جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دندان قروچه

446

بازدید

آیا می دانید
دندان قروچه درحین خواب درمواردی بسیار حاکی ازعدم احساس نسبت به محیط خانه است ونشان می دهد که کودک شاهد نابسامانی واختلال بسیار می باشد وجرأت اظهار نظر یا مقابله را ندارد. برای اصلاح آن، خواب به موقع ، عدم خستگی بسیار، عدم اصرار درخواب بموقع، عدم واکنش از دیرخوابیدن ، قصه گفتن قبل ازخواب، تشویق کردن به مطالعه قبل ازخواب ، ذکرداستان های شاد درایجاد محیط شاد قبل از خواب ودرمواردی بسیارهم ایجاد امنیت روانی درمحیط زندگی کودک مفید است.
فکر شما کلید سلامت وخوشبختی شماست.
غروب فرصت خوبی است تابا خودمان درخودمان قدم بزنیم.
برای سربلندی کوه ها همین بس که به دشت ها چشمه می بخشند.
کمک های اولیه کف پای صاف وپاهایی که چرخش پیدا می کنند.
برخلاف آنچه تصور می شودشیوع کف پای صاف کمتر مشاهده می شود. نزد کودک تا ۳۰ ماهگی کف پای صاف تقریباً طبیعی وفیزیولوژیکی می باشد واصلاح این حالت خوبخود درجریان رشد کودک برقرار خواهد شد.

درکودکان بیش از ۶-۳ سالگی حرکات ساده وتعلیم مجدد تجویز می گردد:
– کودک تاآنجا که ممکن است پابرهنه راه برود.
– گاهی طبیعی وزمانی روی پاشنه وگاه روی پنجه راه برود.
– تمرین های با سه چرخه ای که زین آن کوتاه باشد روزانه حداقل ۱۰ دقیقه پا بزند.
– موادی را با شصت پای خود گرفته چند دقیقه راه برود.
– درصورت صلاحدید متخصصین ارتوپد ، درکفش معمولی کودک کف اصلاح کننده ای         تعبیه شود.
– اصلاح با عمل جراحی  درموارد شناسایی است . جراح ارتوپد درهریک مورد یک مورد را برای عمل جراحی انتخاب می کند.
کف پای صاف چنانچه نیازبه اصلاح باشد و پیگیری نشود دربالغین ناهنجاری های ژست پا با انحراف به خارج شصت پا منجربه عمل نیاز دارد که پس از آن باید کنیزی تراپی به مرحله اجرا درآید. این عمل جراحی پس از۸ تا ۱۰ روز به کارعادی خود برمی گرداند.
—- هایی که به چرخش درمی آیند وبرای اولیاء بسیار نگران کننده است به علت مناطق دیگر به دو ممکن است باشد. مثلاً لگن، زانو، دست ، لحافظ ساق پا، یا به علت خودپا هنگامی که لگن به جلو چرخش پیدا کند . عمل جراحی آن پس از ۸ ماهگی عملی است. پس از دوماه از عمل جراحی می تواند بطور طبیعی براه افتد.
آیا می دانید
با اینکه باکتری ها موجب بیماری های مختلف  درافراد می شوند، بسیاری از آنها بی ضرریا مفید هستند . مثلاً باکتری نقش مهمی درسیکل کربن ونیتروژن طبیعت درچرخش مجدد عناصر غذایی دارد. از باکتری برای تهیه مواد خوراکی معینی نظیر پنیر ، ماست، استفاده می کنیم. بعضی از باکتری ها درروده بزرگ زندگی نموده وبرای هضم غذا بسیار مهم هستند.
آیا می دانید
وقتی که می خندید، فقط ۱۴ عضله مورد استفاده قرار می گیرد درحالیکه وقتی اخم می کنید، ۴۴ عضله صورت بکار می آیند. بنابراین بخندید تا پیوسته جوان بمانید.
هرکه با بهداشت مأنوس است          میکروب ازاو سخت مأیوس است
               با نظافت میخ ما پارک است             قلب ماهم یک وچالاک است
               بارعایت کردن بهداشت                 می توان ازمیان برداشت
              دائماً باید به خاطر داشت                رمز پیروزی است مربهداشت
آنتی ویتامین A. درجوانه گندم، سویا، پوست پرتقال، ولیمو وعوامل ویتامین Aوجود دارد.
آنتی ویتامینB . درآرد وسویا ی خام.
آنتی ویتامین E. درلوبیا، نخودفرنگی، سویا بصورت خام ونیز دریونجه آنتی ویتامین E وجوددارد که درصورت اثر حوادث بی اثر می شود.
آنتی ویتامین K. الکیل یا شاه انر که خیلی شبیه شبدراست.
آنتی ویتامین  1B. درماهی وحیوانات دریایی بصورت نپخته دربعضی باکتری ها ، آنزیم تجزیه کننده ویتامین ۱B وجوددارد ضمناً درقهوه  وزغال اخته نیزعوامل وجود دارد.
آنتی ویتامین ۶B. درتخم کتان وتخمه پنبه بصورت خام .
آنتی ویتامین H . درسفیده تخم مرغ.
آنتی ویتامین C. دربسیاری ازسبزیجات ومیوه جات مخصوص انبار ، کرونیتل وکلم واسفناج وشامی ولیمو، سیب زمینی ، چغندروموز آنزیمی وجود دارد که بعبارتی هم می تواند تاحدود زیادی ویتامین C را منابع کند.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    ازدواج هایی که عاقبت خوشی ندارند

    ازدواج هایی که عاقبت خوشی ندارند ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز بسیاری از رابطه‌ها و ازدواج‌ های امروزی به علت برخی ویژگی‌های اخلاقی طرفین و نداشتن شناخت کافی نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد.

    بیشتر با وجدان هستید یا روشن فکر؟

    بیشتر با وجدان هستید یا روشن فکر؟ ۲٫۶۷/۵ (۵۳٫۳۳%) ۳ امتیازs شخصیت شما بر هر چیزی، از دوستان‌تان گرفته تا کاندیدی که به او رای می‌دهید تاثیرگذار است؛ اما با این حال خیلی از افراد وقت زیادی را صرف فکر کردن به ویژگی‌های شخصیتی‌شان […]

    شیوه های پاداش به کودکان

    شیوه های پاداش به کودکان ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز قبل از هر چیز باید تعریفی صحیح از پاداش داشته باشیم . قانون اثر در روانشناسی بیان می کند که وقتی به دنبال یک رفتار اتفاق خوشایندی روی می دھد احتمال تکرار شدن آن رفتار […]

    مهم ترین نشانه های تفاهم زوجین

    در مورد عشق از یکدیگر سوال نمی کنند می‌دانید که طرفتان را دوست دارید و او هم دوستتان دارد و هیچ شکی درمورد هیچکدام از اینها در ذهنتان نیست. کاملاً احساس امنیت می‌کنید و از رابطه‌تان خوشحالید. و حتی اگر ذاتاً آدم نگرانی باشید، […]

    نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان

    نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان ۳٫۳۶/۵ (۶۷٫۲۷%) ۱۱ امتیازs نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان/ جهانی بودن حالات صورت و رواج آن در بین انسانهای سراسر جهان نشان می دهند که این حالات در بیولوژی ذاتی ما انسانها ریشه دارند و حاصل میلیونها […]

    اختلال سلوک در کودکان

    اختلال سلوک در کودکان ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۵ امتیازs اختلال سلوک چیست؟ این اختلال وضعیتی است که کودکان و نوجوانان دچار آن می‌شوند. کودکان درگیر این اختلال از آزاررساندن به مردم و انجام‌دادن کارهای ناشایست لذت می‌برند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi