جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۳ دلیل کاهش قیمت طلا و سکه

1,344

بازدید

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ضمن تشریح دلایل عمده کاهش قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر، گفت: به دلیل نگرانی از پایین‌تر آمدن قیمت‌ها، مردم به بازار آمده و قصد فروش طلاهای خود را دارند.
۳ دلیل کاهش قیمت طلا و سکه
به گزارش جهان، محمد کشتی آرای در گفت‌‌وگو با تسنیم در خصوص دلایل کاهش قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر، اظهار داشت: کاهش ارزش جهانی طلا، افزایش عرضه طلا به بازار و همچنین رکود بازار خرید (نبود تقاضا برای خرید) از دلایل عمده این نوسان قیمتی است.

 
وی با تأکید براینکه تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار به شدت کاهش یافته است، گفت: رکود در بازار حاکم است و اکثر مردم به دلیل نگرانی از ارزان شدن طلا در روزهای آینده، قصد فروش طلاهای خود را دارند.

 
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ضمن اشاره به اینکه مردم فروشنده طلا شده‌اند به جای خریدار، افزود: مشخص نیست وضعیت قیمت در روزهای بعد چطور باشد چراکه پیش بینی این وضعیت برای کسی ممکن نیست.
 
 هر اونس طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری به ۱۳۵۱ دلار رسیده است این درحالی است که طی دو روز قبل هر اونس طلا در بازار ۱۳۶۰ دلار قیمت داشت.

 
در پی کاهش ارزش جهانی طلا طی روز جاری بار دیگر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش قیمت همراه شد تا جایی که امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۱۱۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود.

 
در بازار سکه نیز کاهش قیمت مشهود است به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۶۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۷۸ هزار تومان در بازار سبزه میدان تهران قیمت‌گذاری شده و به فروش می رسد.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    چانه زنی برای دستمزد

    چانه زنی برای دستمزد ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز مذاکره درباره حقوق بخشی مهم و معمولی از فرایند استخدام است. منتها چرا به این بخش از صحبت‌ها که می‌رسیم، کمی دستپاچه می‌شویم و نمی‌توانیم درباره دستمزد و پولی که حقمان است به‌خوبی مذاکره کنیم؟

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم/ آموزش رفتارهای مالی مناسب به نوجوانان اهمیت زیادی دارد. آموزش مهارت‌هایی از این دست باعث می‌شود مدیریت مالی در بزرگسالی به نحو بهتری انجام […]

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز همیشه هر چه بیشتر باشد، بهتر است. موافق نیستید؟ تنوع غذایی بیشتر در یک رستوران، طعم‌های بیشتر یک برند مربا، کانال‌های تلویزیونی بیشتر و … ما همیشه به دنبال بیشتر، بیشتر و بیشتر هستیم. […]

    سرمایه گذاری در بورس بین المللی

    سرمایه گذاری در بورس بین المللی ۳٫۴۴/۵ (۶۸٫۸۹%) ۹ امتیازs سرمایه گذاری در بورس بین المللی پیشینه تبادلات ارزی مشابه پیشینه اختراع پول است و همواره افراد به سرمایه گذاری توجه ویژه ای داشته اند. حجم معاملات در بازار به دلیل تعداد بالای افراد […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi