جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ

18,111

بازدید

دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ 4.32/5 (86.32%) 19 امتیازs

دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ

دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ

دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ

کتاب صوتی «هوش هیجانی EQ: عامل موفقیت در دنیای مدرن» (Emotional Intelligence)، نوشته دنیل گلمن روانشناس برجسته امریکایی است.
دنیل گلمن، بنیان‌گذار مفهوم هوش هیجانی (که به هوش عاطفی هم معروف است) و هوش اجتماعی است. او سخنرانی‌های بسیاری را برای مدیران کسب‌وکارها، والدین، معلمان و استادان برگزار کرده تا راه موفقیت در عصر جدید را به آن‌ها و نسل بعدی بیاموزد. کتاب‌های «هوش هیجانی» و «هوش اجتماعی» دو کتاب معروف گلمن هستند که علاوه بر اعتبار علمی از کتاب‌های پرفروش «نیویورک تایمز» بوده اند.

در گذشته IQ (آی کیو) را ضامن موفقیت می‌دانستند تا اینکه دنیل گلمن با استفاده از یافته‌های عصب شناسی و روانشناسی دو بعدی بودن ذهن (بعد احساسی و بعد منطقی) را ثابت کرد و نشان داد چگونه به وسیله آن‌ها سرنوشت خود را رقم می‌زنیم. مفهوم هوش هیجانی (هوش عاطفی) امروز جای خود را در مکالمات روزمره باز کرده و کمتر کسی از جایگاه آن در موفقیت زندگی شخصی و شغلی بی‌اطلاع است اما تا چه حد می توانیم از آن برای رسیدن به اهداف و موفقیت در زندگی استفاده کنیم؟
این سؤالی است که در کتاب صوتی « هوش هیجانی EQ: عامل موفقیت در دنیای مدرن» به آن پاسخ داده می‌شود.
دنیل گلمن در این کتاب با مثال‌هایی واضح پنج مهارت هوش هیجانی (خودآگاهی، خودگردانی، مهارت‌های اجتماعی، همدلی و انگیزه) را توضیح می‌دهد و بیان می‌کند که هرکدام چگونه موجب سلامت جسمی و موفقیت در روابط شخصی و کاریمان می‌شوند. گلمن تأکید دارد که این ۵ مؤلفه کلیدی از جنس مهارت هستند و اگر شخصی به شکل ارثی در برخی از آن‌ها توان کمتری دارد می‌تواند با تمرینات مناسب هوش هیجانی خود را در ابعاد مختلف بهبود ببخشد.
خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی هوش هیجانی EQ از اینجا




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : دانیل گلمن/نغمه عزیزی پور
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 390 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : سایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]

    دانلود کتاب گویا داستانهای کوتاه جی دی سلینجر

    این کتاب گویا مجموعه‌ی شش داستان کوتاه از نویسنده‌‌ی سرشناس آمریکایی «جروم دیوید سلینجر» است. داستان‌هایی که در این مجموعه می‌شنوید، عبارت‌‌اند از: ۱- قلب یک داستان پاره‌پاره؛ ۲- هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کُشه؛ ۳- این ساندویچ مایونز نداره؛ ۴- دخترکی در سال ۱۹۴۱ […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi