادی در عصر نوین به سرعت و کیفیت بالای خدمات پستی نیازمند و وابسته است.شرکت پست با راه‌اندازی پست پیشتاز، این انتظار و نیاز مردم و نیز شرکتهای بازرگانی-اقتصادی را برآورده ساخته است.پست پیشتاز، سریع ترین سرویس پستی است که کلیه عملیات پستی آن از لحظه قبول مرسوله تا توزیع در داخل و خارج، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در حال حاضر، مرسولات قبول شده در تهران به مقصد مراکز استانها و بیش از ۱۰۰ شهر ظرف مدت یک روز به گیرندگان تحویل می شود.بهبود و سرعت بخشیدن به سرویس پست پیشتاز، مستلزم توجه مشتریان گرامی به نکات زیر است:
۱-     استفاده از کد پستی، انجام سریعتر و دقیق‌تر عملیات پستی را میسر می سازد.
۲-    استفاده از پوشش مناسب جهت بسته‌بندی مرسولات از آسیب رسیدن به محتویات مرسوله جلوگیری می‌کند.
۳-   در صورتی که مرسوله بیمه باشد، غرامتی مطابق با ارزش اظهار شده و در غیر این صورت، مطابق مقررات و متناسب با کرایه پستی پرداخت می‌شود.
۴-   در صورت عدم حضور گیرنده در نشانی، مرسوله پس از دوبار مراجعه به نشانی گیرنده. به مدت ۵ روز در مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داده می‌شود.
۵-    نشانی ها را درست، کامل و خوانا (به همراه تلفن‌های تماس گیرنده) بنویسید.
۶-   جهت آگاهی از زمان وصول مرسوله به گیرنده خود به جدول زمانبندی نصب شده در دفاتر پستی می‌توان مراجعه کرد.
۷-   در صورتی که مرسوله حاوی اوراق بهادار و یا اشیای قیمتی باشد، باید از سرویس بیمه پیشتاز استفاده کرد.
۸-    در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی‌های مراکز دولتی، نظامی، آموزشی و یا مجتمع‌های مسکونی، مرسوله به دبیرخانه و یا نماینده تعیین شده تحویل می گردد.
۹-   در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می‌توان از فردای روز تحویل، حداکثر تا سه ماه بعد، از طریق واحد پستی مبدا اقدام نمود.
۱۰-  مسیر مرسوله پست پیشتاز را می‌توان از طریق سایت شرکت پست (به آدرسwww.post.ir ) ردگیری نمود
 
 
پست تلفنی(۱۹۳)     26/05/1383
تردد غیر ضروری در شهرها، علاوه بر افزایش انواع آلودگی در محیط زیست، از میزان بهره وری نیز می کاهد. به همین منظور شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با راه اندازی سرویس پست تلفنی این امکان را ایجاد کرده است تا شهروندان بتوانند مرسولات و امانات خود را از منزل به مقصد مورد نظر ارسال کنند .
به جای مراجعه مستقیم به پست، فقط کافی است با شماره تلفن ۱۹۳ تماس بگیرید و تمامی عملیات را به کارکنان پست واگذار کنید
 
 
جدول زمانبندی مرسولات هوائی و زمینی داخله
مرسولات    حداقل زمان    حداکثر زمان    ملاحظات
پیشتاز هوائی    24 ساعت بین مراکز استانها    48 الی ۷۲ ساعت از یک واحد به واحد دیگر در سطح کشور    پیگیری مرسوله از روز تحویل به پست امکان پذیر است.
امانات زمینی    3الی ۴ روز    10-7 روز   
دریایی-زمینی    7 روز    20روز   
 
فهرست کالاهای خطرناک و ممنوعه در سرویسهای پستی و هوائی
ردیف    شرح
۱    انواع مواد منفجره و اسلحه
۲    مواد مخدر و پسیکو تروپ(روان گردان)
۳    اشیاء(کارت، روزنامه، مجله،  CD و نوار ویدئویی و کارت) منافی عفت و منافی اخلاق
۴    انواع گازها
۵    جامدات قابل اشتعال
۶    انواع مغناطیسها
۷    حیوان زنده
۸    جیوه
۹    انواع چپسب مایع
۱۰    انواع باطریها
۱۱    اشیایی که به لحاظ ماهیت یا بسته بندیشان خطری برای کارکنان پست ایجاد کنند و یا موجب کثیف کردن و خرابی سایر مرسولات یا تجهیزات پستی شوند.
۱۲    پودرهای شیمیایی
 
 جدول حداکثر وزن مرسولات پستی
ردیف    شرح    حداکثر وزن
۱    نامه    2 کیلو گرم
۲    آیروگرام    هر عدد ۱۰ گرم
۳    کارت پستال    هر عددبدون لفاف ۲۰گرم
۴    مطبوعات    2 کیلو گرم ،در صورتی که حاوی کتب و بروشور باشد تا ۵ کیلو گرم
۵    بسته کوچک    2 کیلو گرم(داخله و خارجه)
۶    کیسه مخصوص    30 کیلو گرم
۷    امانات داخله
امانت خارجه     30کیلو گرم به شرط رعایت استانداردهای پستی
۱۰کیلو گرم هوایی- ۲۰کیلو گرم زمینی
۸    امانات پیشتاز داخله
امانات پیشتاز خارجه    20کیلو گرم
 
۱۰کیلو گرم
 
 جدول ابعاد مرسولات پستی
ردیف    شرح    اندازه
۱    حداقل ابعاد مرسولات صاف و مسطح.    یکی از سطوح ۱۴۰×90 میلی متر کمتر نباشد.
۲    حداکثرابعاد مرسولات صاف و مسطح    مجموع طول، عرض و ضخامت نباید از ۹۰۰ میلی متر تجاوز کند به شرطی که بزرگترین طول از ۶۰۰ میلی متر بیشتر نباشد.
۳    ابعاد پاکات استانداردبرای دستگاههای مکانیزه    140×90 و یا ۲۴۵×120 با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۲۰گرم
۴    ابعاد کارتهای پستال    حداقل ۱۴۰×90 میلیمتر
حداکثر ۱۴۸×105 میلیمتر
 

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۸/۵ (۹۷٫۶۱%) ۶۷ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi